Tuhansia rämpyttämässä samaa sivua ja klikkailemassa samoja paikkoja katsomopaikan kautta, niin kai tuo nyt väkisinkin solmuun menee? Joku klikkaa paikkaa x ja nanosekunnin päästä joku toinen samaa paikkaa, niin ei kai katsomokartta tuohon ehdi reagoimaan?
Toki sivu ei kai saisi kaatua, mutta kaatui kuitenkin.
Jos kaikki ostaisivat automaattisen paikanvalinnan avulla, niin homma varmaan rullaisi aika paljon helpommin. Toki ymmärrettävää, että kukin haluaa itse paikkansa valita, niin yritin minäkin.
Ihan hakuammuntaa tai sitten oon aivan susi. Lippu.fi omilla sivuilla ei mitään katsomokartta tai automaattista paikan valintaa, kunhan summassa rämpyttää.
Yrittäkää sitkeästi. Mä sain lipun, mutta jouduin moneen kertaan kirjautumaan sisään, mutta onneksi lipun varausaika ei loppunut, kun sain homman pelittämään. Päässeen TPS-kannattajien keskelle…
Tietokoneella jonoon ja jonoaika 3min.
Kun laskurissa oli 2min30sek niin menin myös puhelimella jonoon.
Puhelimella pääsin aikasemmin pois jonosta ostamaan liput vaikka puoli minuuttia myöhemmin liityin jonoon.
Tapparan lippu.fi portaalin kautta sain automaattisen paikkavalinnan kautta rämpyteltyä ittelleni ihan hyvän paikan. Eli jos yhtä lippua kaipaatte, niin se on oikeasti varsin varteenotettava vaihtoehto.
Ei jumalauta…tää järjestelmä on ihan vitsi. Uutterasti vaan haen paikkaa mm. autom.paikan valinnalla. Sit pääsen, niinku esim. äsken kategoriaan 6, valitsen YHDEN lipun, mutta järjestelmä ilmoittaa, ettei oo tarpeeksi vierekkäisiä paikkoja…mitä helvettiä!