Tappara.co:ssa en pysty kopioimaan tekstiä. Muilla verkkosivuilla kopiointi onnistuu? Puhelin honor7 lite.
Olisikohan taas jotain Chrome -selaimen suhteen eli onkohan päivittynyt? Operalla pystyi maalaamaan ja kopioimaan tekstiä normaalisti.
@ljpp onko tietoa tästä?
Puhelimeni on H7L ja kopioin juuri tekstisi.
“Muilla verkkosivuilla kopiointi onnistuu? Puhelin honor7 lite”
Minulla ei pysty “maalaamaan tekstiä” kommenteista vaan valinta “katoaa” heti.
-Chrome beta toimii normaalisti
-Myös muokkaa -tilassa kopiointi toimii normaalisti.
Mulla Honor7, eikä pysty maalaamaan. Chrome-selain.
Edit: tekstin maalaaminen ei onnistu jos on sisäänkirjautunut. Pitää sulkea istunto ja mennä halutun tekstin luo kirjautumattomana, niin onnistuu.
Pitkä painallus sanan päällä avaa “maalailu”-valikon.
Ei onnistu vaikka painais loppuillan. Valikko välähtää ja häviää. Kuten sanottu niin kirjautumattomana toimii normaalisti.
En osaa sanoa mikä mättää. Yo. on maalattu ja lainattu Honor 7 Litella.
Tais ongelmat alkaa viimeisen ison päivityksen jälkeen. Huoh noita päivityksiä: osa toiminnoista paranee, osa pysyy ennallaan ja osa heikkenee.
Mutta tässä asiassa ilmaisin vain, että minullakin on samanlainen vika kuin muillakin asian esille tuoneilla.
Veikkaisin, että on jotenkin Chromeen liittyvä ongelma, kun Chromen beta-versio ja Opera toimivat samalla laitteella, mutta “virallinen” ei.
Edit. Ei toimikkaan kuten edellä kuvasin. En ollut kirjautuneena betaan. Kirjautumisen jälkeen kopiointi ei onnistu. Ei pysty maalaamaan tekstiä sen jälkeen… Erikoinen juttu.
Jees, tämä ongelma ilmestyi myös minulle Chromen päivityttyä tuoreeseen versioon. V. 58.0.3029.83. Chromekin kärsii ajoittain mitä omituisimmista ongelmista. Edellisessä versiossa selain jäätyi, kun meni Twitteriin.
Jeh, toi versio Chromesta mullakin on. Lisäksi huomasin sellaisen ongelman kun joku vastaa jollekin, niin siitä avatar-kuvaketta kun painaa pääsee sinne viestiin, johon on vastattu. Okei, toimii, mutta sinne ilmestyy se takaisin-kuvake (sininen laatikko). Sepäs ei toimikaan, vaikka kuinka painaa. Eli takaisin ei enää pääsekään. Hemmetin Chrome-päivitys.
Edit: toisin kuin @ljpp llä (viesti alla), minulla takaisin-nappi näkyy, mutta ei toimi. Tosin näyttää välillä hävinneenkin.
No nyt tämä rikkui itselläkin, eilisen Chrome-päivityksen jälkeen.
- Tekstin maalaus/kopiointi ei toimi. Toimintopalkki vain välähtää ruudussa.
- Takaisin nappula näyttää kadonneen alalaidasta kokonaan.
@Kirveskaari Toimiiko https://meta.discourse.org oikein? Lisäksi totesin sen, että Chromen Incognito tilassa sekä copy-paste, että back nappula pelittävät.
Metassa näyttäis toimivan.
Joo, näyttää vahvasti Chromen bugilta, joskin ilmeisesti ovat onnistuneet kiertämään sen myös Discoursen 1.8 kehityshaarassa. Ongelma on hyvin rajattu nimenomaan Chromen 58 versioon, koska 57 versiolla toimii, 59-betalla toimii ja Operalla toimii (käyttävät vanhempaa Blink-enginen versiota).
Katsotaan mihin korjaus tulee ensiksi. Discourse 1.8 on ajoitettu tämän kuun loppuun.
Päivitin Chromen ja sama vika alkoi täälläkin. Honor 8.
Yksittäisen sanan pystyy muuten maalaamalla lainaamaan, kunhan on Jaakolaa nopeammat sormet.
Täällä yksi lisää joten eiköhän se ole lopuillakin
. Mate 9 ja chrome.
En ole nyt varma ketjusta, mutta laitetaan tänne:
Mulla on tää TapparaCOn “pikalinkki/sovellus” androidille. Tässä ei pysty maalaamaan tekstiä nykyään ollenkaan, joten esim lainaaminen on mahdotonta. Muuten pystyn kyllä maalailemaan tekstejä yms, mutta toisen kommentista se ei onnistu.
Sama homma täällä… nyt vasta tajusin et vika johtuu tosta "pikalinkistä/sovellus…