En kyllä tunnista tuota trikkeröitymisen ilmiötä jatkoajassa juuri ollenkaan. Täällä sen sijaan näen sen heti. Mutta mielipiteitähän nämä vain on Ja jokaisellahan on upea mahdollisuus itse valita, kumpi on parempi itselle. Itse olen todennut, että jatkoaika on tässä kohtaa minulle parempi foorumi. Se olkoon minun ratkaisuni asiaan, ei sen enempää
Täällä minusta tuo keskustelu ajetaan yksipuoliseksi ja kun se on yksipuolista niin suurin osa laadukkaimmista keskustelijoista sen hylkää kuitenkin. Pikkuisen isompaa sallivuutta ääripäihin omasta näkökulmasta toisi keskelle lisää liikkumatilaa ja enemmän ihmisiä keskusteluun mukaan. Toki ymmärrän senkin, jos jotain ei ko. keskustelu kiinnosta. Sekin on ihan sallittua.
Mutta nyt ollaan jo ihan omasta toimesta aika kaukana siitä, mitä alun perin sanoin. Itse en näe, että @Borre viestillä olisi potentiaalia trikkeröidä mitään. Ei ainakaan yhtään enempää kuin jokaisella Rauvolan viestillä. Jos linja on tämä niin silloin Rauvolakin pitää hiljentää keskustelussa.
Mä olen sitä mieltä että kun keskustelupalstasta kyse niin pitäisi antaa mahdollisuus keskustella ja kertoa omat mielipiteensä, vaikka ne valtavirrasta eroaisivatkin.
Hiukan oli heppoinen liputus mun mielestä.
Olkaamme siis eri mieltä viestin laadusta ja vaikka myös jatkoajan keskustelukulttuurista. Mielestäni sinäkin olet silti useamman kerran tuskastunut jatkoajan keskusteluihin. Muistaakseni viimeksi Tapparan korona-junnujen treeni-keississä.
Olen jossain määrin samaa mieltä, että Rauvolan sinänsä hyvä dataa sisältävät twiitit saisivat pitäytyä vahvasti asiassa ja hän voisi vähentää johtopäätösten esittämistä.
Herkässä on lippu.
Se, että jaoin mestaruussaunaan viestin missä kerroin nähneeni Ilvesfaneja kylällä paidat päällä tänään. Todeten, että varmaan juhlimassa pronssia ja kehoitin lisäämään pökköä pesään, niin riitti lipputukseen.
Ok varmaan tuo eksyi sitten aiheesta. Pointtini oli humoristinen kulma ja se, että mielestäni meidän Tapparalaisten on syytä lisätä lämpöö saunassa, kun olemme hallitseva mestari.
Ei mua lippu haittaa tuosta, mutta ihmettelen herkkähipiäisyyttä.
Ymmärrän tuon liputuksen täysin. Näitä vastaavia tulee nykyään yllättävän paljon. Melko turhia viestejä kuin myös se mihin viittasit.
Kannattaa @Messi kerrata säännöt. Tämä kohta on hyvä.
§4. Perusteltu keskustelu
Tappara.co on keskustelupalsta eikä täten ole tarkoitettu ns. chattaukseen (Poikkeus: Otteluseuranta). Jokaisen kirjoituksen tulisi tuoda lisäarvoa keskusteluun. Vältä erittäin lyhyitä, vain muutaman sanan kirjoituksia ja perustele väittämäsi.
Jos asianasi on vain toisen jäsenen kirjoituksesta samaa mieltä oleminen tms., tätä ei ole tarpeen ilmaista kirjallisesti, vaan käytä palstan “Tykkää viestistä”-toimintoa (sydän). Henkilökohtaiseen viestintään on palstalla yksityisviestitoiminto.
Mihin se raja vedetään jos näitä ei koskaan liputettaisi. Kuinka paljon olisi lyhyitä chat tyyppistä keskustelua? Itse tykkään paljon tyylistä, että vaaditaan vähän sisältöäkin. Tuut ketjuun missä +50 viestiä keskustelua vs +200 chattailyä. Kyllähän lyhyt viestikin voi tuoda sisältöä. Täällä vieläkin tulee paljon viestejä missä lukee vaan “samaa mieltä” yms.
Jos mää liputan viestin, en oo kyllä ikinä missään määrin pahoittanu mieltäni sitä ennen. Yleensä kyse on siitä, että viesti on väärässä ketjussa ja tiedän, että kohta on 10 viestiä väärässä ketjussa, enkä nyt toista syytä keksikään. Ei siinä oo suoranaisesti pikkulapsen ajattelustakaan kyse, sillä lähinnä mietin seurauksia, mitä ei oikeen pikkulapset pysty käsittelemään. Kun liputtaa ajoissa, säästyy valvojilta ketjujen siivoamisen vaiva. Ja se yksittäinen viesti mikä liputetaan, ei useinkaan oo yksittäisenä mikään paha/ongelmallinen, mutta ketju täytyy vaan saada ns. ruotuun. Edelleen niistä lipuista pahoitetaan turhaan mieltä niin kuin pikkulapset.
Ps. En muuten oo moneen viikkoon liputtanu viestejä.
Vähän? välillä tuntuu, että aika mielivaltaista tuo on. Monessa ketjussa asiaa mitkä periaattessa voisi liputtaa ja sitten jollekin napsahtaa lippu ihan asiallisestakin viestistä tyyliin ”eksyi aiheesta”.
Itse olen koko käyttäjähistoriani aikana liputtanut muistaakseni yhtä viestiä. Kai tuota voisi useamminkin alkaa heiluttaan, jos siltä tuntuu.
E. Viime aikoina on ruvennut tuntumaan siltä, että täällä on tietty porukka joka liputtaa kaikki viestini, jos yhtään on aihetta. Tuntuu jopa vähän kiusaamiselta.
Kirjoitustyyliäni en ole muuttanut enkä ole muuttamassa.
Silloin kun tulin foorumille tyylisi oli hmm noh, aika ehdoton jne. Kaikki tietänee. MUTTA, siitä on jo kauan aikaa, ja nykyään olet paljon sovittelevampi ja ns. Rauhallisempi. Tulee hyvää linkkiä oikeaan ketjuun, kuten eilen mulle kun en löytänyt Gallet videota. Joten pikkasen ihmettelen liputuksia, sulla lienee joku anti-fanclub. Se on rasittavaa, ja itsekin viime aikoina kokenut “outoja” liputuksia.
Jos liputetaan, niin tehkää se vähintään oikeasta syystä! Siellä on eri vaihtoehtoja. Eihän tuollainen viesti mene “sopimattomaan” kategoriaan.
IRL olen huomannut, että elämme uutta aikaa, ja pitää “vanhankin” oppia uutta ihmisten keskuudessa. Vanhat vitsit yms ei enää uppoa kaikkiin jne.
Näissä on hankalaa kun et tiedä mikä esim tässä viestissä on edes vikana. Koita kestää, hyvin sää vedät!
No niin kertokaas nyt valvojat mikä oli sääntöjenvastaista Ilves fanien ketjuun laittamassani kuvassa, osaisi sitten muokata viestiä? On tänne ennenkin twitteristä kuvia laitettu ja liittyi Ilveksen faneihin?
Jos Twitter sisältöä haluat nostaa, niin miksi laitat kuvina etkä linkkeinä? Muutenkin kyseenalaista tarvitseeko jokaista maailman idioottia nostaa tänne framille - mitä positiivista sillä saa aikaan?
Eipä tullut tuo linkki mieleen. Kuviin tottunut, pidetäänpä mielessä. Ei kai tuo tosiaan posia tuo, mutta lienee joskus hyvä tuoda toistakin puolta esiin. En usko että toisessa leirissäkään jätetään vastaavia käyttämättä?