KORJATTU: Lainaa -toiminto ei toimi

Muistelin lukeneeni tästä ongelmasta, mutta itselläni teki sellaista, että firefox ei toiminut, mutta chrome toimi. Tällä hetkellä toiminut kaikissa selaimissa.

1 tykkäys

Tässä.

Sekin vaikutti asiaan, että maalasin tekstiä oikealta vasemmalle. Vasemmalta oikealle ei tullut päällekkäisyyttä.

Mikä puhelin käytössä? Tässä tuntuu olevan päätelaitekohtaisia eroja. Samsung A52s näyttää tältä. Lainaus tulee floattina puoli senttiä maalatun tekstin alle.

1 tykkäys

Läppäri minulla on. Asus, jossa Windows 10. Täytyy kokeilla, onko ongelmaa puhelimella.

1 tykkäys

Tuo “Haku” on selaimesi ominaisuus, eikä selain taida osata aselmoida tuota sivun ominaisuutta oman ominaisuutensa kanssa samanaikaisesti. Minulla tulee Googlen hakuvalikko ylle ja foorumin toiminnot alle Androidilla. Työpöydällä ei tule mitään (Chrome) foorumin omien lisäksi.

Käytätkö Edgeä? Siitä voi ainakin tuolta “…” kautta mennä valikkoon ja esimerkiksi estää tuon näyttö vaikkapa tappara.co -osoitteessa.

1 tykkäys

Joo Edgeä. Eli pitääpä laittaa tuo “haku” pois asetuksista sitten. En minä sitä halua käyttää vaan lainausta.

Edit. No niin. Sehän katosi helposti. Kiitos @Jeppdepp :+1:

2 tykkäystä