Liigan televisio-oikeudet kaudesta 2018-19 eteenpäin: Liiga siirtyy Telialle

Suoraan selaimella ei voi katsoa toistaiseksi. Piste. :slight_smile:

Apple TV myös, samalla tavalla kun ChromCast.

1 tykkäys

Kyllä minä ajettelin katsoa Telia TV:stä selaimella. Ainakin touko ja kesäkuussa katselin NHL:ää.

1 tykkäys

Siinä välissä on edelleen se Telia-TV-applikaatio / -sovellus. Et voi mennä telia.fi/liiga ja alkaa katsoa lähetystä :smiley:

Ookko niin varma asiasta ku kuulostaa? Oon ollu siinä käsityksessä tähän asti, että selaimilla jotka tukee silverlightiä, voi kattoa pelejä. Esim. Chromella. Tai sitte joku on muuttunu jossain vaiheessa.

1 tykkäys

https://tv.telia.fi

1 tykkäys

Alan muuttua epävarmemmaksi hetki hetkeltä, koska moni on ilmeisesti saanut suoraan selaimella pyörimään pelit :smiley:

Siis käytännössä “Telia-TV laajennus” = Telia-TV sovellus. Minä käsitän suoraan selaimella katsomisen hieman toisella tavalla. Minä käsitän suoraan selaimella katsomisen sellaiseksi ratkaisuksi kuin esim. yle.fi/areena. Suoraan selaimella katsominen toimi Ruudussa, mutta Telia vaatii laajennuksen, joka siis on pitkälti sama asia kuin sovellus minun päässäni.

1 tykkäys

Tietokoneella homman saa toimimaan selaimen kautta osoitteessa https://tv.telia.fi/ 5
Käytännössä vaatii Silverlight-laajennuksen toimiakseen, joten selain pitää valikoida sen mukaisesti. Firefox ja Edge selaimet ei mahdollista tätä laajennusta, joten niitä ei voi hyödyntää. Sanoisin, että Chrome on tässä fiksuin ratkaisu. Näistä edellä mainituista syistä johtuen Linux tai Chromebook tietokoneet ei pysty pyörittämään tätä systeemiä.

Niko@TeliaPartio

Tommosen viestinki löysin.

3 tykkäystä

Tästähän keskusteltiin jo jokin aika sitten :smiley: Itse ainakin taidan tyytyä toistamaan pelit puhelimella Telia-TV-sovelluksella ja chromecastaamaan telkkariin ihan vaan sen takia, että suhtaudun niinkin suurella intohimolla tähän asiaan, että en haluaisi koskea pitkällä tikullakaan lähetykseen, joka tuotetaan SilverLightin kautta. Mielenkiintoinen valinta Telialta.

3 tykkäystä

En enempää tästä aiheesta varsinkaan tässä ketjussa. Semmonen vaan, että ei kannata ilmottaa noin varmana asiaa, mikä sitte ei ookkaan totuus. Itse käytän IPad-AppleTV yhdistelmää, mutta tiedän monia, jotka kattoo suoraan koneelta ilman mitään erillisiä sovelluksia. Ja se siis @TeliaPartio n Nikon mukaan on mahdollista. Takerruin siis vain tuohon yhteen lauseeseen, jonka päätit vielä painokkaasti kirjoittaen Piste. Siitä saa sen kuvan, että kyseessä on vuorenvarma fakta.

4 tykkäystä

Ei varsinaisesti liity Liigaan, mutta liittyy tuohon Telian sovellukseen.

Avasin tuon Teliasovelluksen itselleni vastaisuuden varalle. Siellä näytti olevan oikein vuokraamokin. Elokuvan hinta 5 egee. Jää vuokraamatta.

E. Kiitos ST, minä tietenkin heti selasin nuo ajankohtaisimmat megahitit. I`ll shoot my goat.

E2: Nyt ne lähetti yhden elokuvalipun ilmatteeksi. Voimassa 3 kk. Hyvä Telia!

1 tykkäys

Olen ollut tässä ketjussa ihan äärimmäisen auttavainen ja kertonut todella paljon tietoa ja vinkkejä, kuinka Liigan saa kukakin järkevästi näkyviin. Yksi vaihtoehto unohtui, mutta minun käsitykseni suorasta selaintoistosta on se, että väliin ei tarvita ylimääräisiä ohjelmia. Tästä käsityksien erosta syntyi tuo keskustelu, kun toiset on käsittänyt selaintoiston eri tavalla kuin minä eli siten, että selaintoisto on se, kun lataat ylimääräisen laajennuksen. Minä käsitän sen samana asiana kuin:

netti+sisältö+sovellus - näin minä sen käsitin ja käsitän edelleen. Eli en tarkoittanut painokkaasti antaa väärää tietoa vaan minulla vain oli asian “muotoseikoista” erilainen käsitys kuin muilla. :slight_smile:

2 tykkäystä

Ite suunnittelin ottavani Liiga-passi + Viasat urheilu paketin, mutta Viasatin kanavat eivät näy puhelimella joten joutuu ostamaan Liiga passin erikseen ja siihen päälle Viaplayn että näkyy puhelimen kautta myös.

1 tykkäys

On siellä vähän porrastusta. Tässä on 2 euron elokuva, joka on suhteelisen tuore ja katsottava.

https://tv.telia.fi/store/video/65197147

Mode-edit.

2 tykkäystä

No näin minäkin ajattelin. Taloyhtiössä Elisan kaapeli joten Telian netti ei mahdollinen. Tilaan varmaan netistä niin pääsee helpoimmalla.

1 tykkäys

Mulla on liigapassi/viasat kulta paketti. Katselin päivällä luurilla viasat jääkiekkokanavalta änärin all-star karkeloita.

Se taitaa olla se jääkiekko hd kanava mikä näkyy ainoastaan kännykällä, muut ei näy

Eikös siinä näy ne ns. Viasat Hockey-kanavat ihan kokonaisuudessaan? Ei siinä hirveän montaa kanavaa ole koskaan ollutkaan (?)

Vieläkin potuttaa kun La Liga meni CMorelle.
Olen kolmen vaiheilla siitä, mitä maksullisia otan, koska Lionel.

1 tykkäys