Jos on Elisa viihde ja Katsomo maksettuina niin eikö sitä katsota, tai voi katsoa, Elisan boxin kautta? ![]()
Kaverin Elisa viihdettä räppäsin ja huomasin että siinä ei ole sisäänrakennettua Chromecastia kuten Telian boxissa.
Jos on Elisa viihde ja Katsomo maksettuina niin eikö sitä katsota, tai voi katsoa, Elisan boxin kautta? ![]()
Kaverin Elisa viihdettä räppäsin ja huomasin että siinä ei ole sisäänrakennettua Chromecastia kuten Telian boxissa.
Voi sillä jos käyttää Katsomon omaa sovellutusta, mut ei liene sama kuin DNA:lla? Eikös sieltä löydy ne ihan kanavapaikoilta?
Itse katson aina Samsung TV appilla, niin ei tarvii erikseen viihdeboxia avata.
DNA:sta ei ole mitään hajua miten se toimii.
Hinnasta vielä vähemmän.
Noin minäkin toimin toisen TV:n kanssa. Toista TV:tä ohjataan Telian boxin kaukosäätimellä.
Piti oikein tarkistaa mitä omat Telian palvelut Liigan/Katsomon(ilman mainoksia) kanssa maksavat.
Laskun loppusumma 60,83€, josta 100M valokuidun osuus 12,98€.
Oho, mulla meni Dna ja Telia sekasin. ![]()
Täällä tuli nyt siirryttyä Telian asiakkaaksi myös liigan osalta, kun sieltä on puhelinliittymäkin. Eli tuo 37,95 versio ilman mainoksia. Nopeasti ja helposti sai otettua käyttöön. Tämä yksi erä on näkynyt hyvin. Jääkiekko tulee helposti esille käyttöliittymässä (vs. Discovery).
Ja pystyy katsomaan samaa peliä samaan aikaan kahdessa eri asunnossa.
Off topic mutta pakko kommentoida että luin ensin että ”pystyy katsomaan samaa peliä samaan aikaan kahdessa eri asennossa” ja mietin että milläs ihmeellä Discovery on tuon aiemmin estänyt ![]()
![]()
Tässä kausi vetelee taas viimeisiään ja itse asiassa ollaan viimeisellä kuukaudella. Ittellä osuu tilauksen uusiminen juuri tähän, ja kun viimeinen mahdollinen finaali on 2.5., kaikki pelit mahtuu joka tapauksessa viimeisen tilauskuukauden sisään.
Sen jälkeen tilaus tulee heitettyä telakalle. Vaarana on, että hinta nousee taas off-seasonilla (ja miksei nousisi) ja yli kesän pitämällä saisi pitää vanhan hinnan. Off-seasonin hinta on kuitenkin liian kova.
Anycase, jotkut taitaa olla pitkien irtisanomisaikojen vankeja, joten muistakaa taas peruuttaa hyvissä ajoin, jos niin meinasitte tehdä.
Joku sanoi jossain, että Maikkarilla irtisanomisaika olisi vain 14 päivää - onko tämä enää tilanne?
Monessa videopalvelussahan maksetaan kuukausi kerrallaan eteenpäin, ja tilaus loppuu kun maksettu jakso päättyy.
Maikkarin sivujen kautta tilattuna tilauksen voi keskeyttää heti ilman irtisanomisaikaa ja tilaus loppuu sitten, kun viimeisin tilaus loppuu. Aivan kuten muissakin vastaavissa palveluissa. Operaattoreilla (Telia, DNA, Elisa) on näitä irtisanomisansoja ja sitä kautta otetuissa pätee omat sääntönsä.
Telian kautta irtisanomisaika on 14 vrk. Tilaus myös oikeasti loppuu silloin ja viimeisestä kuukaudesta maksetaan vain jäljelle jäänyt osuus. Ei siis toimi Netflixin tyylisesti, että katseluaika loppuisi maksetun kauden lopussa.
Eli kustannusoptimoija katkaisee tilauksen 14pv ennen finaalien mahdollista 7. peliä?
Jep, ja koska on otettava huomioon se pieni mahdollisuus sille, että Nokia-areenan se yksi keikka voi siirtää viimeistä finaalia toukokuun neljänteen, niin 20.4. on se päivä. Tuli kuitenkin minulle mieleen varmistaa asiaa Telian asiakaspalvelusta tänään, niin kuulemma katkaisu voi tapahtua mihin kellonaikaan tahansa kun 14 vuorokautta on ohi. En siten ota mitään riskejä ja katkaisen tilaukseni 21.4. ![]()
DNA:n kautta Katsomo, irtisanomisaika 1kk. Sanoin tänään irti, niin loppuu 3.5
Vähän nyt kyllä ihmetyttää🤔 32,95€ vaihtui 37,95€ ihan lennossa ja ilman mitään ilmoituksia hinnan korotuksesta. Kyseessä toistaiseksi voimassa oleva sopimus. Onko muille käynyt näin?
Onko tuo joku Telia kautta otettu paketti?
Siellä näyttäisi halvimmat olevan nyt saman hintaisia?
On joo telian kautta.
Meillä on kans Telian boksi jne ja muistaakseni alkuvuodesta tuli ilmoitus että hinta nousee 32,95e➡️37,95e.
Joo, sama.
Asiasta kyllä infottiin hyvissä ajoin ja taisi tulla useammin kuin kerran tuo tieto.
Ping @montonen
Onko jollain muulla Telian kautta MTV katsomo + ja viihde ja urheilu paketti? Minulla on kaikki viihdetarjonta (leffat) poistunut, tulee ilmoitus että ”ei kuulu pakettiisi, päivitä”. Vaikka viime viikolla näkyivätkin…
Hinta tuo 37,95 e/kk.
Mulla ainakin toimii leffat ja sarjat normaalisti. Ja juurikin Telian kautta tuo täysin sama paketti.
Edit. Kännykällä suoraan + Chromecastin kautta testattu.