Tämän viikon aikana, ainakin minulla sivusto erilainen, en kannykästä ole koettanut siirtää vaan koneelta…
Joo, minä olen siirtänyt aina puhelimesta
Juuh näköjään kännykästä siirto onnistuu, mutta ei päivitetyltä TeliaTV:n sivustolta
Telia TV:n selainversio osoitteessa tv.telia.fi uudistui 28.10.2021. Uudistuksen myötä selainversion ulkoasu muuttui, mutta toiminnallisuuksissa tapahtui vain pieniä muutoksia. Tietoomme ei ole tullut, että tämä uudistus olisi vaikuttanut chromecastin käyttöön. Lähtikö homma toimimaan kuitenkin? Jos ei, niin voisit kokeilla chromecastin resetointia. // Katja
CMoren aspa kertoi, että nykyään tietyt ottelut näkyvät UHD tarkkuudella myös suoraan heidän kauttaan. Eli nykyään siihen ei välttämättä enää tarvittaisi Telian digiboksia.
Onko kukaan testannut ?
Vastaan itselleni.
Näyttäisi pitävän paikkansa, Tänään Tappara-HPK tuli ainakin AppleTV:llä katseltuna UHD tarkkuudella, kun taas muut pelit eivät.
Jokusen pelin siin jo toimikin teliaboxin kautta. Nyt pätki ja katko eka 5 minsaa kokoajan ja siirsin tietsikan suoratoistolle isoon ruutuun. Ei pätkässyt kertaakaan. Kuvan laatu ehkä prosentin huonompi muttei haittaa kun ei pätki.
Ei koske tätä päivää, mutta toivottavasti koskee vain torstaita. Onko kokemusta, toimiiko Telia TV ihan normaalisti selaimen kautta ulkomailla?
Finaalilähetys ei toimi uusintana TeliaTV:ssä. Kaikki muut aikaisemmat toimii esim. tiistain Lahdessa pelattu. Eilinen pysähtyy ensimmäisellä erätauolla eikä jatka eteenpäin, kelaamalla näkee yksittäisiä frameja mutta toisto ei onnistu. Kaikki selaimet kokeiltu ja sama boksin kanssa. @TeliaPartio
Sama ongelma myös täällä, kokeiltu usealla eri laitteellakin. UHD-tallenne toimii, mutta loppuu kesken juhlien.
Telia häiriötiedotteissa on ilmoitettu ongelmasta tavallisessa lähetyksessä, joka on korjattu eilen klo 19:23. Varmaan tuo korjaus sotkee nyt jotenkin tallenteen
Joo, eilen lähetys pätki ensimmäisen erätauon puolenväliin saakka, jolloin lähetys pätkäistiin, ja se alkoi toimimaan jälleen normaalisti. Siitä varmaan johtuu tuo ongelma.
Otin tohon kauden alkuun Telia teeveen liigapaketin ja huomasin että kun katsoin ottelua vanhasta taulutelevisiosta (ei siis älytelkkarista) niin että kuva tuli hdmi-piuhan kautta läppäriltä niin koko ajan lähetys pätki pikkuisen mutta kuitenkin niin että itseäni häiritsi se suunnattomasti. Kun sammutin television ja katsoin pelkästään läppäriltä niin hyvin toimi. Laitoin siitä Telialle viestiä ja vastaukseksi sain jotain turhanpäiväisiä linkkejä miten asennat älytelkkariin Telia tv-sovelluksen ja jonkun maksullisen puhelinnumeron johon voi soittaa hdmi-kaapeli ongelmissa.
Joo ei kiinnostanut alkaa asiaa selvittelemään ja vaihdoin C-Moren pakettiin ja toimii hemmetin hyvin! Myöskään aikanaan Viaplayn kanssa ei ollut mitään ongelmaa kun hdmi-piuhan kautta katsoi telkkarista. Lisäksi varmaan 4-5 vuotta sitten kokeilin Telian liigapassia mutta silloin ei toiminut edes pelkästään läppärillä vaan tökki niin pahasti että meinas kone lähtee parvekkeelta lepikkoon.
Niimpä olen päättänyt että koskaan en ala enää Telian asiakkaaksi tai käytä mitään niiden palveluita! Minun puolestani Telian uusi nimi voisi olla KUSIA!!! Ugh!!![]()
Telialta tulossa kauden kynnyksellä uusi urheiluun keskittyvä suoratoistopalvelu:
Jännä nähdä hinta tuolle.
Eikös tämä ole jo tuolla valikoimassa? Ja hinta 35e/kk
Liittymäasiakkaille näyttää 34,53€/kk hintaa. Se nyt on jo jotenkin siedettävissä oleva hinta.
Huomioittehan, että ei olla ketjussa Liiga-televisiotuotteiden tilausasiat ja hinnoittelu.
Oliko täällä vielä joku Telia tyyppi ![]()