Lippu.fi/tappara toimi nopeasti, mitä nyt vaan olisi jostain vitun kristallipallosta katsoa mitä eri kategoriat tarkoittaa ja paikkaa ei saanut valita. Kaljakatsomo oli ainoa, jonka sijainkin muistin ulkoa niin sinne mennään.
Olin 11:55 lähtien paikalla. Lipunmyynti aukesi ~12:01. Kun kartta latautui siellä ei ollut juuri mitään vapaana. Melkein koko katsomo harmaana ja 12:04 ei enää yhtään mitään. En saanut. Parvipaikat 3+1 henkeä oli yrityksessä. En saanut, koska automaattivalinta ei nyt itselle kelvannut.
Sama homma sovelluksen kautta toimi välittömästi klo 12 eikä miettinyt hetkeäkään. Tosin olen yksinäinen susi ja ostin vain itselleni lipun.
Äkkiä meni… 3 lippua onneksi sain…
Täysin sama kokemus itselläni. Sain kyllä lopuksi liput, mutta juuri noin meni. Lippukauppa lagittaa sanon mä.
Huh, sain pari lippua. 6 minuutin kohdalla tais olla täynnä, mutta luultavasti vapautuu vielä satoja lippuja, jos joku ei saanut.
Ensin koitin valita, mutta kokoajan valitti että varattu jo niin sit arpomalla sain.
Kokoajan ainakin yksittäisiä näyttäisi vapautuvan kun ostoskorin ostoaika loppuu.
Päivitelkää sivua ja toivokaa parasta
Kurkkasin tappara.fi sivun kautta ja jonotuslista, noi 450 numerolla. Poistuin jonottamasta.
Sain juuri päivittelemällä lipun
Itse sain c 9 katsomosta liput, eikös se ole Tapparan pääty😃
Luulen että lopputulos on sama kuin Hakametsässä – halli täyttyy blazeria pitävistä rapuleivistä ja tosikannattajat katsovat kotona.
Minä siirryn Ipan kannattajaksi. Sieltä saa aina lippuja. ![]()
Huutonetissäkin ”vasta” kolme ilmoitusta
Siinäkin kolme liikaa
Sain itselleni jostain D-katsomosta lipun. Tyttöystävälle lippua koitan vielä hankkia jostain.
■■■■■ mä sanon, et: ■■■■■ mitä paskaa!!! Ihan haukkana paikalla, paljon paikkoja valittavana ja mulla kiinnitettynä B8 rivi 15 paikka 38 ja katsomokartassa teksti "Odota hetki, siirrämme valitsemiasi paikkoja ostoskoriin. No minähän odottelen ja odotan ja odotan ja odotan ja JES! Liput myyty jollekin toiselle. Yritin myös ostaa toisen paikan, mutta siinä ilmoitti jostain vitun järjeslmävirheestä tms. Haistakoot paskan koko systeemi, saatana! Ai huomaako mun kirjoituksesta, et vituttaa? Ai että, en oo ainut saman kokenut…no ■■■■■ ei lämmitä yhtään, stana!!
Ei finaaleihin ![]()
C5-katsomossa näkyy kaksi vierekkäistä paikkaa. Ne kun koittaa ottaa, ei onnistu. Ne ei edes häviä päivittämällä. Solmussa on.
Olitko yksin tulossa?
Onneks ainakin osa tosikannattajista pääsee kausarilla.
Taisi tulla uusi ennätys lippujen myynnin suhteen, niin nopeasti loppuivat.