Olen pahoillani. Me luulimme, että Tappara on sarjakärki, mutta näin ei olekaan, mikäli on tätä asiantuntijatahon otsikkoa uskominen.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Liigan muiden joukkueiden pelaajasiirrot ja sopimukset 2016-2017
Mitäs jos KooKoo ei tee maalia??
Eka lause leipiksestä kertoo: "Pehmolelut heitetään jäälle KooKoon tehtyä illan ensimmäisen maalinsa – tai jos maalia ei ole tullut, niin pehmolelut täyttävät jään kolmannen erän ensimmäisellä mainoskatkolla. "
Sorry…
Pitäisi lukea tarkemmin.
Mahtaakohan Tapparalla olla tällä kaudella vastavaa tapahtumaa?
Viivästyttäähän tuo hiukan peliä, mutta viimeksi ainakin nuoremmat katsojat tuntuivat tykkävän heitellä pehmoleluja kentälle.
Kyllä Tappara kestää, menkööt Kalpa ohite pari kertaa, löytyypähä motivaatioo vielä tänhetkistäkin enemmän!
-syntynytkirveskädessä-
Jokohan Kalpa hyytymään päin. Viidestä viime pelistä kolme puhdasta tappiota, yksi jatkoaika voitto sekä yksi puhdas voitto. Ei sinällään olisi yllätys vaikka kova tahti ei enään jatkuisikaan kevättä kohden vaan sen ohittavat Tepsi ja Hifk.
TPS on mun papereissa meidän ykkösvastustaja. Siellä on taitoo ja isoja ilkeitä miehiä, maalivahtiosasto hieman arveluttaa.
Joo, Tamihan ennusti että Tepsi on liigakärjessä 40 kierroksen jälkeen. Eikä siinä, hyvin ovat vetäneet kun Kallio ja Perrin saaneet vetää vähän pienemmällä vastuulla kuin viime vuonna.
Sama. Ainakin tällä hetkellä.
Tepsi oli viime vuonna liikaa konkareiden varassa, mutta tänä vuonna onnistuja on isolla rintamalla. Hieno löytö ollut tämä Thorell sekä Spina vetää kohtuu hyvää kautta.
Nuorista parhaiten onnistunut ehdottomasti Jasper Lindsten joka naputtanut 31 peliin 21 pistettä.
Pidän myös Tepsin maalivahtiosastoa parempana mitä Tapparalla on nytten. Setänen on ollut nuori lupaus ja nyt pystynyt pitää hyvän tasonsa tällä kaudella.
Tällä hetkellä samaa mieltä Vilttitossun kanssa, että TPS tulee olemaan keväällä paha kanto kaskessa, jos sattuu osumaan kohdalle.
3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Muut joukkueet mediassa ja muiden joukkueiden markkinointi
Keskikastissa on tiukkaa, mutta kärki karannut muilta ja itselle ei ainakaan tuu mieleen ihan heti koska viimeksi näin käynyt? Tapparalla kyllä niin täydellinen tilanne koska käytännössä kotietu jo varmistettu ellei nyt ihan jotain 15 ottelun tappioputkea aikaiseksi saada.
Parastahan tässä on se, että kärjen lisäksi myös Kärki ilmeisesti karannut muilta. Hyvin on pullat uunissa.
Pukka julistaa Matias Myttysen kauden läpimurtopelaajaksi/ SUPER yllättäjäksi.
Nimen tiesin ipan ajoilta, mutta on kyllä noussut minulle aivan puskista tälle tämän kauden tasolle. Onko joku muka vetänyt kovemman läpimurron liigaan tällä kaudella?
Muita yllättäjiä: Suoranta, Larmi, Virta, Kangasniemi. Siinä on Myttysen kanssa top5-läpimurrot.
Sählän voi kanssa nostaa yllättäjiin
Yllättää kenet yllättää Minulle tämä kerrottiin luotettavan vieruskaverin taholta hallissa jo viime kauden maaliskuussa
Soluttautuminen asiantuntijoihin kannattaa aina
Minua tuo Sählä ei kyllä ole myöskään päässyt suuremmin yllättämään. Hän oli läpimurron kynnyksellä JYP:ssä jo useamman kauden ajan ja otteet olivat erittäin lupaavia viime kaudellakin. Koetin tuolla Jatkoajan puolella lyödä vetoa ennen kauden alkua, että Tapparan Kemiläinen, Rantakari ja Salonen -kolmikko tulee tekemään enemmän pisteitä kuin minkä tahansa muun joukkueen kolme samaa puolta pelaavaa pakkia, mutta siihen ei kukaan lopulta mukaan lähtenyt. Ihmettelin viime kaudella Saloseen kohdistuvaa kritiikkiä, kun hänellä oli vielä vähän hakemista pelitavan kanssa. Oli aika selvää, että hän oli nimenomaan pidemmän tähtäimen hankinta, kun sopparikin tehtiin heti useammaksi vuodeksi.