Liput Tapparan peleihin 2019-20

Pääsee.

2 tykkäystä

Kyl mää veikkaan vahvasti että joku 5-10 pudotus hinnassa olis aika iso. Jos lähtee vaik perkaa asiaa siltä kannalta että perheenä (2aik ja 3 lasta) lähtee kattoo peliä ja jokasessa lipussa tippuu vaikka vitosen hinta, nii se on kuitenki 25egee vähemmän. Kynnys perheenä lähtemiseen saattaa tippua. Ja sit pelissä saattaa ostaa lapsille vaik limsaa ja popcornia ja itelle vaik kahvia. Sit lapset rakastuu ensi silmäyksellä sini-oranssii koneesee ja haluu muistoks ostaa lapsille vaik jotai pientä sälää pelistä, nii se 25egen hinnan alennus lipuissa on mahollisesti tullu jo pieneks voitoks loppupeleis. :thinking: Eihä se välttämättä noin mee, mutta ajatuksena vaa :thinking::smile:

1 tykkäys

Kiitos. Tätä tietoa tulin etsimään ja sen sain, perjantaina vietän illan siis hallilla :).

Jos tulee peliin yksin, ei lippuhinnalla ole paljon väliä. Kyllä aikuinen työssäkäyvä ihminen maksaa neljäkymppiä omasta lipusta yhtä helposti kuin kolmekymppiäkin.

Mutta just ostettiin liput koko perheelle (4 henkeä), ja hintaa tuli 85 euroa, niin kyllä se sen verran kalliilta tuntui, että ei tee mieli hallilla syödä.

5 tykkäystä

Tehkää joku wiki-viesti mihin voi kerätä kaikki “kaksi yhden hinnalla” tarjoukset sun muut halvennukset Tapparan peleihin.
Minulla ei ole itsellä tarvetta niille, mutta jos on koko bändi matkassa ja tarkoitus ostaa irtoliput niin sellaiselle käyttöä saattaisi jo löytyäkin.

Asialle on jo olemassa kokonainen oma ketjunsa:

1 tykkäys

Eipä näyttänyt itsellä ainakaan pelittävän tuo Veikkauksen lipputarjous. Kahdesta lipusta oli kuitenkin hintaa veloittamassa :thinking: ja kyllä olin kirjautuneena sisään

Tappara näyttää puolittaneen lippujen hinnat kaikessa hiljaisuudessa(?) kaikille. Liput kustantavat 9,75 euroa istumaan ja 5,50 euroa seisomaan.

Edit. Höhöhöpö. evästeet hämäsivät minut.

Tarjous lunastetaan @Kujamaki sivulta Etuasiakas - Veikkaus klikkaamalla vihreää Tappara-Klagenfurt-linkkiä. Evästeet kannattaa varmaankin olla sallittuina.

Vielä yksi edit: Tarjous ei tosiaan ole “kaksi yhden hinnalla” vaan “liput puoleen hintaan”.

4 tykkäystä

Jos olette joskus tulossa Tampereelle katsomaan jääkiekkoa (tai menossa vaikka toiseen kaupunkiin) ja otatte hotellihuoneen, niin ei kannata ottaa sitä Ticketmasterin kautta. Kun Ticketmasterista ostaa jääkiekkolipun, saa ehdotuksen että ottaisi hotellihuoneen Scandicista. Sitä linkkiä painamalla saa noin 20 € kalliimman huoneen kuin suoraan Scandicin sivuilta hakemalla. Melkoista markkinointia.

Muistaakseni Scandic on ainakin aiempina vuosina mainostanut ihan halleissakin. [Mies jääkiekkovarusteissa hyppää hotellihuoneen sängylle.] Sinänsä helvetin typerää, että jääkiekkolipun ostajalle hotellihuone ei ole halvempi.

5 tykkäystä

Miten muuten on, tulen kahden alle 7 vuotiaan kanssa halliin niin joudunko ostaan toiselle lipun? Toinen 1,5 ja toinen 5 vuotias. Saattaa olla nopea käynti tai sitten koko peli :smiley: Yhtään osaa sanoa miten tuo pienempi jaksaa :smiley:

Vastaan itselleni, ei tarvinnut ostaa :stuck_out_tongue: nyt jännätää kauanko 1,5v jaksaa :smiley:

1 tykkäys

Kysytäänkö porteilla todistamaan olevansa opiskelija? Mulla ei ole sitä korttia joten pystyykö sen jollain muulla todistamaan?

Kyllä siihen kannattaa varautua että opiskelijuus pitää näyttää toteen. Itse kävin pari kautta opiskelijalipuilla peleissä, ihan ympäri Suomen, ja ainoastaan viime pronssipelissä korttia kysyttiin. Että harvinaistahan tuo tuntui olevan, mutta riski aina olemassa.

Pääsitkö sisään sitten kun sitä kysyttiin?

Pääsin kun näytin opiskelijakorttini.

Onkohan mitään muuta tapaa todistaa olevansa? Mulla kun ei ole sitä korttia vielä kun ei ole tullut tarvittua. Riittääköhän jos koululta pyytää jonkun todistuksen että opiskelee täällä?

Ainakin yliopistolta saatava lomake menee opiskelija-alennuksen todisteena. Olettaisin tämän menevän näin muuallakin.
Vein itse opiskeluaikoina saksalaisen kaverini katsomaan jääkiekkoa. Kortit kysyttiin, mutta sakemannin ulkomainen opiskelijakortti hyväksyttiin siinä missä suomalainenkin.

Pitää käydä täältä ammattikoululta kysymässä jotain todistusta.

Aika vähän on myyty kotiavaukseen lippuja :frowning:

Joo vapaana on tosiaan tuhansia paikkoja vielä. Toivottavasti tänään paikallismatsi on sen verran uutiskynnystä ylittävä että se innostaisi “nukkuvat” lauantaina halliin.

1 tykkäys