Liput Tapparan peleihin 2021-22

Olisiko se tosiaan niin helppoa kuitenkaan?

Tuhansia rämpyttämässä samaa sivua ja klikkailemassa samoja paikkoja katsomopaikan kautta, niin kai tuo nyt väkisinkin solmuun menee? Joku klikkaa paikkaa x ja nanosekunnin päästä joku toinen samaa paikkaa, niin ei kai katsomokartta tuohon ehdi reagoimaan?

Toki sivu ei kai saisi kaatua, mutta kaatui kuitenkin.

Jos kaikki ostaisivat automaattisen paikanvalinnan avulla, niin homma varmaan rullaisi aika paljon helpommin. Toki ymmärrettävää, että kukin haluaa itse paikkansa valita, niin yritin minäkin.

1 tykkäys

Ihan hakuammuntaa tai sitten oon aivan susi. Lippu.fi omilla sivuilla ei mitään katsomokartta tai automaattista paikan valintaa, kunhan summassa rämpyttää.

Tapparan “oma” selkeämpi, mutta ei taida tärpätä.

Onneksi on yövuoro, niin pitää olla kärppänä.

1 tykkäys

Yrittäkää sitkeästi. Mä sain lipun, mutta jouduin moneen kertaan kirjautumaan sisään, mutta onneksi lipun varausaika ei loppunut, kun sain homman pelittämään. Päässeen TPS-kannattajien keskelle…

Aikamoinen höynäytys tuo “virtuaalijono”.

Tietokoneella jonoon ja jonoaika 3min.
Kun laskurissa oli 2min30sek niin menin myös puhelimella jonoon.
Puhelimella pääsin aikasemmin pois jonosta ostamaan liput vaikka puoli minuuttia myöhemmin liityin jonoon.

Mä sain 4 lippua lippu.fi:n kautta ongelmitta. Tosin Tps-kulmaan yläkatsomoon, mutta kun ei voinut valita niin ollaan tyytyväisiä.

Ostin pelkän playoff-kausarin. Osin lupauksen, osin sponssauksen vuoksi.

Paikka on todella hyvä ja vieraskaverit tuntuvat innoikkailta kannattajilta, ei virastomeininkiä, taidan jatkaa tilausta.

7 tykkäystä

Tapparan lippu.fi portaalin kautta sain automaattisen paikkavalinnan kautta rämpyteltyä ittelleni ihan hyvän paikan. Eli jos yhtä lippua kaipaatte, niin se on oikeasti varsin varteenotettava vaihtoehto.

1 tykkäys

En menekään Ipaan.
B8 r15 vasen

Jeee

21 tykkäystä

30min rämpytyksen jälkeen yhen lipun sain… Joutuu siis jättään muijan kotiin

3 tykkäystä

Eli meni täydellisesti :joy:

1 tykkäys

En ymmärrä kun täppää osta 1 niin , ei lippua kun ei löydy riittävästi vierekkäisiä paikkoja😳

1 tykkäys

Olen aika varma, että kaikki liput on mennyt, jotenkin lopettakaa rämpyttämästä. Tähän joku nikkaus.

1 tykkäys

Nämä ovat vielä vajaa10min ostoskorissa varattuna jos jollain on tarvetta? 2kpl vierekkäisiä A2 rivi 8

1 tykkäys

Ei jumalauta…tää järjestelmä on ihan vitsi. Uutterasti vaan haen paikkaa mm. autom.paikan valinnalla. Sit pääsen, niinku esim. äsken kategoriaan 6, valitsen YHDEN lipun, mutta järjestelmä ilmoittaa, ettei oo tarpeeksi vierekkäisiä paikkoja…mitä helvettiä!

Kelpaa

Lippu.fi jonosta tasalta sain neljä vierekkäistä paikkaa. Tosin B2 katsomosta, mutta päästään koko perhe halliin👍

3 tykkäystä

Ostan nuo pois ja sovitaan myöhemmin kun työt helpottaa hetkeksi.

1 tykkäys

Kauanko varaus oli voimassa alkujaan?

Mahtavaa, kiitos!

Täällä sama juttu :rage: