Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu

Sama homma täällä. Tosin hinta nousee joskus Helmikuun aikana, muistaakseni. Olen hukannut Telialta saaman mailin aiheesta.

Tarkistapa ensikuussa, joulukuussahan tuli asiakkaille s-postia uudesta hinnoittelusta. Eli hinnat nousee 1.2.2024 Telian asiakkaille uusi hinta 37,95 ilman mainoksia, olikohan 31,95 mainoksilla ja samalla kesähinnoittelu poistuu.

Niinpä näkyy tulleen. No, sitten maksetaan jatkossa viisi euroa enemmän. Kulutan tuolta lisäksi ainakin WRC:tä ja sarjoja, joten hyväksyn.

2 tykkäystä

Voisivat tuoda takasin sen joukkueen liigapassin, mikä oli Telialla silloin saatavilla vuosia aiemmin

4 tykkäystä

Ei näitä kohta enää pysty katsomaan ollenkaan televisiosta kun hinta nousee taas 10 eurolla. Ensi kuusta hinta on 45€/kk ja eiköhän siihenkin tule vuoden sisällä korotus 49,99€.

No mun mielestä sama. 32,95 e/kk liittymäasiakkaalle, enkä ole mainoksia huomannut. Nouseeko tämäkin siis nyt?

Alkaa kyllä kipukynnys itselläkin ylittyä näiden pakettien kanssa. Täytyy sitten kuunnella vain ilves+:n nettiradiosta matsit jatkossa.

1 tykkäys

Nousee. Ainakin itse liittymä-asiakkaana näin olen käsittänyt.

Koskevatko nämä mainokset myös live jääkiekkoa, vai ainoastaan muita sisältöjä?

Ei ollut Discoveryllä ja näköjään Katsomolla sama homma.

Edit:

Hinnan lisäksi pistäsin merkille mikä on vähiten paska kombo hinnan ja toimivuuden kanssa.

Eikös jotkut ole moittinut Katsomon toimivuutta?

Käytettävyys vs kuvanlaatu.

2 tykkäystä

Erittäin hyvä kysymys ja nyt ainakin kolmas kysymys mainoksista, mutta ilmeisesti kellään ei ole tietoa. Ehkei ole niin häiritseviä ylipäätään, kun en ole varmaan yhtään valitusvirttä asiasta lukenut.

Jotenkin ajatellut Telia Son of Erasta vain pelkkää pahaa, mutta voihan tosiaan olla, että mainoksia ei näytetä Tapparan maalijuhlinnan päälle tai kesken Peltola–Malinen-av-hyökkäyksen.

Ymmärrän, että on vaikeaa toteuttaa, mutta olisi kiva, jos näistä olisi jotain trialeita tai shareware-versioita, että tietäisi, mistä on kyse.

En jaksa laskea matikkaa, mutta ittellä loppuu 12.2. Discoveryn tilaus ja taidan sillä päivämäärällä hypätä Katsomoon. Mainoksilla. 37 euron kk-hintaan. Jeesus minua auttakoon.

4 tykkäystä

Faija kattoo kans toisella paikkakunnalla jotain Hifkin pelejä meidän tunnareilla ja hyvin on Katsomo toiminut!

Kaksi vikaa. Ottelut näkyvät sen pari vuorokautta (ei häiritse itseäni). “Otteluvalitsin-nauhaa” ei ole kuten CMorella oli. Muuten käyttöliittymä on hyvä ja toimii kuin toilet in a train.

1 tykkäys

Itse taistelin Katsomon, ja CMoren kanssa, että eivät missään tv:ssä meinannut toimia ongelmitta, mutta tablet peilauksella sekin hoituu telkkariin, tai hdmi läppärin kautta. Tästä on tosin jo jonkin aikaa, mutta jäänyt vähän ennakkoluuloja niiden säätämisten jäljiltä

1 tykkäys

Nyt alkaa olla sen verran hurjissa hinnoissa että D+ kun loppuu niin en varmasti ota toista kautta.

Pitäköön tunkkinsa noilla hinnoilla.

2 tykkäystä

Jantta Alkio sanoisi tähän: Pidätkö sinä tästä näytelmästä?

On kyllä melkoista puuhastelua tämä Liiga-tuotteen C More, Discovery+, Katsomo & enintään yhdeltä päätelaitteelta touhu. Eikö nyt jumalauta tätä kautta oltaisi voitu vetää loppuun nykyisillä systeemeillä, kun on kerran jo vaihdettu. :smiley:

Kaiken kruunaa vielä se, että Telian paketin hinta vaihtelee riippuen siitä, mistä sen ostaa. Pelle Hermannin tunnusmusiikki vain puuttuu tästä enää.

11 tykkäystä

Tässä nykyisessä muutoksessa haisee kyllä vahva luotto playoffien vetovoimaan ja sitä kautta taas unohtuu nurina kun “pakko” nähdä.

1 tykkäys

Ei toimine liigapeleissä mutta eihän sitä mainoksen ja tuotteen pidä vastataluvattua kun asiakas maksaa

2 viestiä siirrettiin ketjuun: Liiga MTV Katsomossa (ent. C More): Sovellukset ja tilausvideopalvelu

D+ Liigalla oli vielä hyväksyttävän hintainen combo mutta ei voi mitään, nyt jää MTV:ltä mun rahat saamatta.

3 tykkäystä