Liveseuranta: Joulu 2019

Hyvää ja Rauhallista Joulua myös minun puolesta kaikille palstalaisille! :tappara: :christmas_tree::kannu:

5 tykkäystä

Hyvää Joulua kaikille palstalaisille! :grinning:

5 tykkäystä

Lämmittää tämä maanantai niin hyvin että kiehautampa lasillisen manteleilla ja rusinoilla höystettyä lökiä

5 tykkäystä

Rauhallista Joulua, itse kullekin säädylle, sekä isännil että emännil, jokaiselle kuin talossa on :santa: :mrs_claus:

3 tykkäystä

Ja nyt kolmantena. Miljonääriksi eteneminen jatkuu normaalisti.

8 tykkäystä

Kattoin kalenterista, nyt on 23. päivä. Ensi vuonna ei tuu voittoa.

4 tykkäystä

Ite raaputin ekana päivänä kakkospelistä vitosen. :joy: Päätin käydä hakeen uuden arvan ja eilen varmistu satanen. Tonni jäi yhden lahjan päähän. Ihan mieluusti oisin sen ylimääräsen nollan ottanut siihen perään. :joy:

5 tykkäystä

Muut vetää lonkkaa niin :mikki: laittaa kovaa :gift: käärepaperiin ja :christmas_tree: alle.

11 tykkäystä

Mukavaa ja rauhallista Joulua kaikille Tapparalaisille! Samalla toivotan myös hyvää ja menestyksekästä Uutta Vuotta 2020! Kyllä oli rehellinen toivotus! Ei ole meiltä Ilveksiltä pois, vaan Turkulaisilta, Raumalaisilta, Porilaisilta, Oululaisilta, Stadilaisilta, Kuopiolaisilta, jne, jne. Derby rulez! Viimeistään uudessa areenassa paikallisfinaali. Joku tilastonikkari voisi kaivaa koska semmoinen on edes ollut? Ei ainakaan 50 vuoteen. Ehkei koskaan?

8 tykkäystä

Vuonna 1958 Ilves mestari ja Tapparalle hopeaa. :blush:

1 tykkäys

Ystäväni Google vahvistaa (tuo oli ensimäinen ja ainut):

Eli kun paikallisfinaali tulee, on Ilveksellä mahtava etu. Tappara ei ole koskaan pärjännyt paikallisfinaalissa :wink: Vitsi vitsi. Eihän tuota voinut edes odottaa 3 vuotta aiemmin perustetulta seuralta :wink:

Kyllä niitä tais pari muutakin olla 1959-1960 kaudella yks ja sm liigan ajoilta on yksi mut Helsingin paikallinen 1980 luvun alusta

Kyllä 59-60 oli myös, muttei sen jälkeen. Kiitos lisätsekistä ja joulut @Rannari

Täällä 5 topoo 1:n sydämmen päässä :innocent:
Samoin 20,10 ja 5€
Huomenna rahat pois. :rofl:

2 tykkäystä

Nyt on kauppareissut tehty ja kaikki on valmista. Jouluja en toivota, koska se on vasta huomenna.

Ja jos oikein tarkkoja ollaan, niin vasta ylihuomenna.

2 tykkäystä

Koska mä oon tänään lomalla ja koristelin kuusen tänään joka on haettu pystymetsästä joka oli entinen perunapelto mun joulu on jo tänään. On se huomennakin ja ylihuomenna myäs.

Niin. Meillä tosin on rouvan synttärit silloin.:smiling_face_with_three_hearts:

1 tykkäys

Viikatteen Vuoden synkin juhla levylautaselle ja joulun vietto voi alkaa. Hyvää joulua kaikille!

2 tykkäystä

Nyt on kova veto!:muscle:t2:

1 tykkäys