Kuinka seuraat Tapparan pelejä?

Lippu on sen noin 20e. Eli jos käy vaikka kolme kertaa kaudessa pelissä, niin noin 60e menee lippuihin.

1 tykkäys

Minä käyn kauden aikana parikymmentä kotipeliä ja päälle kaikki pleijarit, jotka ovat kotipelejä. Ilveksen peleihin en mene. Rahaa menee noin puoleen noista, koska puolet on minulle ilmaisia. Joka kerta juon pullakahvit ja ilmaispelissä tarjoan myös maksajalle.

2 tykkäystä

Joo, mutta sinä olet ymmärtääkseni “kantis”. :slight_smile: Tarkoitan lähinnä niitä jotka pohtivat kannattaako peliin lähteä, kun kotonakin on mukavaa katsella. Että vaikka pariin kolmeenkin menee, niin sekin on jo kotiinpäin ja hyvä seuralle.

1 tykkäys

Minä käyn n. 10 kertaa hallissa. Niistä noin 5-7 on sellaisia mihin tuon myös n. 20 muuta henkilöä mukaan.

3 tykkäystä

Itsekin käyn liian harvoin. About sen 10 kotipeliä ja niistä osa “ilmaislipuilla”. Tai itselleni ilmaisilla. On ne joku maksanut.

Aina halliin kun vaan voi

6 tykkäystä

Itse koitan käydä 15 kotipelissä vähintään, 200km kummiskin matkaa. Ja työvuorot on mitä on. Ja kaikki Lahti ja Helsinki vieraspelit käyn kattomassa. Ja Pleijari kotipelit tottakai ja vieras jos osuu tännepäin.

3 tykkäystä

Mikä on kantis? Ei oikein auennut, sorry. Menisin useammin jos pääsisin, enkä tarkoita vaimoa:D

Kanta-asiakas.

1 tykkäys

~10 kotipeliä ja 1-2 vieraspeliä kaudessa paikanpäällä. Loput pelit Ruutu+ palvelusta. Pleijareissa kaikki kotipelit mihinkä lipun saa niin paikanpäällä. Matkaa se 100km, jos asuisin edes 50km päässä niin ostaisin kausikortin.

Varmaan joku 26-28 kotipeliä paikan päällä, loput matsit ruudusta. Siis runkosarjassa. Aina ei vain pysty pääsemään paikalle.

5 tykkäystä

Viime kaudet paikan päällä Hakametsässä 26-30, eli lähinnä työmatkat sotkenut joskus hommaa. Käyn myös vieraissa kerran pari kaudessa. Siis halleissa tarkoitan.:kissing:

7 tykkäystä

Noin 5-10 peliä paikan päällä ja noin 40-45 Ruudusta. Kokonaan missaan ehkä 5 peliä. Pleijjareissa lähes kaikki kotipelit paikan päällä (gloryhunter?).

Periaatteessa ei oo mitään hyvää syytä sille, miksi en kävisi enemmänkin hallilla. Kotiin jääminen on vaan kovin helppoa esim. työpäivän jälkeen. Viikonloppuisin taas iltaa pääsee muka kätevämmin jatkamaan ruudun ääreltä poistumalla kuin hallista lähtemällä. :thinking:

Edit. Perun kyllä gloryhunter-leimautumiseni. Nimittäin sillä kaudella kun oli playout-sarja Ässiä vastaan, olen eniten aikaani hallilla viettänyt. :grinning:

Kaikki mitä vain suinkin ehdin ja pystyn netistä ruudun kautta. Vaihtoehdot vähissä koska välimatkaa hallille siinä 3000 kilometrin paikkeilla :). Suomessa pyörähtäessä pyrin aina matsin käydä katsomassa jos vaan kausi on silloin käynnissä.

5 tykkäystä

Minkäs vierasjoukkueen bussikuski?

9 tykkäystä

Yleensä sen 5-10 peliä kaudessa. Useammin tulisi käytyä jos asuisi lähempänä. Ja sinänsä Ruutu+ palvelee erinomaisesti. Täältä pk-seudulta löytynyt myös kavereita, joiden kanssa on tullut peliin lähdettyä. Vieraspelejä sen 1-2 ellei playoffeissa ole osunut IFK vastaan.

Kymmenisen kotipeliä + muutama vieraspeli päälle runkosarjassa. Playoffeissa sitten tiiviimmin hallille päässyt. Kanavapaketissa Liiga on ja missaan ehkä 1-5 Tapparan matsia kauteen. Jonain kauniina päivänä kausarin ostoon, on toiveissa.

8-10 kotipeliä paikanpäällä tulee runkosarjan aikana käytyä, poffeissa sen mitä kerkiää ja ruudusta loput. Vieraspeleissä harvemmin tulee käytyä (pl. Ilveksen isännöimät paikallisottelut). Silloin tällöin tulee Lahdessa käytyä isäpuolen kanssa katsomassa, Pelicans miehiä kun on.

Aikaisemmin streameilta, mutta nyt Ruutu+ kautta. Ja vierasmatseista tulee käytyä Turun säännöllisesti nimensä vaihtavalla hallilla.

Neloselta/Ruudusta lähes kaikki pelit. Oulussa runkosarjan kaksi peliä sekä mahdolliset Oulussa pelattavat pudotuspelit. Hakametsässä 2-4peliä runkosarjaa ja jokunen pudotuspeli.