Maaestojen kierto VPN-yhteyden avulla

Löytää kyllä ja aina sovelluksen voi poistaa käytön jälkeen (toki MM-kisat näkyvät myös YouTube myöhemmin, kun osuupankilta saa sen 6kk ilmaiseksi).

Freedome -ohjelma päälle → valitsee maan minne haluaa nettiliikenteen suuntautuvan (=missä pelit näkyvät YouTube).
→ käytön jälkeen rasti ruutuun ja Freedome pois päältä.

Freedome VPN hidastaa nettiä, kun kierrättää nettiliikenteen serveriensä kautta toiseen maahan silloin kun VPN on päällä (kuuluu asiaan). Muulloin netti on yhtä nopea kuin aikaisemminkin, kunhan muistaa kytkeä VPN pois päältä…

Ps.
Toinen vaihtoehto on VeikkausTV -mistä voi myös pelit näkyä, mutta todennäköisesti heikomalla resoluutiolla.

Edit. Ja ilmainen C-More toki myös löytyy OP:lta…

1 tykkäys

94 megaa on sellanen normi mitä tulee speedtestin mukaan ja kun tuikkasee freedomen tulille niin jää enää 16 megaa käyttöön :smiley:

1 tykkäys

Mikähän oli sijainniksi valittu?

Mikäpä muu kuin Amsterdamin syntiset kadut. :smiley:

Jaahas. Mulle fast.com antaa 73/32Mbps. Sijainti sama Amsterdam.

Paljonko sulla on se maksiminopeus mitä voi tulla ilman vpn? Eli se minkä olet tilannut? 100?200?

Vain 100 Telia lupaa.

Hmm erikoista, miksiköhän syö mulla noin paljon?

Hyvä kysymys mutta ihan väärälle kaverille.
Odotellaan hetki niin joku viisaampi varmasti osaa kertoa.:wink:

1 tykkäys

Voi olla ruuhkainen serveri, mutta jo 16 megaa riittää HD-laatuun YouTubessakin (On huomattavasti kevyempi, kuin Telian vaatima 8-10 Mbps).

Serveriä vaihtamalla voi löytyä nopeampiakin… Henkimaailman juttuja.

1 tykkäys

Näköjään, kokeilin milanoa niin 40 megaa. :smiley: Mutta silti halpa vastine tuo 2,9e/kk siitä että näkee muutaman pelin kuin se että tilaisi C-Moren :smiley:

1 tykkäys

Pystyykös iPhonella kiertämään näitä maaestoja? Olen tässä reissun päällä eikä tullut kuin puhelin mukaan. Illalla pitäisi nähdä tuo peli.

VeikkausTV:n kautta katsot (vaatii pelitilille rahaa) tai sitten jollakin VPN-ohjelmalla teleporttaat toisen maan serveriin ja katot Youtubesta. CMore vielä se kolmas vaihtoehto.

1 tykkäys

VPN-palvelulla, kyllä.

2 tykkäystä

App Store taitaa tarjota tuolle F-Securen Freedomelle muutaman päivän ilmaista kokeilujaksoa.:thinking:

1 tykkäys

F-Securen Freedome ilmaiskokeiluun (tai Osuuspankin omistajajäsen saa ilmaiset 6KK).

Windscribe -VPN sovelluksen saa miltei joka laitteelle, käyttikselle ja selaimelle ilmaiseksi (ilmaisen version siirtorajoitus 10gt/kuukausi per sähköpostiosoite: riittää pariin YouTube matsiiin ja voihan omistaa ehkä toisenkin mailiosoitteen :wink: ).

Joo tuon Freedomen sainkin suhteilla ilmaiseksi tähän hyväksi aikaa, joten sillä mennään. Kiitokset kaikille vastauksista. Itken täällä sitten illalla jos en saa toimimaan.

2 tykkäystä

@Kilo heitti hyvän vinkin.

1 tykkäys

Jos mulla tuo Opera-selain koneella, niin pitäiskö sillä jotenkin saada pelit näkymään? Jos onnistuu, niin pitääkö jostain VPN laittaa päälle?

Valikosta pitää liipaista VPN päälle ja vaihtaa location toimivaksi (… jos toimiva löytyy: aika vähän valinta mahdollisuuksia Operassa).

Ps. Plzen-HPK alkaa jo klo 18 ja kannattaa testailla…

1 tykkäys