Liigan televisiointi: Ruutu+

Vahva epäilys että Ruutu iOS sovelluksessa on jotain häikkää käytettäessä HDMI adapterin kanssa. Pätkii koko ajan ja ilman piuhaa toimii.

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Ruutu+: Selostajat ja studiotiimi

Sama havainto.
Itse vältän näitä sovellusten käyttöä ellei pakko ole.

1 tykkäys

Halliäänien tasoa laskettu tai sitten selostajan voluumia nostettu ja selostaja lääkitty, joka on liian hitaalla kokoajan?

Aivan turhia selostajia käytetään jotka eivät osaa pelaajia eikä muutkaan asiat ole pääsarjan tasollla!!!

Aika paljon on lähetysten taso laskenut vuodessa, korkeintaan kerran viikossa on studiotiimi ennen matsia kommentoimasssa.

Kyllä Jotenkin Vesa Rantanen ja Tuomas Nyholm sai tähän nykyseen puuroon pikkasen kinnostavuuta!!! :bus:

3 tykkäystä

Tuote vastaa hintaa. Ruutuahan viedään viimeistä vuotta kuin viimeistä vuotta. Palvelu minimiin plus sopivat hinnat ja tuotot maksimiin.

2 tykkäystä

Viime sunnuntaina tuli pätkäistyä Ruutu±tilaus, kun Tapparalla vähän pidempi tauko Liiga-peleistä, niin eilen tuli sitten sähköpostiin tarjous 19,90€/2kk. Alkaa oleen aika kova paine Ruudulla saada tuotetta myytyä hinnalla millä hyvänsä.

Pienenä off topiccina muutenkin kannattaa pitää vain yksi aktiivinen tilaus kerrallaan Netflix/HBO Nordic/Viaplay -akselilla, kun joku niistä ei-aktiivisista vinkuu vähän väliä takaisin käyttämään palvelua ilmaiskuukausilla.

3 tykkäystä

Onko Ruutu pask… rikki vai onko vaiva taas vain minulla? Ei aukea mikään lähetys siellä millään selaimella, eikä puhelimella. Maalikoosteita olisin katsonut, jos näkyisi.

2 tykkäystä

Juu ei toimi täälläkään huippuhetket.

1 tykkäys

Virhetilanne: Sisältö ei ole juuri nyt katseltavissa.

Ironisesti kysyy sitten siinä alapuolella, että miten tyytyväinen olet Ruutu-palveluun juuri nyt, ja vastausvaihtoehdot hymynaamoilla. Voitte arvata miten tyytyväinen olen/olin.

2 tykkäystä

Samaa yrittänyt jo vähän aikaa. Onneks tää vaihtuu ens kaudelle. Tulee ehkä jotain halua panostaa palveluun.

2 tykkäystä

On rikki. Ei näy edes elokuvat/sarjat.

1 tykkäys

Alkaa selittyyn halvat hinnat ainakin jollain tasolla, kun nykyään ei ole studiopelejäkään hyvä jos kerran viikossa. Viime kaudella taisi olla jokaisella isommalla kierroksella studiot? Onko tästä ollut jotain tiedotusta että ne vähentyvät tälle kaudelle merkittävästi?

En ole itse ainakaan huomannut. Kovasti itse tykkäsin niitä katsella ja ihan hyvääkin juttua välillä…Pientä kusetuksen makua kun kaikki ajetaan alas ja varmaan formaatti pitäisi olla samanlainen kuin aikaisemmin ja sopimusta tehdessä vaikkakin hinta nyt 5 euroa halvempi kuin viime kaudella. :part_alternation_mark:

Puristavat viimeiset mehut sopimuksesta ja yrittävät saada mahdollisimman paljon Sanoma tilejä. Niihin voi sitten spämmätä uusia palvelutarjouksia.

Tämä on kyllä asia mitä nyt arvostaa kun sitä ei ole. Viime kaudella puutu niihin samoihin lätinöihin päivästä toiseen, mutta nyt melkein sen vitosen voisi kuussa maksaa enemmän jos niitä taas olisi :smiley: Kyllähän se jollain tapaa olisi itsestäänselvyys, että perjantain paikallispelissä olisi Köllit ja kumppanit, vaan ei.

E. Nojoo, on se Kölli näköjään siellä. Mutta vartin vähemmän kuin ennen :slight_smile:

1 tykkäys

Ja Ari Wallinin herjat kanssa mukavaa kuunneltavaa pelin tiimellyksessä selostajan kaverina, toki on muutamassa pelissä ollut ja nyt antelee raporttia Jokereiden kotipeleissä vaihtoaitiosta.

2 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Oskari Saari, jääkiekkoselostaja

Mulla oli kyllä ennen kauden alkua jostain heidän infosta käsitys et studiopelejä on karsittu ja pelkistetty.

Voi olla että näin oli. Ainoa mikä mieleeni pinttyi oli että Tiku ja Taku jää pois, ja vetovastuun ottaisi muut nimet. Siksi hieman ollut pettymys tähänastinen.

Jumalauta taas mitä lagaamista. Vähän olisin tallenteelta kelaillut peliä, mutta ruutu on taas vaihteeksi mykkä.