No sen tietysti kausi näyttää. Leo on kehittynyt kyllä pohjois-amerikan reissulla. En kuitenkaan odota mitään “Johanssonia”.
Lähes kaikista haastiksista tuli jollain tavalla valju päämäärätön tunnelma. Vähän kuin moni noista olis vain ajautunut Ilvekseen vailla aitoa ideaa/tavoitetta/halua miksi juuri Ilvekseen. ![]()
Siis jos Miksa EI ole ensi kaudella Ilveksen kapteeni. Poltan kaikki omistamani Ilves pelipaidat, myös omani.
Paras uutinen että Miksa tulee Ilvekseen. Muistan kuinka pettynyt olin aikanaan, kun Ilves hylkäsi.
Lyötiinkö Sundille hätäpäissään 300k lappu käteen kun tämä huhuttu Fransen menikin sivu suun?
Poika ja Ilves, ei tarvi kyllä tolla pumpulla katsoa kuin dvd:ltä. Toihan on ihan paska nippu. Mä meen saunaan mestaruus saunaan.
Nyt on kyllä mystinen termi joka ei itselle aukea?
Muuten tuo Ilveksen kokoonpano vaikuttaa aika kevyeltä. Olisiko tulossa riskisti tappiota viime tilikaudelta ja siksi panostukset ovat maltillisia.
Ilves purki Pellin niin saattoi Sundi hänet vähän “korvata”. Fransen tietääkseni edelleen voi pelata jopa lainalla Ilveksessä. Ilves silti tarvitsisi jonkun suvereenin ylivoima puolustajan, todella todella kipeästi. Johanssonia ei ole korvattu mitenkään.
Kärjen takana tuloksen tekeminen. Tapparassa tällä kaudella Haapala/E.Tuulola
Onhan tuonne varmasti tulossa lisää pelimiehiä, mutta ulkomaanoptiot estää julkaisut vielä.
Naapurin foorumilla taas moni hehkutti miten hyvä fiilis jäi kaikkien pelaajien asenteesta että nyt tulee joukkueella hyvä tsemi.
Itse olen kyllä kanssasi samaa mieltä.
Omaan makuun vähän liikaa nyt naureskelua täällä ja ylimielistä solvaamista. Annetaan nyt niittenki näyttää. Miksan vaikutus treenien laatuun voi olla iso.
Joo. Ei tuo joukkue mitenkään huonolta minusta näytä. Päinvastoin - tuosta voi kehittyä hyvähenkinen ja tiivis nippu JMJ:n johdolla.
Jäätävän rumat pelipaidat (ne vihreät) niillä silti on. ![]()
Hyvä ja tasainen roster. Ehkä se ihan terävin kärki tuosta nipusta uupuu. Menestyvä joukkue vaatii pari kaveria jotka pystyy ratkomaan tarvittaessa. Eemeli Suomen kaipuu on naapurissa kova.
Uuden moken harteilla myös paljon painetta. Mantalis ok, muttei Heljanko.
JMJ pakko ottaa itselle seurantaan ensi kaudella!
Totta kai jokainen porukka liigassa voi onnistua jos tähdet osuu kohdilleen ja porukka hitsautuu hyvin yhteen, mutta onhan tuo silti nyt Ilveksen resurssit huomioiden aika keskikastin nipun näköinen. Ihan asiallisia liigapelaajia ja pari kovempaa nimeä, mutta siinä se. Itsekin oikeasti yllätyin, ettei sinne sitten tullut edes muita yllätyksiä tähän hätään kuin tuo Sund, saati sitten vielä ykköskorin vahvistuksia.
Pelithän sitten sen tietenkin vasta näyttävät että kuka on kuka, mutta tässä kohtaa voin itse todeta, että ei onneksi olla naapurin asemassa. Kovin tylsää olisi, jos nyt ei saisi sanoa vielä yhtään mitään kenenkään joukkueesta, kun ei olla vielä tahkottu ensin kymmentä kierrosta runkosarjaa pois alta.
Onko Ilveksen runko rosterissa jo “täynnä”? Toki hankintoja varmasti vielä tulee, ja tunnetusti tekevät siirtoja molempiin suuntiin tarvittaessa.
Musta lähinnä realistista analysointia, eikä ylimielistä solvaamista. Eihän noi nyt parhaalla tahdollakaan mitään *****halvausta kilpailijoissa aiheuta. Ihan hyvä nippu, jolla voi tehdä ns. KooKoot, mutta ei lähtökohtaisesti mikään huippu.
Saa nähdä saako Hölö vielä piiskattua joukkuetta yhtä vaihdetta isommalle vaihteelle vai onko eväät tässä projektissa jo syöty? Melko paljon vaihtuvuutta mikä ei jatkuvuudelle hyvässä ja pahassa ole aina se optimaalisin lähtökohta valmentajalle.