Liveseuranta: Tapparan 2021-22 joukkueen julkistus ja CHL-arvonta 19.05.2021 klo 17:00

Älä poista allaolevaa ohjeistusta. Lähetä tämä viesti sellaisenaan ja tee varsinainen keskustelunavaus uuteen viestiin.

Liveseurannan ohjeet:

  • Otsikoi seurantaketjut muodossa: Otteluseuranta: Kotijoukkue - Vierasjoukkue PP.KK.VVVV.
  • Huomioi muiden käyttäjien erilaiset viiveet ottelun seuraamisessa.
    • Tahalliseksi tulkittava tuloksen “spoilaaminen” kiusaamistarkoituksessa voi johtaa pelikieltoon.
  • Pyri vähintään lauseenmittaisiin viesteihin. “1-0” ei tuo merkittävää lisäarvoa lukijoille.
  • Virheellisen tulostiedon tahallisesta levittämisestä seuraa automaattisesti pelikielto.

Jos seurannan aiheena on joku muu tapahtuma kuin jääkiekko-ottelu, niin toimitaan muuten samoin mutta otsikoidaan ketju tapahtuman nimeä ja sen kestoa vastaavasti.


Lähetys alkaa 16:45

Joukkueen julkistamisen jälkeen tulee CHL:n lohkoarvonta. Arvioitu loppumisaika klo 19:45.

14 tykkäystä

Lue tämä:

6 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 7 tunnin kuluttua.

Työpäivä mitoitettu minuutilleen passelisti. Jos ei olla tulokseen tyytyväisiä, muistetaan haukkua omien lisäksi myös tuomarit!

13 tykkäystä

Kohta mennään! Laittakaa hyvin infoa missä mennään , itse joudun vielä paltsuun 17.00 alkaen

Trrrrrr…tätä odotettu kauan. Olen tyytyväinen yhteen kovaan ylläriin hyökkääjä tai pakki.

1 tykkäys

Aika jäätävää settiä tuolla YouTuben chatissa. :man_facepalming:

21 tykkäystä

Lähetäänkö heti kovalla sopparilla vai lämmitellään jatkoilla tai junnuilla?

Eiköhän täällä joku viitseliäs hyvin infoile, joudun itse katselemaan samaisella laitteella millä tänne spämmäilen niin voi jäädä jälleen kerran asiapitoisuus vähäiseksi.

Mietis jos joutuisit moderoimaan tuollaista. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 tykkäystä

Hiki alkaa valua ympäri lihavaa ruumistani.:sweat_smile::sweat_smile:

7 tykkäystä

Mitä ihmeen räppiä?

3 tykkäystä

Tuhat katsojaa jo livessä.

Olo on kyllä kuin 8-vuotiaana jouluaattona…

3 tykkäystä

Keski-ikä taitaa olla melko alhainen. :sweat_smile:

3 tykkäystä

Onko nämä täällä niitä veetejä?

2 tykkäystä

Nyt tehdään isosti.

2 tykkäystä

Tää voi olla meidän uuden ykkös-sentterin sinkku biisi.:metal:

1 tykkäys

Kokolailla :grin:

1 tykkäys