Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu

Sama 24,95€ oli mulla pelkästä kiekosta ja nyt tosiaan pakotetaan muukin urheilusisältö mukaan (joka ei kiinnosta) korottamalla hintaa aika reippaasti.

Myöskään kesäkaudella ei saa pelkällä “Katsomon” hinnalla kuukausitilausta joten katkolle menisi sitten kokonaan joka tapauksessa kun kausi päättyy… ellen sitten päätä jo aiemmin jos löytyy parempi vaihtoehto… täytyy vähän tutkia…

Mtv Katsomosta katson pelit Chromecast kera hintaan 37,95€ En kyllä osaa sano mikä olisi oma kipuraja hinnassa, että luopuisin. Pelit pitää kuitenkin nähdä. Viaplaysta luovuin niiden pelleilyn takia ja hyvin on pärjännyt Veikkaus Tv:n ja Katsomon NHL tarjonnalla.

Nyt, kun Discoveryltä lähtee Liiga-oikeudet 29.2.*, tässä jäljelle jäävät tilausvaihtoehdot:

Telialta liittymäasiakkaille:
MTV Katsomo+ Urheilu 37,95 €/kk
MTV Katsomo+ Urheilu mainoksilla 31,95 €/kk

Suoraan Katsomosta:
MTV Katsomo+ Urheilu 42,95 €/kk
MTV Katsomo+ Urheilu mainoksilla 36,95 €/kk

Telialta ilman liittymää:
MTV Katsomo+ Urheilu 44,95 €/kk
MTV Katsomo+ Urheilu mainoksilla 36,95 €/kk

DNA:lta
MTV Katsomo+ ja kanavapaketti viihde ja urheilu 44,95 €/kk

Elisalta:
MTV Katsomo+ Viihde ja Urheilu 44,95 €/kk

*Liiga Discovery + -palvelussa: Sovellukset ja tilausvideopalvelu - #345 käyttäjältä Ojis

10 tykkäystä

Pystykös jostain näistä katsomaan samaa peliä kahdesta eri tv:stä?

Eikös se oltu estetty myöskin kaikilta osin. Yksi tunnus per katselu :see_no_evil:

Mainoksettoman ja mainoksellisen hintaero on Katsomosta otettuna kuutisen euroa kuukaudessa. Osaako joku sanoa, miten nuo mainokset konkreettisesti näkyvät tahi on sijoitettu?

Siis ei ■■■■■■ Enpä ollut tätä kuullut.
Kuraa ja sontaa, kusetusta saatana. Antakaa sakkoa, antakaa kakkua, Telia on rosvo.

3 tykkäystä

MTV Katsomo on ainakin toiminut moitteetta kahdelta televisiolta samaan aikaan ja samaa peliä seuraten.

4 tykkäystä

Edit.

Tämä viesti sopii tähän ketjuun paremmin…

Omalla kohdalla on se hyvä puoli, että on kausikortti, niin näkee nuo maaliskuun lopun kotipelit kuitenkin Areenalla, mitä suurin osa.

Voi sitten harkita ottaako Maikkari/CMore palvelut vain huhtikuuksi ja katkaista sitten sen jälkeen, kun playoffit pelattu (riippuen pleijarien aikatauluista). Tässä ei suurta tappiota tule vielä - tuleva kausi onkin sitten eri asia.

Muiden joukkueiden pelejä toki jää sitten näkemättä loppukaudesta… ehkä alkuun myös säälipleijareita (kun Discovery lopettaa niiden näyttämisen).

Tapparan pelit 29.2 ja jälkeen:

29.2 Tappara-Pelicans
2.3 TPS-Tappara (Megamatka)
5.3 Tappara -Lukko
8.3 Ilves-Tappara (alkaa 19:31 - onko TV-peli?)
9.3 Tappara-Kärpät
12.3 Tappara-HPK

Pudotuspelit alkavat maaliskuussa (säälit) ja viime vuonna finaalit oli ohi huhtikuun lopussa juuri ennen vappua. Näiden ajankohta varmistuu vasta myöhemmin runkosarjan jälkeen.

1 tykkäys

Näin on! Tyttö katsoo toisaalla mun tunnareilla ja mä katson kotona Tapparan peliä samaan aikaan. En valita tästä mahdollisuudesta!!

4 tykkäystä

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikö Katsomolla ollut tarkoitus tämä estää ja toteuttaa niin, ettei samaa peliä voisi katsoa samoilla tunnuksilla kahdella eri lähteellä? Eri pelejä voisi toki katsella? Koskiko tämä vain samasta IP:stä tulevaa katselua, tuskin?

Tulisi hippasen kalliiksi ostaa kaksi tunnusta, kun meillä tuota hyödynnetään aika paljon eri paikoissa (puoliso kotona ja itse työmatkoilla).

Onkos kenellä täällä tuota mainoksellista mtv+ palvelua onko kuinka paljon ylimääräistä mainosta esim lähetyksen käynnistäessä jne

Kesken urheilulähetyksien tuskin niitä sentään tulee lisänä normaali mainoskatkojen lisäksi?:laughing:

2 tykkäystä

Niin se oli tarkoitus,jos nyt sen oikein olen ymmärtänyt. En osaa kertoa syytä miksi katsominen onnistuu kahdella eri lähteellä.

Täytynee jatkossa ottaa liigapaketti vain kevääksi, tammi-huhtikuu, niin pysyy oma budjetti kunnossa.

Mulla käsittääkseni on tämä palvelu (en nyt kerkeä tarkistamaan) mutta en itse ainakaan ole mainosten määrästä häiriintynyt. Itse asiassa, en ole juurikaan muutosta huomannut suhteessa aiempaan.

Siis onko tuo MTV katsomo ainut paikka mistä näkee liigaa tämän jälkeen?

Tuossa käsittääkseni mahdollisuudet: Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu - #543 käyttäjältä Kilo

1 tykkäys

Tarkistin juuri Telian omilta sivuilta. Liittymäasiakkaana 32,95 / kk. Ja Katsomosta tarkistin tuotteen - ei mainoksia. Eli vähän variansseja hinnoittelussa.

3 tykkäystä

Tällä samalla paketilla menty koko kausi!! Jopa edelliset kaudetkin,hinta oli joskus 29.95€

1 tykkäys

Taisi olla syynä se, että Cmore-tilausasiakkaiden tuotesisältöä ei voi vaihtaa kesken sopimuskauden ja siten muuttaa ehtoja, vaikka palvelu MTV-katsomoksi muuttuikin.

1 tykkäys