Liveseuranta: Leijonien julkistus olympialaisiin 20.01.2022 klo 19

Mitähän Jere tuossa oikeasti puhuu vai liikuttaako tuuli huulia.

Mainoksiin ei tosiaan ole tottunut enää, kun televisiota ei tule juuri katseltua.

1 tykkäys

Ei Levtchiä

14 tykkäystä

Ensimmäinen luoti väistetty.

4 tykkäystä

Huh, hyökkääjissä ei yhtään Tapparan pelaajaa!

12 tykkäystä

Hyvät valinnat hyökkäykseen :+1:

5 tykkäystä

Mäenalanen ainut Liigasta

1 tykkäys

Mitä helvettiä mörkö tekee tuolla??? Ihan oikeesti

4 tykkäystä

Maskotti

4 tykkäystä

Mörkö lyö sisään.

1 tykkäys

Ei toi huono hyökkäys oo.

1 tykkäys

En mä voi vaan ymmärtää, miten tuo Anttila on mukana kisoissa.

Odotettavaa se oli, mutta silti en ymmärrä. No, ehkä hoitaa ruutunsa sitten alivoimalla tarpeeksi hyvin.

Eikös se ole sairaan kova ja koko kansan mörkö?

Ei ole varmaan tehnyt pistettäkään mestaruuden jälkeen

3 tykkäystä

Mörkö o periny Nummelinin erikoispassin.

1 tykkäys

Ja rehellisesti, ei Anton tuonne olisi edes kuulunut, kun katsoo noita valittuja nimiä.

6 tykkäystä

Jalosella on aina ne omat pojat siellä.

2 tykkäystä

Suomi tulee kaatumaan siihen ettei kukaan muu tule tekemään maaleja kuin 1 ketju. Saa ottaa talteen

1 tykkäys

Kemppainen Lehterän edessä?

1 tykkäys

Kuka olisi pari vuotta sitten osannut ennustaa, että Ojis pelaa olympia-f’ing-laisissa.

3 tykkäystä