Erittäin tyytyväinen olen näihin julkistuksiin. Erittäin kova jegi kasassa. Kiitos Tappara!
![]()
Tappara oli Heljangon ykkösvaihtoehto. ![]()
Yks kova kausi vielä ja sitten valmiina ulkomaille.
Hieno mies tuo Heljanko, puhuu niin fiksuja.
Tästä mitään tule.
Eiku ketään.
Näytti shopista löytyvän jo.
Epävarmat ajat ja jotkut oikeasti kuvitteli, että Lehterällekkin lyödään 400 kilon soppareita. Vielä pelaaja joka loukkaantumisherkkä.
Hyvät hankinnat ja sitten vain naaraamaan Kemmun tilalle. Mikäli markkinoilta löytyy sopivaa.
Kiitos Tappara ![]()
![]()
![]()
![]()
Pakisto nyt:
5 Mikael Seppälä
24 Ben Blood
33 Veli-Matti Vittasmäki
54 Jiri Pärssinen
61 Casimir Jürgens
63 Joni Tuulola
72 Santtu Kinnunen
90 Tomas Hamara
Vertailun vuoksi viime vuonna toukokuussa julkaistu “näillä mennään” pakisto:
4 Teemu Suhonen
5 Jere Rouhiainen
15 Toni Utunen
24 Ben Blood
54 Jiri Pärssinen
72 Santtu Kinnunen
73 Michal Moravčík
90 Tomáš Hamara
Siinä oli viimeinen haastis.
Kiitos Tappara, aivan mainio runko, jolla lähteä ensi kautta kohti!
Hyvältä kyllä vaikuttaa. Itse olen ainakin tyytyväinen.
Hienoa se että kotimainen kiekkoilija on meillä nyt kovaa valuuttaa. Olikos nyt 4 ulkkaria?
Erinomainen joukkue ja tyytyväinen voi olla. Morley-Virta-Platzer-Rauhala on erinomainen sentterinelikko. Levtchi on taas ensikaudella napsun kovempi ja voittanee pistepörssin Morleyn laidalla.
Rightin pakki vielä tarvittais kenties, ja toki kotimaista varmaa Liigan huippunimeä hyökkäyspäähän ei tullut.
Aika hyvin huhut pitivät paikkansa.
Kyllä täytyy kiittää Omaa seuraa ja käydä shopissa ostamassa isälle 81 v lahjaksi vaikka Reinot vai onko ne loppu ja itsellä jotain kivaa. ![]()
![]()
![]()
Vieläkin 3735 katsojaa. Hyvin on popula seurannut julkistussettiä joka kesti 2 tuntia.
Tän tilaisuuden paras anti oli että nimiä Suhonen, Rouhiainen, Utunen ja Malinen ei mainittu
Ja kaikilla ulkkareista suomikiekko tuttua ennestään?
Tää oli todella hyvin tehty setti. 2h meni niin että räpsähti.
Uuden areenan yksittäinen tähtipelaaja jäi tulematta. Tuo on vähän harmi, ei saatu Konnan hankintaan vastattua tän osalta.