Varmaan joku lefti 23.08.2016 pelatusta Lugano-pelistä? Vaikka Røymark?
Joo, mulla lagas aivot ihan huolella, ei tullu CHL mieleen.
Savinainen luistimista päätellen
9 tykkäystä
Jep, Velluhan se.
Nyt oli kova arvaus!
1 tykkäys
Jotenkin pisti silmään noiden Vellun luikkareiden väri kun pelasi Tapparassa, suosikkipelaajakin kyllä, joten tuli otteita seurattua tarkasti.
1 tykkäys
Joo, kyllähän tuo selvältä nyt näyttää, mut en mä sitä äsken hoksannu. Oma suosikkipelaaja myöskin.
1 tykkäys
Bonsahan käytti kanssa tuollaisia valkoisia “nauhoja” luistimissaan. ![]()

Tämä vielä
Tuo purukalusto kuuluu Nemolle, veikkaan.
9 tykkäystä
Nemo on
4 tykkäystä
Röymark
2 tykkäystä
Kävipä äkkiä ![]()
![]()
Tuulettaa Jasun uunia Kuopiossa
2 tykkäystä
Otetaas viä yks, jäi sen verran kaiveleen.

Vahva veikkaus että Harri Ilvonen kyseessä
6 tykkäystä
Justjoo… uudet jaot, meen nukkuu
. (Oikein)
2 tykkäystä
Ojanen

