En, tyttöystävän kanssa ollaan kuljettu koko kausi ja tuntuisi hieman pahalta mennä yksin. ![]()
Mieti nyt tarkkaan, kumpi on tärkeämpi.
Montakohan lippua tuli oikeasti myyntiin klo 12? #suhteet
Itsellä kävi tuuri, ja sain napattua pari lippua.
Ei tarvitse miettiä enää, sain toisen lipun ja nyt voi mennä levollisin mielin ![]()
Yritetään kilpaa samoja lippuja? Käsittämätöntä ettei kartasta näe vapaina olevia lippuja…
Toistan itseäni: Tapparan lippukauppa on aivan susi. Toivottavasti joku ottaisi asiasta koppia.
Nyt sain yhden lipun! Vieraspäädyn parvelta mutta ihan sama!
Vinkkinä, menkää automaattisella paikkavalinnalla Tapparan sivuilla ja rämpätkää sitä F5 niin helkutisti. Toimi minulla ainakin kahteen kertaan.
Näin se voi olla. Ja tunnelma sitten on mitä on. ![]()
Noh, nyt näkee sen mikä hyöty siitä playoff-kausarista parhaimmillaan on.
Se on lippu.fi joka sitä hallinnoi…
Näin sain myös itse
Mulla näkyy ne samat kans…
Lippuja vapautuu jatkuvasti takaisin myyntiin, kannattaa kokeilla kärsivällisesti. Itse sain juuri lippu.fi kautta pari lippua kokeeksi A2 katsomosta ostoskoriin
Voiko Tapparalle ostaa pelkän playoff-kausarin, vai pitääkö olla runkosarja pohjalla?
Automaattisella paikan valinnalla saatte yksittäisiä lippuja, jos olette sitkeitä!
Sellaista aattelin kysyä, että kyseleekö järkkärit pirusti lippuja tuolla jos menee seisomaan, eilen ei ainakaan Turussa kyselty vaan livahdin muiden joukossa. Ja siis istumapaikoille meikällä nyt kaksi lippua eri puolilla hallia, mutta kannaattaako kokeilla vai onko turha yritys?
voi vissiin vaan vaan playoffin
Viime matsissa Nokialla kysyttiin ennen pelin alkua liput, myöhemmin ei.
Maanantain pelissä kysyttiin lippu ennen katsomoon pääsyä, eli seisomakatsomon pääsi vai seisomakatsomolipulla. Huomenna luultavasti myös.
Älkää nyt antako ideoita noihin lippujen tarkastamisiin. ![]()
Sitkeesti vaan virtuaalijonotteli niin sai lopulta kaljakatsomoon kaks vierekkäistä paikkaa. Jonkin sortin ennätys ajassa liput kyllä meni.