Onkohan porukalla kokemuksia laukaisututkista? Kiinnostaisi kuulla laukaisututkien hyvistä ja huonoista puolista koska tällainen laite saattaa ilmestyä hankintalistalle.
On, jalkapallon osalta. Mutta kai ne samat tutkat on kiekossakin.
Edit.
Hyviä puolia sopiva koko, kevyt, helppo käyttää, toimintavarmuus. Selkeä näyttö. Ei maksa paljoa, kai.
Miinuksena ehkä jotkut voi olla vähän hepposia rakenteeltaan ettei kestä osumia.
Hieman kyseisiä laitteita on tullut katseltua niin näyttäisi soveltuvan lajiin kuin lajiin. Itsellä kyseinen laite olisi menossa säbän puolelle mutta kokemukset kyseisistä laitteista tosiaan kiinnostaisi koska tarjontaa ja merkkejä näyttäisi olevan riittävästi.
Itse olen potkinut varmaan halvimpaan mitä markkinoilta löytyy ja jalkapallon kohdalla toimii hienosti. Säbäpallo on tietysti pienempi niin en tiedä kuinka hyvin nuo halvemmat sen havaitsee.
Ja se laukaisutarkkuus voi vaihdella eli halvimpaan ehkä täytyy ampua tarkasti että saa todenmukaisen luleman. En tosin voi varmaksi sanoa kun olen vaan käyttäjä enkä valmistaja
On kokemusta, laidasta laitaan. Valitettavasti merkkejä tai malleja en tarkemmin muista. Erilaisissa tapahtumissa päässyt pääasiassa testaamaan. Osa huonommista ottanut tuloksen kaikesta muusta paitsi kiekon vauhdista. Mikäli salibandyyn tulossa, voisi linkin videosta löytyä sopiva, ainakin kovilla vedoilla testattu.