Olet asian ytimessä.
Lähetään rouvan kanssa viettämään joulua ja hänen synttäreitään huomenna hiukan lämpimämpään ilmastoon. Tarvii ajaa autoa huomenna ja virvokkeita voi ottaa vasta huomenna illalla.
En ajatellut raahata omia kaljoja mukaan.
Leinosen sauna ja faksi tulilla? paperi siitä faksista tuskin loppuu
Paremman puoliskon ja hänen perheensä kanssa suunnaksi Tukholma ja Viking Grace. En ole koskaan oikein ollut jouluihminen, mutta eiköhän sitä jälleen saada se tietynlainen fiilis aikaiseksi.
Hyvää joulua myös omasta puolesta kaikille!
Syökää hyvin ja nauttikaa lähimmäisten seurasta.
Koska kohta on jo paikallispelin aika
Ja osoite oli?
Kiitos, osaan itsekin ulos.
PS. Täällä oli muuten todella hyvät löylyt. Nyt pari olutta ja unille.
Just pamahti läppärin kansi kiinni muutamaksi päiväksi. Hyvää joulua kaikille!
@Heka8835 Sen verran kaukana että korkeintaan meidän pari kärppää ehtii paikalle.
Oulussa taivas oli muuten sinioranssi. Tämän täytyy olla enne.
Ja mitäpä sitä muuta jouluna tekisi kuin Telian testaajien töitä. Ollaan 3G/4G reuna-alueella, reitittimen virkaa tekee iPhone ja pakkasin Chromecastin mukaan. Tarkoitus olisi nähdä paikallispeli.
Perrrnaloora imeltyy ja lohet sekä hirrvenpaisti kylmäsavustuu. Pikkuhiljaa alkaa tulla joulufiilis.
Olipa hyvä,että muistutit. Minun pitää ottaa siikafile graavista. Jos olis jääny yön yli, niin aika suolasta
Minä ostan kylmäsavun yheltä Timolta, joka tekee sitä joka joulu tuhannen kiloa.
Katsoin juuri 95 elokuvan. Oli mielestäni kyllä todella hyvä. Tykkäsin.
Ylihuomenna perinteinen joka joulun Die Hard.
Kuusi koristelu
Kinkku maistettu
Lahjat ostettu ja jaettu
Joulukortit lähetetty
Eka jouluruokasetti syöty
Kauneimmat joululaulut laulettu
Lahjat avattu
Juustot ja kalat ostettu kauppahallista✔️
Viinit ja oluet hankittu✔️
Joulufiilis ei nyt oo (ainakaan vielä) ihan tapissaan kun oon ollu kohta viikon kipeenä ja eilen nousi kuumettakin, mutta tänään on taas vähän parempi olo ja toivo elää että oon aattoon mennessä vähän paremmassa hapessa. Eipähän oo viikkoon tarttenu oikein muuta tehdä kuin kattella jääkiekkoa ja muita ohjelmia telkkarista… tai enpä olisi muuhun edes kyennyt.
Onneks lahjat on jo ostettu ja pääsee isän luokse (ei asu kaukana) käytännössä valmiiseen joulupöytään. Lahjat toki tarttis vielä paketoida ja huomenna poiketa isällä koristelemassa kuusi. Jos siis hyvin käy niin herkutellaan aattona ensin riisipuurolla , käydään perheen kanssa Kalevankankaalla
ja sitten alkupalaruoaksi kalalautanen
ja pääruoaksi kinkkua
laatikoineen
. Lopuksi avataan lahjat
ja kattellaan jouluohjelmia
Kinkusta verkko ja läskit poistettu. Habsit voitti ja Fleurya vitutti.
Ny lepäämään.
Niin ja aamulla Jetsien peliä. Kyl kelpaa
Nyt, kun tässä vapaata on Ja aikasin herää, niin aattelin tuossa seiskan aikaan, että “Paskat se, niin justiin oo” ja avasin oluen. Pari tissuteltu , suihkussa käyty ja kohta alkaa muumit (ainut vaan, että uusilla äänillä). Sitten vois harkita joulusiivousta, kunhan emäntä tuolta joskus herää. On tää vaan hienoa, kun ei ole Kiire minnekkään
Kalat ostetaan sellaiselta kalakauppiaalta joka tunnustaa näkyvästi oikeita värejä.
Joo tämä menee sitten jo melkeen vitsiketjun puolelle, emäntä heräs ja ihmetteli “mitä tää paska täällä sohvalla on”. Meillä on tosiaan “vanha” 9v koira jolta välillä tuppaa kusta lirahtamaan tahtomattaan. Ja sitten sille on hommattu sellanen vaippa joka on sillointällöin yöt päällä. No eilen emäntä oli sille sen pukenut ennen nukkumaan menoo. Ja minä poika käytin sen sitten reippaana aamutoimilla kello 8 aikaan, kun oli pimeetä, enkä tietenkään hoksannu sitä pirun vaippaa ja kämppäkin oli pimeenä, koska paree puolisko nukkui. Lopputulemana sohva ihan paskassa, koira paskassa. Ensin hieman raakasti otti pannuun, mutta sitten meni jo huumorin puolelle
Mukavaa joulun odotusta!
Edittiä: Minä yrittäisin väittää sen paskan olevan suklaata.
Jos parempi puolisko ei sitä uskoisi niin käyköön nuuhkimassa kumpaa se on.
Ajattele positiivisesti, tuossa aiemmassa viestissä kerroit harkitsevasi siivoamista. Tämä episodi varmisti sen, että ainakin jotain tulee siivottua perusteellisesti
Jep. Ainakin jottain tulee tehtyä
Lapsena selitettiin aina, että “Saa nähdä onko pukki keksiny jotain.”
Vanhempana voi tehdä omille vanhemilleen saman, kun pyytävät syömään. “Saa nähdä jaksaako tulla.” ja ilmestyt paikalle tyylikkäästi 5min myöhässä.
Payback