Liigan televisio-oikeudet kaudesta 2018-19 eteenpäin: Liiga siirtyy Telialle

Käytännössä sinun kannattaisi tehdä siten, että tilaat nyt Joukkupeassin tai Liigapassin täältä, jonka mukana Telia TV -sovelluksen. Valitset kumman vaan, niin laskutus starttaa vasta syyskuussa, mutta harkkapelejä alkaa näkymään jo aiemmin. Samalla sinulle aukeaa Viasat Jääkiekko HD kanava, joka näkyy maksutta 28.6. saakka.

Mikäli sinulla ei ole Ruudun kanavia tällä hetkellä, niin voit halutessasi napata tuohon kylkeen Ruutu+ urheilu paketin 1kk ajaksi maksutta käyttöön, jonka jälkeen se jatkuu normaali hinnalla, mikäli et sitä itse lopeta ilmaisen kuukauden päättyessä. Tällä paketilla pystyt siis seuraamaan jäljellä olevat Liigan finaalit loppuun.

Telia TV -sovellus toimii tietokoneella, puhelimella ja tabletilla, kuten täälläkin ketjussa on aiemmin käyty läpi. Selvensikö tämä asiaa? :slight_smile:

Niko@TeliaPartio

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV sovellus ja web-palvelu

@TeliaPartio Toivottavasti teidän talossa osataan tehdä kuormitustestausta. Ruutu on alkanut tökkimään joka ikinen kevät olemassaolonsa aikana, kun joukkueet vähenevät ja katsojia per yksittäinen ottelu on enemmän. Tänään nyki Chromecast-streami - web jostain syystä toimi.

1 tykkäys

Näin se on juurikin suunniteltu, että palvelu kestää suuretkin massat. Kuuluu ihan perus palveluun, että kevään pleijaripiikki ei vaikuta toimivuuteen. Sen lisäksi laadukas peruspalvelu pitää sisällään laadukkaan kuvan ja hyvät halliäänet. Toki sitten halutaan rakentaa myös paljon extraa tämän laadukkaan peruspaketin päälle, joten katsotaan mihin kokonaisuus muotoutuu :slight_smile:

Niko@TeliaPartio

7 tykkäystä

Tappara-passi tilattu ja tulipa silmäiltyä heti viasatilta Sharksin ottelun loppuhetket. Ruudun voikin sitten laittaa poikki ensi viikolla.

2 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV sovellus ja web-palvelu

Pitikös tämän alkaa näkymään ihan telkkaristakin?
Tilasin Liigapassin mutta tuo Viasat kanava ei auennut.

Jos ja kun tuo Viasatin ja Telian yhteistyö starttaa kiekon osalta hinnoin 29,90 tai 34,90. Tuo on ihan ok.

Mutta mutta, minä katson jalkkista ja tuohon erikseen maksu Viasatille jalkkiksesta, en edes muista mitä. (29,99)

Ei tule menemään meillä läpi hallituksessa. Olen pahoillani. En millään voi maksaa kiekosta ja jalkapallosta yli 60 euroa. Paitsi, jos saisi kolmelle koneelle oikeuden kölvien kanssa.

1 tykkäys

Sama täällä ei ole auennut??

Mulla aukesi kun käytin boksista virrat pois. Pari päivää odottelin kun mitään ei tapahtunut

Ei näy televisiossa ilman apuvälineitä.

Edit:

Näkyy siis Telian kaapelin kautta televisiossa.

Eipä vaan näy vaikka on Telian kaapeli ja digiboxi.:thinking:

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Telia TV -sovellus ja web-palvelu

Milloin julkaistaan ensi kauden selostajat?

Olen varmaan aika vähemmistössä mutta nytkun tämän kauden olen Ruudusta aika monta peliä stalkannut niin toivottavasti Vaasan selostaja jatkaa sekä tietysti Ritari (pidän hänen selostustyylistään).

Onko JP Jalo lähtenyt lätkiin kokonaan selostushommista vai tekeekö paluun Telialle?

3 tykkäystä

J-P Jalo taisi viime kauden selostaa HIFK:n pelejä radioon. Hänelle tuli jotain kärhämää Sanoman kanssa kilometrikorvauksista tms. ja lähti litomaan tv-hommista.

1 tykkäys

Joko sait homman toimimaan? Mikäli kaapelissa ei ala Liigapassin tai Joukkuepassin tilauksen jälkeen näkymään Viasat Jääkiekko HD kanava, niin kannattaa laittaa kanavahaku uudelleen. Toinen asia, että käytössä pitää olla HD-digiboksi tai HD-kortinlukija, joka on linkitetty meidän järjestelmään. Kyseessä on kuitenkin HD-kanava, josta ei tarjota enää SD-versiota.

Niko@TeliaPartio

Selostajien nimiä saatetaan julkaista tässä kesän mittaan vielä, mutta viimeistään koko studio ja selostusporukka saadaan julkaistua elokuussa. Näistä on paljon toiveita jo tullutkin, mutta toki mielipiteitä voi edelleen esittää ja välitän niitä eteenpäin :slight_smile:

Niko@TeliaPartio

2 tykkäystä

Kaikki faniselostajat ja - asiantuntijat vaihtoon, niin hyvä tulee.

2 tykkäystä

Preseason info
Telian paketeissa Liiga käynnistyy heti elokuun alussa ja ennakkoon tilauksen tehneet pääsevät näkemään matsit maksutta.

Rauman Pitsiturnaus (elokuun alussa)
Alumnien All Stars -ottelu 17.8.
Lisäksi nippu valikoituja harkkapelejä (vahvistuu, kun ottelujen aikataulut selvillä)

Näillä kuvioilla lähdetään liikenteeseen ja kausihan pyörähtää käyntiin sitten syyskuun puolella.

Niko@TeliaPartio

3 tykkäystä

Onko Tampere-cup pyörinyt noiden harkkapelien listalla?

2 tykkäystä