Liiga.fi - Liigan viralliset nettisivut

Olenko ainoa kun näytti liiga appi ettei Tanus konoonpanossa mut äske lähetyksessä selvisi että 13. hyökkääjä?

Katsoitko mobiililla? Mielestäni aiemmin ei näkynyt myöskään Blood rosterissa mobiililla, mutta PC:llä näkyi.

Telefoonilla katsoin. Mulla näyttää toi liigasovellus kans esim. Tapparan veskareille saman määrän pelattuja pelejä🤔

Liigasovellus ei näytä 7. pakkeja / 13. hyökkääjiä kokoonpanoissa. Olen laittanut asiasta palautetta, mutta ei ole vieläkään korjattu.

2 tykkäystä

Puhakan ketjussa oli maininta, ettei hän pelaa ylivoimaa ja piti tarkistaa asia Liigan sivuilta. Ylivoima-aikojen luvut näyttivät jotenkin mädiltä ja siinä hetken renkattuani ja testailtuani eri jaksoilla huomasin, ettei Tapparan pelaajille ole rekisteröity ollenkaan ylivoima-aikaa jaksolla 9.12.2023 - 13.2.2024. Alivoimaakin oli pelannut vain K. Kapanen.

Perskele, Liigan viralliset sivutkin avoimesti kettuilee meidän tehottomalle ylivoimalle.

en kyllä tarkistanut oliko muilla joukkueilla sama vika

2 tykkäystä

Minun ntietokoneelta on kadonnut tilastoista kuntopuntari. Onko sen paikka vaihtunut vai onko vika koneessa tai minussa?

Ei kai vikaa ole kummassakaan. Liiga ei vain näytä enää käyttävän termiä “kuntopuntari”, vaikka sama tieto kyllä löytyy sarakkeesta “Viim.ottelut”. Oletusarvona on “kaikki” eli tämän hetken sarjataulukko, mutta sarakkeesta voi valita ottelumääräksi 1-20 eli haluamansa “kuntopuntarin”.

2 tykkäystä

Viimeiset n sijaan suosittelen käyttämään aikavälirajausta. Matsien määrällä ainakin aiemmin tuli ongelmia esim. YV/AV-tilastoihin.

Etusivu tietää kertoa, että HIFK-TPS on päättynyt voittolaukauksien jälkeen 2-2.

Erikoista.
Mun puhelin ja läppäri kertoivat lopputulokseksi 2-3.:face_with_monocle:

Oletko muistanut tyhjentää välimuistin :laughing: :joy: :joy:

Itsellä näyttää oikein, mutta ihmeen kauan noi on toiminut edes noin hyvin :sweat_smile:

1 tykkäys

Kyllä kyllä, kaikki tuollaiset pyyhin eikä korjaantunut, minkä jälkeen raportoin tänne hassuna juttuna. Nyt on korjaantunut.

1 tykkäys

Oli jossain kohtaa myös ratkennut Nurmen VL-osumalla ajassa 64:57.

1 tykkäys

Saako joku näkyviin playoffien pistepörssin kokonaisuudessaan liigan sivuilta? Tilastot-sivuilla näkyy vain tyhjää, kun valitsee playoffit.

Joo tyhjää on. Pienellä kikkailulla toimii vaihdat ylhäältä Kausi -kohdan → Jakso, jolloin voi laittaa esim. säälipleijareiden avaus päivän 15.3 tähän päivään asti niin sain ainakin itse näkymään koko pistepörssin.

2 tykkäystä

Osaako joku käyttää Liigan sivuja siten, että siellä näkyy pelaajien playoff-tilastoja?

Pitäisi toimia niin, että valitset näkymästä “jakso”. Tullee automaattisesti pudotuspelien päivämäärät.

Ollut rikki jo hyvän tovin.

1 tykkäys

Uskoisitteko, että liigan sivut on jumissa, vaikka siellä on menossa vain yksi chl-peli. Onneksi on teksti-tv!

11 tykkäystä

Ensin alkaa porista ja sitten palaa pohjaan?

Liigan 50-vuotisjuhlakiertue alkaa Porista lauantaina 19.10.

Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi.

Sama asia paikallisemmin.

1 tykkäys

Tampereellahan tuon ei tarvinne käydä ollenkaan, meillä kaikilla varmaan on kuvat Kanada-maljan kera. Jossei suosikkijoukkueen tilaisuudesta, niin vähintään Vapriikista.

3 tykkäystä