Leijonat Pekingin talviolympialaisissa 2022

Ihan arvauksena niin voisiko liittyä Ristolaisen treenaamiseen? Ilmeisesti on vähän toppuuteltavakin treenaaja, mutta haluaisiko kuitenkin kauden päätteeksi pitää vähän lomaa ja sitten taas pitkä kesätreeni ennen harjoitusleiriä.

Onko Ristolainen koskaan itse sanonut missään, että miksi MM-kisat eivät kiinnosta?

Ei varmaan ole, tässäkin aika ympäripyöreitä vastauksia.

2 tykkäystä
1 tykkäys

Pistetään nyt tähän ketjuun vaikka onkin pelkästään Barkovin haastattelu, mutta varsinainen aihe on olympialaiset ja vähän muuta jatkoksi.

3 tykkäystä

NHL-pelaajat ovat mukana jääkiekon miesten olympiaturnauksessa ensi talvena. IIHF kertoo verkkosivuillaan ja Twitter-tilillään, että sopimus asiasta on löytynyt.

Sopimukseen sisältyy mahdollisuus vetäytyä, mikäli koronaviruspandemian tilanne sitä vaatii.

Ei ainakaan vielä maksumuuria.

7 tykkäystä

Olin ihan unohtanut ,että Sasha on käynyt yhdet olympiakisat jo,tosin silloin ne loppu loukkaantumiseen.

Barkov istutettiin Sotshissa lajilegenda Teemu Selänteen viereen.
– Se oli iso kunnia. Tuntui vähän samalta kuin Tapparassa, kun pääsin Ville Niemisen rinnalle. Ja Floridassa, kun pääsin Jaromir Jagrin rinnalle. On kultaakin arvokkaampi kokemus, kun olen päässyt pelaamaan tommoisten äijien kanssa.

Maksumuuri!

4 tykkäystä
6 tykkäystä

Mikälie idea että julkaistaan ainoastaan kolme pelaajaa tässä vaiheessa?

1 tykkäys

Varmaan markkinointiin liittyvä, että saa vähän pöhinää aikaiseksi yksilöiden kautta, kun varsinaisten joukkueiden valintaan menee vielä hetki jos toinenkin.

Lisäksi joka joukkueelta löytyy kolme super tähteä mitkä luo lisää fiilistä omissa ja vieraissa…

IIHF:n, NHL:n ja NHLPA:n esittämä toive, saman tehneet kaikki muut joukkueet. Varmaan juuri tuota pöhinän nostatusta varten.