Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu

Discovery + sport & mtv urheilu hinta nettisivuilla 34,99€! Miksi tätä on hehkutettu edulliseksi? Onko tarjous ollut jo aiemmin

Se oli edullinen, mutta halvin paketti katosi ja samalla hinta pompsahti uusilla asiakkailla:

Onko asia näin?

Minulla nyt cmore telian kautta 32,95 €/kk joka näkyy tällä hinnalla marraskuun loppuun kunnes cmore loppuu.

Sain tunnukset ja aktivointilinkin katsomoon koska tämä korvaa cmoren. Katsomosta ei kuitenkaan näykään liigapelejä, koska ei ole tilausta. Eli pitääkö minun tehdä uusi tilaus katsomon puolelle joka alkaa sitten cmoren päätyttyä joulukuun alussa ja hinta mitä katsoin nousee samalla 36,95 €/kk?

Onko parempia vaihtoehtoja?

Mulla on Cmore Total Telian kautta. 10.10 menin Cmoren tunnuksilla Mtv Katsomoon anroid- laitteilla(puhelin,tabletti ja
Nokia Streaming Box 8000) Hyvin pelittää kaikki. Tänäänkin testasin kaikilla samaan aikaan Tapparan peliä ja kaikissa näkyi peli samaan aikaan. Mut,mut Elisa viihteen kautta en saa pelejä näkyviin tai mitään Cmoren sisältöä??? Ja mikä se koodi on mitä joillekin on lähetetty?Noh,Elisa viihde lähtee ensi kesänä muutenkin meidän huusollista pois etten sinne liigaa kaipaakkaan.

1 tykkäys

Jep jep, sitten lapsilleko tarvii ostaa omat Katsomo tunnarit mainoksilla 36€/nuppi jollei satuta olemaan saman ruudun ääressä. Törkeää hinnoittelua…

”MTV Katsomo+ -tilaus on henkilökohtainen ja tarkoitettu yhden kotitalouden käyttöön. Yhdellä MTV Katsomo+ -tilauksella voit katsoa sisältöjä samanaikaisesti kahdella laitteella.

Huomioithan kuitenkin, että samaa urheilulähetystä voi katsoa kerrallaan yhdellä laitteella. Voit siis esimerkiksi katsoa Liiga-kierrokselta kahta eri ottelua samanaikaisesti, mutta yksittäinen lähetys aukeaa kerrallaan vain yhdellä päätelaitteella.”

Elisalta joku kloppi soitteli tänään ja kauppas viaplayta jollain pakettitarjouksella 49 ja jotain kuukaudessa. Mahdollistaa katselun neljällä laitteella samanaikaisesti. Sama setti oli katsomoon saatavilla. En muista mitä siihen kuulu koska en koskaan kuuntele mitä sielä sanotaan :joy:
Täytyy syventyä aiheeseen kun cmore lakkaa toimimasta :man_shrugging:t3:

Mutta ei samaa lähetystä…

1 tykkäys

Itse asiassa kyllä. Yks Elisa viihteen boksista, yks Viaplayn sovelluksella ja kaks sillä Elisan sovelluksella.

1 tykkäys

Uutinen kilahti juuri spostiin. Kestän kyllä vitosen korotuksenne. Onhan Katsomo-palvelunne niin priimaa.

Muutoksia tilauksessasi
MTV Katsomo+ urheilun liittymäasiakkaan etuhinta nousee 1.2.2024 alkaen

Hei,

asiakasetuhinnoittelumme uudistuu, minkä vuoksi tilaamasi MTV Katsomo+ urheilun liittymäasiakkaan etuhinta muuttuu 1.2.2024 alkaen. Uusi hinta on 37,95 €/kk (hinta nyt 32,95 €/kk. Muiden kuin liittymäasiakkaiden voimassa olevan hinnaston mukainen hinta säilyy ennallaan 44,95€/kk).
Huomioithan, että jos irtisanot liittymäasiakkaan etuhintaan oikeuttavan liittymän, tilauksesi hinta on muiden kuin liittymäasiakkaiden voimassa olevan hinnaston mukainen hinta 44,95€/kk.

1 tykkäys

Minullekin tuli sama posti, mutta Liigan siirto Maikkarin kusiseen palveluun ja päälle hinnan nosto saa sapen kiehumaan. Näkeekö Liigaa jostain halvemmalla? Joku IPTV-palvelu?

1 tykkäys

Discovery+ Sport&MTV urheilu taitaa olla sen 34,99. Halvempaa D+ Sport
Hockey- pakettia ei enää saa, tilanneille hinta on yhä 25,99. Siinä ne tämän hetken halvimmat taitaa olla. Hyvin on D+ kautta näkynyt, joten siinä mielessä suosittelen, jos Maikkari tökkii.

1 tykkäys

Mulla oli Cmoren kattavin paketti Telian kautta määräaikaisella sopimuksella. Päädyin sanomaan sen kesken sopimuskauden irti, kun tilaisuus siihen tuli noiden sopimusmuutosten myötä. Koitan mennä palstan, Linkin ja livepelien siivittämänä. Jos vieroitusoireet kasvavat sietämättömiin mittoihin, niin sitten sitä täytyy varmaan ostaa joku palvelu. Alkaa vaan olemahan kallista lystinpitoa tua kiakon kattominen.

Kyllä ne vieroitusoireet menee nopeasti ohi ja jää paljon aikaa muille harrastuksille. Alkaa kieltämättä olemaan Liigan seuraaminen hyvissä hinnoissa. Saa nähdä kuinka moni irtisanoo, varsinkin jos on lomautus uhkaa sun muuta päällä tuohon aikaan.

3 tykkäystä

Sama setti täällä, Telian kautta. No, oma kokemus on että teknisesti ihan hyvä tuo Katsomo, sama kuin CMore oli. Ja kohta hinta nousee muillakin, koska homma ei oikein näillä palveluilla pelitä.
Mutta maksetaan sitten, koska en luovu liigan katsomisesta.

1 tykkäys

Mulle tuli myös tämä kyseinen s-posti, korotus 13€ nykyiseen hintaan. Minun Teliassa lukee että tuo 24,95€/kk hinta voimassa 31.5.2024 asti. Näinkö ne vaan voi ilmoittaa uuden hinnan vaikka mielestäni ovat sitoutuneet tuohon 24,95€ hintaan sinne 31.5.2024 asti. No aina voi äänestää jaloillaan😀

4 tykkäystä

Kyllä alkaa hinnat oleen kohdillaan, jos ei muu kuin lätkä kiinnosta. Ja kun sitä lätkää ei tietenkään voi erikseen ostaa, vaan se tulee ”kaupan päälle” kun tilaat katsomo-ripulin, jolla voit katsoa kaikki kotimaiset huippusarjat!

Ja laskutus jatkuu tietty myös kesällä. Toki jos irtisanoo, niin menettää siinä samalla myös etuhintansa. Pitäkööt tunkkinsa…

1 tykkäys

Hintasi viittaa jonkin liittymän määräaikaiseen kytkyyn.

Joo, Telian liittymäasiakkaan etuhinta, mulla siis oli aikanaan pelkkä Tappara passi ja sit kun ne poistui niin hintaa ei nostettu täysimääräisenä. On ollut kyllä kohtuu hintainen.
E. Ei ole mitään määräaikaista kytkyä ollut

1 tykkäys

D+ 25,99€ makselen taitaa olla halvimpia.

3 tykkäystä

Sama. Tosin onko tuokaan niin halpa, jos tyhjiöön heittää.

Teoriassa edusta ei kannata luopua, joten 12 kk x 26 € = 312 € vuodessa. Käytännössä sisältö on turhaa 4 kk vuodessa.

Discoveryn nykyinen listahinta on 35 € / kk eli 280 € per jääkiekkokausi.

Kallein Katsomo-tilaus 8 kk x 45 € = 360 €.

Etuhintaan kausi maksaa 304 € + taakka Telia-asiakkuudesta ja liittymän hinta, mutta kaikkihan me ollaan jonkun operaattorin taskussa. Katsomossa saa edes jotain sisältöä.

2 tykkäystä