Samassa jutussa: Varapelaajina Pekingiin matkustavat hyökkääjät Veli-Matti Savinainen ja Teemu Turunen sekä puolustajat Oliwer Kaski ja Tommi Kivistö . Janne Juvonen jää varamaalivahdiksi kotimaahan.
Toi on aivan järjetöntä, että Anttila on sairastanut tammikuussa koronan ja kun häntä 2x päivässä tuolla kiinassa testataan niin tottakai pienellä prosentilla tuloksissa näkyy se jo-sairastettu infektio.
Ja sit lähetään piipaa-autolla eristykseen.
Me lähdetään Kiinaan ja kun oletettavasti kakka lentää tuulettimeen, me aletaan huutamaan ihmisoikeuksia.
Vähän kuin klo 4:15 menisi grillille huutelemaan hölmöjä.
Edit: Ja kun näitä alkaa tuolla huutelemaan niin voi muidenkin testit alkaa näyttämään punaista. Kannattaisi vaan nyt pitää mölyt mahassa ja huudella sit kisojen jälkeen.
Ei nuo toimet minään yllätyksenä olisi pitänyt tulla. Kiina tosi tarkka korona asioissa. Urheilijat saaneet muutenkin aika myönnytykset korona protokollassa muutenkin. Normi työntekijä kun matkustaa nyt esim Suomesta Kiinaan pitää olla negatiiviset korona todistukset. Ja sen jälkeen tulee 14 päivää täys eristystä hotellissa. Sen jälkeen hotellin vaihto ja vielä 7 päivää eristystä. Ja nämä kaikki toimet siis vaikka ihminen olisi täysin terve ja testit kokoajan negatiiviset. Nämä tiedot olen saanut kaveriltani joka matkusti Kiinaan kolm viikkoa sitten työ matkalle.
Edit. Ja etelä Kiinassa otetaan edelleen korona testit myös peräaukosta!
Kiina nyt ei ole tai ole ollut mikään ihmisoikeuksien mallimaa ikinä. Enkä tähän nyt lue edes mitään pandemiarajoituksia. Vaikka se on tietysti ikävää, että nyt koko kansan Mörkö on joutunut paikallisten sääntöjen vuoksi eristetyksi. Niin toivoisi ja olettaisi, jääkiekkomaajoukkueen päävalmentajalta myös hieman suhteellisuuden tajua ja yleissivistystä. Mieshän on vuosi vuodelta vajonnut syvämmälle kendokuplaansa.
Että näin. On kyllä mennyt se väljähtynytkin maku näihin kisoihin. Tulikohan oikeasti positiivinen tulos vai ”positiivinen tulos”, koska Jalosen avautuminen.
Saapi nähdä mitä tapahtuu. Taitaa nauttia ja nostaa palkkaa pelaamatta missään?
”Tässä on ollut sen verran kisahässäkkää, etten tiedä, miten kausi jatkuu. Olympialaisten jälkeen olemme varmaan fiksumpia siitä, alkaako minulla kesäloma vai menenkö johonkin pelaamaan.”
”Olen tehnyt työni kohtalaisen hyvin. Katsotaan, miten sen kantaa hedelmää.”