Sama 24,95€ oli mulla pelkästä kiekosta ja nyt tosiaan pakotetaan muukin urheilusisältö mukaan (joka ei kiinnosta) korottamalla hintaa aika reippaasti.
Myöskään kesäkaudella ei saa pelkällä “Katsomon” hinnalla kuukausitilausta joten katkolle menisi sitten kokonaan joka tapauksessa kun kausi päättyy… ellen sitten päätä jo aiemmin jos löytyy parempi vaihtoehto… täytyy vähän tutkia…
Mtv Katsomosta katson pelit Chromecast kera hintaan 37,95€ En kyllä osaa sano mikä olisi oma kipuraja hinnassa, että luopuisin. Pelit pitää kuitenkin nähdä. Viaplaysta luovuin niiden pelleilyn takia ja hyvin on pärjännyt Veikkaus Tv:n ja Katsomon NHL tarjonnalla.
Mainoksettoman ja mainoksellisen hintaero on Katsomosta otettuna kuutisen euroa kuukaudessa. Osaako joku sanoa, miten nuo mainokset konkreettisesti näkyvät tahi on sijoitettu?
Omalla kohdalla on se hyvä puoli, että on kausikortti, niin näkee nuo maaliskuun lopun kotipelit kuitenkin Areenalla, mitä suurin osa.
Voi sitten harkita ottaako Maikkari/CMore palvelut vain huhtikuuksi ja katkaista sitten sen jälkeen, kun playoffit pelattu (riippuen pleijarien aikatauluista). Tässä ei suurta tappiota tule vielä - tuleva kausi onkin sitten eri asia.
Muiden joukkueiden pelejä toki jää sitten näkemättä loppukaudesta… ehkä alkuun myös säälipleijareita (kun Discovery lopettaa niiden näyttämisen).
Pudotuspelit alkavat maaliskuussa (säälit) ja viime vuonna finaalit oli ohi huhtikuun lopussa juuri ennen vappua. Näiden ajankohta varmistuu vasta myöhemmin runkosarjan jälkeen.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Katsomolla ollut tarkoitus tämä estää ja toteuttaa niin, ettei samaa peliä voisi katsoa samoilla tunnuksilla kahdella eri lähteellä? Eri pelejä voisi toki katsella? Koskiko tämä vain samasta IP:stä tulevaa katselua, tuskin?
Tulisi hippasen kalliiksi ostaa kaksi tunnusta, kun meillä tuota hyödynnetään aika paljon eri paikoissa (puoliso kotona ja itse työmatkoilla).
Mulla käsittääkseni on tämä palvelu (en nyt kerkeä tarkistamaan) mutta en itse ainakaan ole mainosten määrästä häiriintynyt. Itse asiassa, en ole juurikaan muutosta huomannut suhteessa aiempaan.
Tarkistin juuri Telian omilta sivuilta. Liittymäasiakkaana 32,95 / kk. Ja Katsomosta tarkistin tuotteen - ei mainoksia. Eli vähän variansseja hinnoittelussa.
Taisi olla syynä se, että Cmore-tilausasiakkaiden tuotesisältöä ei voi vaihtaa kesken sopimuskauden ja siten muuttaa ehtoja, vaikka palvelu MTV-katsomoksi muuttuikin.