Liput Tapparan peleihin 2023-24

En tiedä paljonko Popeda nyt sitten oikeasti syö. Nuohan menee kivasti peräkkäin. Itsekin olen tulossa katsomaan Tapparan peliä ja siitä pääsee sopivalla aikataululla perään Popedan keikalle. Tietenkin jos on menossa permannolle eturiviin, niin sitten ei onnistu.

Mutta mietin itseasiassa juuri eilen, että miksei tätäkin ole käytetty mainonnassa. Kun Tapparan peli ja Popedan keikka menevät niin sopivasti peräkkäin, niin olisihan voinut mainostaa vaikka että Tapparan pelistä hyvät alkulämmöt Popedan keikalle tai jotain vastaavaa.

Itsellekin on kyllä tullut vähän sellainen tunne, ettei tuosta viime kauden menestyksestä oikein osata/jakseta ottaa paljoakaan irti mainonnassa. Ikään kuin mielikuvitus olisi toimistolla täysin lopussa. Ehkä sinne tarvittaisiin vähän uutta ajatuskulmaa.

9 tykkäystä

Useasta suusta olen kuullut että tämä päivä on pyhitetty Popedalle.

4 tykkäystä

Saattaa olla että jos Tapparan pelin katot eka alta pois niin oot jostain portin välistä kurkkimassa Popedan keikkaa.
Ratinaan portit aukee klo 16:00 ja pari lämppäriä ennen artistia.
Kyllä ei tulis mieleenkään tänään mennä ensin peliin ja sieltä keikalle :man_shrugging:t3:

Popeda aloittaa aikataulun mukaan 20.30. Tapparan pelin luulisi loppuvan vähän klo 19 jälkeen. Jos tuossa ajassa ei lipun omistavana pääse sisään Ratinaan, niin kyllä on ihme.

1 tykkäys

Ymmärrät että sielä on tossa vaiheessa n. 30 000 ihmistä jo sisällä :sweat_smile:

Olen ollut isommallakin keikalla, mutta kiitos nyt muistutuksesta. Alkaa mennä jo vähän offtopiciksi.

Minkähän takia näihin ekoihin CHL-peleihin on niin tyyriitä liput? No ylös saa halvimmillaan 22€:lla lippuja, mutta alas ei juur alle 30 euron pääse istuun. Ihan hyvin vois olla selkeesti halvempaakin.

5 tykkäystä

Nyt on Tapparan runkosarjan otteluihin (pl paikallispelit) omistaja-asiakkaille voimassa tuo kaksi lippua yhden hinnalla. Käsittää myös CHL:n alkusarjan👍

2 tykkäystä

Ei nähtävästi ollut op-sovelluksessa ainakaan tuota etua. Mistähän löytää?

Kyllä se ainakin mulla OP-mobiilissa on!

Muut-> omistaja-asiakas → kumppaneidemme tarjoamat edut → OP Tampere

Ylimmäksi tulee Tapparan lipputarjous

2 tykkäystä

Ilmeisesti etu on tällä kaudella enää OP tampereen asiakkaille. Itselläni OP ylä-pirkanmaa. Viime kaudella oli itsellänikin.

Ok, kannattaa kysäistä pankistasi.

Mulla on op satapirkka eikä näy etua tälle vuodelle ainakaan vielä.

Ilveksen peliin näyttää saavan 15€ lipun alakatsomoon. Tapparalla sama lippu 33€. Ilveksellä mielestäni oikea hinta.

11 tykkäystä

Saman pistin merkille, kun on nyt taas kiekkoinnostus iskenyt ja mietin pitäiskö käydä vilkuilemassa illan peli vierasfanien päädyssä istuen. Trineciltä näyttää somen perusteella olevan tulossa vähintään samanmoinen lössi kannattajia kuin eilen oli Mannheimilla.

En tosiaan osaa siihen ottaa kantaa onko Ipan vai Tapparan hinnoittelu oikeasti järkevämpi. Itse vähän luulen, ettei se hintojen tiputtaminen paljoa CHL-pelien yleisömäärää nostaisi varsinkaan näissä alkusarjapeleissä. Ongelma on muualla. Lähtökohtaisesti sarjan arvostus täytyisi saada sille tasolle, että sitä tullaan katsomaan ilman, että hinnat täytyy olla Liigaa edullisemmat. Eikä se arvostus kyllä ihmeellisillä sääntökokeiluilla nouse.

Juu, ittekki mietin jos menis Ipaa väijymään. 15€ pitkän sivun alariveiltä on hyvä hintasuhde. Tapparan peliin pääsee ylös 20€:lla, mutta näitä tyhjän hallin pelejä en tykkää ylhäällä kattoa, vaikka muuten on hyvät paikat. Tykkään kattoa alariveitä pelaajien touhua ku näkee paljo semmosta mitä ei telkkarista nää.

3 tykkäystä

Kivastihan noita lippuja on jo mennyt keskiviikon peliin. Nyt vasn Tapparan markkinointi löylyä kiukaalle, jotta saadaan kunnon karkelot. Viiri ja kaikki…

Uskon, että 6 331 ylittyy.

7 tykkäystä

Tuli katottua keskiviikon lipputilannetta.
Seisomakatsomoon enään vaan 10 lippua jäljellä!

1 tykkäys

3 jäljellä!

Nyt saisi Tappara käyttää tätä markkinoinnissa: ”Uusi entistäkin suurempi kannattajakatsomo on myyty loppuun ensimmäiseen liigapeliin!”

15 tykkäystä

Toivottavasti sielä uudella puolellakin sitten seistään ja kannatetaan. Viime peleissä se on ollut enemmänkin “halvempi” istuma paikka monelle

4 tykkäystä