KORJATTU: Näkymän vaihtuminen viestiä tehdessä iPad:lla

Ilmoitus virheestä palstan toiminnassa:

Havaittu virhe:

Näyttö jakautuu viestiosioon ja editointiosioon tai editointiosioon ja näppäimistöön. Näitten tilojen hallitsematon vaihtuminen.

Miten virhe on toistettavissa:

Ilmennyt uuden viestin teossa kun lainattua tekstiä editorissa. Esimerkiksi tämän ilmoituksen teossa. Kun näppäimistö pois ja yrität scrollata editoritilaa niin läväyttää näppäimistön esille.

Käyttämäsi päätelaite JOS ongelma on laitekohtainen:

Merkki ja malli: Apple, iPad2
Selain: Safari
Käyttöjärjestelmä ja versio: iOS 9.2

Muuta olennaista mainittavaa:
Jos nyt kuvailis tätä padin jumppaamista. Minulla iPad2, ios9.2, safari selain.
Vastatessa editointilan ja viestialueen välillä jumppaa välilä kummallisesti.
Editointinäkymä eli kirjoitettaessa näytön jakavat editori ja näppäimistö.
Näppäomistö poistettaessa viestialue tulee ylös ja sitä scrollaillessa käy sitten juttuja. Välillä paukahtaa editointinäkymä päälle vaikka sormi ei ole ollu likikään alareunan editoriosaa. Ja tässä kohtaa todennäkäsesti tulee niitä vahinkokirjaimia sinne tejstiin jonnekin, mihin se kursori on oikeen päätynytkään. En osaa sanoa liittyykö tilaan jossa vastaa toiminnolla on lainattua tekstiä tai ketjun automatic sapluuna editorin muistissa. Itsellä on ilmenny kun käyttäny tuota “Vastaa aihetta sivuavassa ketjussa” ominaisuutta. Normaalisti halutessasi taas kirjoitaa tätä editointiosaa pitää ihan määrätietoisesti koskettaa.
Chrome selain vaikuttaa rauhallisemmalta mutta vertaileva toiminta on pidempään johtopäätökseen liian pieni.
Ei tehdä tästä liian suurta numeroa nyt, kokeillaan lisää :grinning:
Lisäys, minulla on oikoluku käytössä.
Jatkoa ketjulle Vatulointia huhujen käsittelystä:

Jatkoa ketjulle Pelaajat aluetta varten testausta:

Heh… Nyt vielä huomasin että viesti alkoi XIlmoi… tuo ensimmäinen X on peruja tästä “jumppaamisesta”, siinä vaan sohiessa sitten on varmaan se x painettu :grinning:

1 tykkäys

Discourse on päivitettiin juuri. Refreshaa selain ja kerro paraniko/huononiko tilanne.

Tein kaks koetta, toinen toisti sen huhu-viestin luonnin, täysversio sivustosta. Päivityksen jälkeen parempi. Minun puolesta voi sulkea tämän raportin.