Mitähän Jere tuossa oikeasti puhuu vai liikuttaako tuuli huulia.
Mainoksiin ei tosiaan ole tottunut enää, kun televisiota ei tule juuri katseltua.
Ei Levtchiä
Ensimmäinen luoti väistetty.
Huh, hyökkääjissä ei yhtään Tapparan pelaajaa!
Hyvät valinnat hyökkäykseen ![]()
Mäenalanen ainut Liigasta
Mitä helvettiä mörkö tekee tuolla??? Ihan oikeesti
Maskotti
Mörkö lyö sisään.
Ei toi huono hyökkäys oo.
En mä voi vaan ymmärtää, miten tuo Anttila on mukana kisoissa.
Odotettavaa se oli, mutta silti en ymmärrä. No, ehkä hoitaa ruutunsa sitten alivoimalla tarpeeksi hyvin.
Eikös se ole sairaan kova ja koko kansan mörkö?
Ei ole varmaan tehnyt pistettäkään mestaruuden jälkeen
Mörkö o periny Nummelinin erikoispassin.
Ja rehellisesti, ei Anton tuonne olisi edes kuulunut, kun katsoo noita valittuja nimiä.
Jalosella on aina ne omat pojat siellä.
Suomi tulee kaatumaan siihen ettei kukaan muu tule tekemään maaleja kuin 1 ketju. Saa ottaa talteen
Kemppainen Lehterän edessä?
Kuka olisi pari vuotta sitten osannut ennustaa, että Ojis pelaa olympia-f’ing-laisissa.