Liveseuranta: Joulu 2019

Lahja-arvoista olisi voinut voittaa 941 000€.

Voitin 4€.

Joista puolet menee uuteen arpaan.

:sunglasses:

12 tykkäystä

Lyhyesti ja ytimekkäästi:

Hyvät joulut teille kaikille!

16 tykkäystä

Joulusaunassa käyty, rauhoittuminen alkaa. Nyt on aikaa olla.

1 tykkäys

Melkonen viivelähtö. Itse pelasin nopeasti pystyyn, eli aloitin rauhoittumisen jo vuorokautta aiemmin. Ei nykyjoulussa ole varaa jäädä seisoon maalin taakse.

2 tykkäystä

Nyt se joululeffojen joululeffa!

DIE HARD II :boom: :boom:

3 tykkäystä

Mekin tultiin juuri rantasaunasta. Ai kun hieno olo!! Raskasta joulua telkusta nyt. Ehkä jotain lautapeliä lasten kanssa vielä…

2 tykkäystä

Joulusaunassa käyty, ruoat syöty. Ensimmäiset paketit avattu (loput lahjat saa vasta, kun sukulaiskierros lähtee huomenna liikkeelle).

Kaikkiaan olen pyrkinyt tekemään tästä mahdollisimman stressittömän joulun. Suurimman osan kanssa on sovittu, ettei lahjoja edes anneta, vaan paras lahja on läsnäolo ja yhdessäolo.

Itse asiassa ulkopuoliset aiheuttivat suurimman äksönin tänä jouluna, ehkäpä joskus jollain foorumilla avaudun siitä tarkemmin. Sen verran kai voi sanoa, että jouduin hengenpelastustehtäviin mukaan täysin sivullisena.

10 tykkäystä

Mulle ei tullut muita kirjoja kuin Juti.

No, onneksi jouluaatto alkaa olla selätetty. Seuraavat päivät ovat aavistuksen kevyempiä. Tai eihän mulla mitään stressiä ole, mutta normaalisti ei tarvitse olla lasten kanssa pitkiä aikoja tekemisissä, eli ei tarvi olla koko ajan skarppina ja herätä meteliin (=ääniin) joskus seiskalta.

Tietenkään ei voi missään nimessä ajatella itsekkäästi, kyllä sitä on itse ollut joskus samanlainen.

3 tykkäystä

Tulipas tanakat jälkkärit.:flushed:
Ehkä se vodkapullon loppu oli liikaa.:thinking:

2 tykkäystä

Mun mielestäni voi ajatella. Itselläni alkaa joulu huomenna, kun koti tulee taas minun kodiksi. Nyt tämä on ollut sellainen viikon työleiri ja onneksi huomenna voin syödä silloin kuin tuntuu siltä. Käydä kakalla rauhassa ilman, että tarvii jännittää sitä, että kuuleeko vieraat.

Itse en osaisi olla vieraana niin, että jätetään ruuan päälle kaikki siivoaminen isäntäväen hommaksi. En vain ymmärrä sitä.

Tiesin tämän tulevan ja siksi pidän lomaa tästä ensi vuoden puolelle saakka, jotta saan rauhoittua.

1 tykkäys

Raskasta Joulua. Parhaimmillaan erittäin hyvää, mutta suurin osa aika keskikertaista.

2 tykkäystä

Faijan kanssa nyt luksus aikaa, sivistyneesti maistellaan viskejä. Nää on kyllä aika hienoja hetkiä.

Täällä oli systeri, hänen poikaystävä ja heidän valloittava koiransa kyläilemässä, itse jäin yöksi. Varsin mukava joulu taas menossa, iskä oli pöydänkin oikein koreaksi laittanut ja sai syötyä vatsan täyteen. Joulu on tämmöstä välitöntä ja huoletonta aikaa, itse sen ainakin niin koen. Siis sen viettämisen.

14 tykkäystä

Ei mulla muuta mutta saunaan kun pääsis.

Vielä mä sellasen askartelen pihaan joku päivä.

2 tykkäystä

Ykkönen on se og joululeffa, vaikka kakkonenkin on kova.

1 tykkäys

Tää uuno turhapuro armeijan leivissä on kyllä yks legendaarisimpia suomifilmejä koskaan. Tullut elokuvana satoja kertoja ja sarjanakin kymmeniä kertoja mutta joka kerta tää huumori putoo :laughing:.

1 tykkäys

Ite sain kävellä aamusta suoraan joulusaunaan kun heräsin ja siihen joulupuuro päälle. On tää kyllä hienoa aikaa.

4 tykkäystä

Kummastakaan tietookaan :D. Muutenkin ollut ihan sekopää vuosi töiden kanssa ja jatkuu vaan, ei taas muuta tarjolla kun stressiä tänä jouluna mutta koitan lääkitä olusella pahinta stressiä pois :slight_smile:

1 tykkäys

Kelle on, kelle ei. :innocent:

Kotona ja iltatoimet tehty. Parasta että saa alkaa nukkuun, oli suht raskas päivä.

1 tykkäys

Vahvistan havainnon vähän matkaa yläjuoksulta, joessa on vettä. Paljon.

1 tykkäys