Jossai joku kirjotti et klo 12
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Areena: Saapuminen
Ilveksen foorumilla käyttäjä AinaIlves kirjoittaa näin:
Pikkulinnut visertää, että junioreille myydään halpoja lippuja(5€/kpl ?) torstain peliin.
Onko kukaan muu kuullu, vai onko tää joku defenssi, jos vaikka Tappara myiski hyvin lippuja? Olen kiinnostunut, jos tommosia vitosen lippuja on, mutta en löytänyt itse.
Taitaa olla naapurin propagandaa. Ei varmaan ikinä oo ollu mitään ale kampanjaa pleijareihin.
En pidä mahdottomana että Tapparan omille junioireille olisi joku tarjous. Tuohan ne seuraan rahaa jo ihan muidenkin maksujen myötä.
Mutta mitään faktaa ei ole.
Niin, tosiaan juniorit. Ajattelin huolimattomasti vaan lapsia ylipäänsä.
Ne sponsorien omat kampanjat on pari kertaa ollut, mutta seuran puolelta ei tietääkseni oo vielä yhtäkään. Antaa niiden uskotella
Mun mielestä voi vallan mainiosti myydä 5€ lippuja. Se on myös käden ojennus omille junioreille. Ei tuossa varmaankaan taloudellisesti turpaan tule ja elämyksiä junnuille. Taas kerran väärin tehty, että pärjättäisiin yleisömäärässä naapurille. Kyse on paljostakin muusta kuin yleisömäärästä.
Joo tämä tarjous pitää paikkansa. Eli juniorin lippu 5€ ja muille sitten normihinta.
Takoitus on tietenkin se että junnu vetää muita perheenjäseniä mukanaan.
Ihan fiksu kamppis.
Itse jättäisin kamppikset sun muut vaan runkosarjamatseihin.
Itse en ainakaan näe pahana jos omille junioreille tarjotaan 5€ lippuja. Melkeinpä päinvastoin että pääsevät näkemään mahdollisia esikuvia ja eiköhän siinä monesti vanhempikin lähde mukaan.
Olkoon kyse pudotuspeleistä.
Kyllä playoffs-pelien katsomot pitäis täyttää normihinnoilla. Ei ole itsestäänselvyys, että niitä pelattaisiin joka vuosi.
Niin kauan kun tuola hallissa on +5000 paikkaa muuten tyhjänä, voi omille junnuille myydä 5€ lippuja. Todennäköisesti siinä sivussa tulee myytyä ihan täyshintasia lippuja lähes sama määrä, siihen vielä lisämyynti käytäviltä.
Areenasta kuitenkin maksetaan sama hinta oli sielä 7000 tai 12000 katsojaa.
Ei ole koskaan tainnu ekan kierroksen pelit vetää hallia täyteen
Tapparan kannattajat on tottunu liian hyvään viimesen kymmenen vuoden aikana
Nyt, kun haussa on 11. perättäinen välieräpaikka, niin kyllä se väkisinkin vähän itsestäänselvyydeltä alkaa tuntumaan.
Minusta tuo 5 €:n lippu junnuille on erinomainen idea.
Niin on, runkosarjapeleihin.
Luotan siihen, että toimistolla on jollain Excel, josta lasketaan se, millä hinnalla myydään ja mihin peleihin ja mihin aikaan kaudesta. Tapparan ottelutapahtumat eivät ole ainoita, joissa olen huomannut, että nykyään tärkeämpää bisneksen kannalta on saada porukka paikalle, ei väliä millä hinnalla. Esimerkiksi ensi kesän Ruisrockiin kahden päivän piletti on jossain 240 euron paikkeilla ja kolmannen päivän saa 20 euron lisäpanoksella. Idea on saada mahdollisimman paljon ostovoimaista katsojakuntaa kaikkina kolmena päivänä ja se tulos tehdään ruoka- ja juomamyynnillä. Täysin samasta asiasta on kyse myös jääkiekossa. Varsinkin nyt, kun hallin kapasiteetti on käytännössä ääretön, kun ei pelata paikallisvääntöjä tai kauden viimeisiä pelejä (toim. huom. Tapparalla).
edit: ei pitänyt olla vastaus
Nuo 5e junnuliput on vastustajan päätyy alakatsomoon, jotka muuten olisi vielä varmaan tyhjänä. Itsekin tuli hankittua + maksettua oma 29e lippu päälle.
Hyvä että täytetään hallia. Mutta ihmettelen että TPSää vastaan G5 tarvitsee kamppanjoita. Onneksi vain suunnattu kampanja omille junnuille
Meillä samit. Junnun lippu 5€ ja muulle porukalle lippuja 45€:lla.
Taas jäi 50€ Tapparan kassaan kiitos 5€ junnukamppiksen.
Aivan utopistinen luulo. Joka aamu myynti ja markkinointi porukka tulee konttorille ja alkaa miettimään, mitäs tänään tehtäisiin?