Lippujen hinnat nousivat täksi kaudeksi noin 6%, joka on reilusti yli inflaation…
Lisäksi tuli vielä ainoastaan hintoja nostava dynaaminen hinnoittelu.
Lippujen hinnat nousivat täksi kaudeksi noin 6%, joka on reilusti yli inflaation…
Lisäksi tuli vielä ainoastaan hintoja nostava dynaaminen hinnoittelu.
Kyllä ne on nousseet, kun ostin Tapparan lippukaupasta syyskuussa liput 24.1 pelattavaan paikalliseen samasta katsomosta kuin 2 vuotta sitten, niin 3 euroa olivat nousseet. Ei nyt merkittävä korotus, mutta huuhaata väittää, ettei lippujen hinnat olisi nousseet.
Paikalliseen on muutenkin kalliimmat liput ja dynaamisen hinnoittelun takia lippujen hinnat nousevat mitä lähemmäksi ottelua mennään. Ainakin suosituissa peleissä.
Pohjahinta voi olla sama. Itse en edes muista paljon viime kaudella tuli pulitettua.
Juu ja kun tiedetään et muutenkin lähes kaikki on kallistunut ja työttömyyden uhkaakin päällä ni moni talous on kovilla.
Pääseekö halliin sisään lipun viivakoodilla?Jos kuva siis lipun viivakoodista. Onko kokemusta?
Hyi helvetti, Stockmann vetää jo yli 10€ välistä kun käy ostamassa kulttuuriedulla lipun. Jokohan tuolla herran vuonna 2025 voisi pikkuhiljaa maksaa Lippupisteen verkkokaupassakin, että tuolta ryöstöltä välttyisi.
pääsee
Riittää myös julkisissa jos tarve käyttää.
Kyllä ainakin Edenredillä onnistuu verkkokaupassa maksaminen. Taitaa mennä vaan 5€ sillon ylimäärästä.
Nice, täytyy muistaa ensi kerralla.
En ole löytänyt itse muuten, mutta googleen Lippu.fi Edenred/Epassi millä edulla nyt maksaakaan.
Olen tällä kaudella kolmesti ostanut liput otteluun voucherliput avulla ja joka kerta oston jälkeen tulee ruutuun pahoittelut oston epäonnistumisesta ja teknisestä virheestä. Liput on saatu lopulta hankittua Tapparan tai Lippupistefin asiakaspalvelun avulla. Olen tehnyt ohjeiden mukaan eikä kyseessä ole ollut osaamattomuus vaan tekninen virhe.
Nyt taas aloin taistelemaan voucherkoodit kanssa ja sama homma, teknistä virhettä pukkaa.
Oletteko muut saaneet lunastettua voucherkoodeilla liput? Vai kärsinkö tästä vain minä?
Ei oo kyllä ikinä ollut mitään ongelmia. Ooksää koittanut esim. eri selaimella?
Täytyypä kokeilla seuraavaksi eri selaimella. Alkaa jo naurattaa tämä kun joka kerta sama homma
Toimii, mutta tämä kannattaa huomioida paperilippujen kanssa, jos huonolla tuurilla järkkäri kyselee:
Jos sinulla on paperinen lippu, tulee se olla mukana tapahtumapaikalla. Huomioithan, että valokuva tai ruutukaappaus ei ole voimassa oleva lippu.
Uusi vuosi - lisää dynamiikkaa!
Siellä on jo nostettu lippuhintoja esim. 31.1 Tappara-Sport -matsiin, vaikka tyhjää on katsomossa. Ei se sitten perustunutkaan myytyjen lippujen määrään, vaikka niin kerrottiin.
Olisiko tämä joku kampanjapeli, koska tuskin perusteena on huippukiinnostava vastustaja!?
Ja ennen kuin kukaan kommentoi, että verot nousivat, niin Tapparahan ilmoitti aikaisemmin, että Tapparan hinnoittelussa tämä verojen nousu oli huomioitu jo valmiiksi. Eli dynaamisesta hinnoittelusta nimenomaan näyttäisi olevan kyse.
Joku syy siihen on, koska muihin peleihin ei ole nostettu hintoja.
On nostettu myös liigan 50v-juhlaotteluun Tepsiä vastaan, vaikka liput on myymättä. Perusteena varmaankin juhlaottelu.
Mutta 24.1. on Tappara-Ilves. Se on perjantai ja mökki tulee olemaan täynnä. 21.-24.1. tälläkin foorumilla kysellään, olisiko jollain myydä lippu kyseiseen peliin. Älä ole se, joka kyselee viimetipassa epätoivoisesti lippua, vaan osta se nyt. Vielä on lippuja saatavilla.