Niukasti? Mm. C9 - 10 löytyy runsaasti.
Jotain sekoilua sitten, kun valitsen hintaluokan listasta yläkatsomo 20€, niin ei tule paikkoja karttaan? Tsekataan mitä munailen
Kiitokset tästä nostosta, kävin poimimassa viimeisen jäljellä olevan istumapaikan pois kuleksimasta.
Näyttäisi niitä lippuja siellä olevan kun pohjakartasta katselin.
Haluaisin kyllä kovasti toimiston väen vastauksen siihen miksi tuota D4-D7 osiota ei voida avata ennenkö on avattu yläkerrasta Tapparan hyökkäyspääty ja kaaret? Onko tähän tulossa viimeistään ensi kaudeksi muutos? @Aapez
Jeesatkaapa kädetöntä. Yritän hyödyntää verkko-ostoksessa OP:n asiakasomistajaetua enkä löytänyt enää tuolta omasta OP:n näkymästä. Onko se kertaalleen käytettävä etuus ja poistuu näkyvistä op:n appista vai voiko käyttää useampaan kertaan?
Edit:
Löysin jo itse. OP:n appissa pitää mennä asiakasomistajaetuihin ja sieltä pitää huomata klikata se ”Kangasalan seudun OP” tms. Sen alta löyty ja siirsi suoraan lippu.fi -kauppaan hyödyntämään ko. edun.
Jostain en osaa katsella peliä A/C-puolelta ollenkaan. Kaikki tuntuu olevan väärin päin siellä.
Mielenkiintoista. Näinköhän mun silmät on jo tottuneet vain C-kulmasta peliä? Täytyy poffeihin koittaa saada vastakkaiselle sivulle ja katsoa sieltä peliä.
Nyt tosin hommasin C8-katsomosta paikat tutulla kaavalla…
Nyt on auennut illan otteluun yläkatsomon toista pitkää sivua! @fstyler
Mikäs rynnistys tuohon KooKoo peliin on tulossa kun jokaine loossi avattu myytäväksi?
Selkeesti lippukampanjaa luvassa. Vouchereita taas jaossa
Saarioinen sponssaa. Ainakin meille maaseudulle jaettiin koululaisille.
Mukavalla keskiarvolla menee sitten nämä neljä viimeistä peliä. Täytyykin osallistua talkoisiin
Koululaisilla myös Pirkanmaalla silloin talviloma.
Viesti siirrettiin ketjuun: Annetaan: Lippuja Tappara-KooKoo-peliin 28.2.2023
Itse yritin lunastaa tyttärelle koululaisvoucheria Kookoo peliin ja itselle siihen viereen lippua niin ei vaan onnistu millään. Aina ilmoittaa tyyliin "valitettavasti prosessia ei voitu suorittaa"
Viesti siirrettiin ketjuun: Annetaan: Lippuja Tappara-KooKoo-peliin 28.2.2023
Kiitos infosta. Tosin eipä oo huomenna mitään mahkuja ajella Tappara Shopiin hoitaan asiaa vaikka ei Nokiaa kauempaa tullakaan. 17.30 asti itse töissä niin aika mahdoton saada ainakaan siellä hoidettua.
Fan Clubin voucher ongelmissa yhteys suoraan fan.club@tappara.fi ja koululaisvouchereissa lippupäällikköön soittamalla, niin varmasti saatte asian kuntoon.
4 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Annetaan: Lippuja Tappara-KooKoo-peliin 28.2.2023