Räty-asia tuskin on ihan noin musta-valkoinen
Mä pysyn paremmin kärryillä kun seuraan menoa tästä ketjusta ja telkusta tulee aivan joku muu kanava. Kiitoksia palstatovereille hyvästä keskustelusta, pidätte mut mainiosti kartalla.
Mustonen lukee vielä paperista, puhe kirjoitettu etukäteen.
Ei varmasti, mutta olihan toi selitys hemmetin kömpelö.
Jos ei Räty oo helppo tapaus, ni ei tää Mustonenkaan oo mua ikinä vakuuttanu noilla jutuillaan.
Hyvä Rajahuhta.
Avasin juuri telkkarin. Mikä hiton ula-lähetys tuo Skype-video oikein oli?
Älä valitse yhtään Tapparan pelaajaa
![]()
Tää studion neiti/rouva on hyvä!
Mut en pääse nyt yli tosta… Jos tehdään julkistuslähetystä niin miks naisten päävalmentaja tulee makuuhuoneesta 90luvun weppi kameralla?
Mihin mennessä joukkueet on julkaistu? Kuinka kauan tätä mehustellaan…?
Pitänee tarkistaa joukkue sitten ysin maissa.
Rajahuhta
Erittäin asiallinen näkökulma!
No jos valkkujen mielestä Räty myrkyttää kopin ollessaan kakkosveskari?
Tuo voi olla totta. Ja valmentaja valitsee joukkueen, ei some-kansa!
Erittäin jännittyneenä seurataan saadaanko kisat pelattua.
Ristolaisen kohu tuntuu aika pieneltä tämän Naisleijonien maalivahtisäädön rinnalla.
Nyt täytyy enää jännittää että minkä puoleen listoilta Mustonen pomppaa politiikan eturiviin, selittäjän lahjat ainakin on huikeat!
Tunne on sama ku Salkkarit season finale olis alkamassa, mutta loputtomalta tuntuva mainosten tulva täyttää näköreseptorit.
Aivan loistava tuo Elisan mainos jossa Sasha ja Pate on😂
Veikkaan, että Jalonen on formaatista tooodella innoissaan.