Liigan televisio-oikeudet kaudesta 2018-19 eteenpäin: Liiga siirtyy Telialle

Apple TV.n kautta kuva mainio ei pätkinyt eikä katkennut :+1: cromecasterilla ei häävi kuva, joka tosin kiinni eri TV.ssä.

En nyt oikein tiedä, mihin ketjuun tää pitäisi laittaa, mutta mistäs niitä huippuhetkiä nyt sitten saa katsoa @TeliaPartio?

3 tykkäystä

Windows 10 :heart:

Siirrä hiiri sinne missä arvelet ikkunan nappuloiden olevan ja ne ilmestyvät, mukaanlukien paluu ikkunoituun tilaan.

:joy::+1:

2 tykkäystä

Melkoisen turhaa urputusta, kun tietokoneella pelin näkee ilman mitään sen ihmeempiä. :slight_smile:

1 tykkäys

Näkee jos näkee. Mun Macilla tv.telia.fi oli sellaista puuroa, että pahimmillaan olen vastaavaan törmännyt jossakin laittomasti (kyllä, olen syyllinen) pöllimässäni striimissä.

Mä olen iha samaa mieltä Ahonmaan kanssa, on menny niin leikkimiseksi toi touhu. Eletään vuotta 2018 eikä 1970

1 tykkäys

Pelin katsoin hallissa, mutta nyt katsoin Telia TV kirjastosta pätkän peliä ja kuvanlaatu oli Mäkillä hyvä.

1 tykkäys

Valitettavasti näin ei ollut live-lähetyksen kanssa. Jälkikäteen en ole kiinnostunut pelejä katsomaan.

Kokeile katsoa kirjastosta miltä peli näyttää sitä kautta katsottuna?

Niin ja joo…
Verottaja muisti mua kirjeellä.
Tulee veronpalautuksia oman mittapuun mukaan ihan vi*usti.:star_struck:

1 tykkäys

Kokeilenpas tosiaan tuon ihan vertailun vuoksi, hyvä idea (vaikka edelleen haluan nähdä pelit livenä, jos en sitten siirry radion pariin).

Veronpalautusten suhteen sama homma täällä :slight_smile:

1 tykkäys

Ei se nyt itte pelikää niin kummoista kateltavaa ollu, mutta musta tuntuu absurdilta vuonna 2018 katella peliä jonku kännykän kautta chromecastilla :smiley: Joo okei… joku varmaan sanoo, että turhaa valitusta ku voi ostaa boxin jne, mutta se ei mun tilanteessa oo vaihtoehto. Täytynee hakea 10 metrin HDMI-piuha verkkokaupasta ja kokeilla uudestaan huomenna. Oli kyllä puutuneen näköistä menoa… johtuneeko pelaajista vai kuvan laadusta :smiley:

Eikö chromecast ole nimenomaan aikas nykyaikaa? Ei tarvii kikkailla läppärien ja PC:n kanssa. Sen kun kaivaa pallejaan ja kuitenkin näprää puhelinta toisella kädellä siinä samalla, niin laittaa parilla painalluksella jotain näkymään telkkaristakin?

3 tykkäystä

Itse pidän Netflix / Viaplay -systeemiä enemmänkin nykyaikaisena. Syötä tiedot sisään, aloita katselu. Kuvanlaatu 100%.

2 tykkäystä

Ja tämä eroaa chromecastin käytöstä miten? Sovellus päälle, täppäät chromecastin logoa ja ohjelmaa. Kuvanlaatu myös priimaa.

Vai tarkoitatko tilausprosessia? Siitä samaa mieltä.

En toistaiseksi ole löytänyt kuin KooKoo-Saipa -pelin koosteen Liigan omilta sivuilta:

Valitettavasti tarkoitan sekä kuvanlaatua että tilausprosessia.

Toisessa ketjussa toinkin jo esiin valitettavan negatiiviset mielipiteeni Telian tämänhetkisestä kuvanlaadusta.

Kokeiltu on: Telia TV + iPad + Chromecast: nykii, aiheuttaa migreenin. tv.telia.fi Macillani (koska järjestelmä ei tue appia): puuroa, vastaa suurinpiirtein jotakin joskus pöllimääni laitonta striimiä.

Ei hyvä.

2 tykkäystä

Katselin kanssa JYP vs IFK nettiselaimen kautta. Jestas mitä paskaa, kuvan laatu oli sellaista puuroa että huhu huh

2 tykkäystä

Kaikki toimii täällä loistavasti noilla laitteilla, eli Telia App, iPad, Mac, iPhone ja Apple TV. Erinomainen laatu, ei minkäänlaista ongelmaa.
Todella hyvä.
Tarkenna tai tarkista vielä - nyt on jossain muualla mätää kenties?

Vahva veikkaus, että @MoodyBlue’lla on telkkarin sisäinen Chromecast. Ne eivät ole tuettuja laitteita ja siksi ei toimi kunnolla.

(Maceista en tiedä mitään.)