Mansesterin Tappara-aiheiset kannustusbiisit

Tästä remixistä en oikein osaa vielä muodostaa mielipidettä, mutta olipa tuo video hieno aloitus päivälle!

2 tykkäystä

Sama kappale on julkaistu Spotifyssä tänään.Kappaleesta on vaikea sanoa mielipidettä.

Ihan ok remix, kyllä tällä fiilis nousee. Parempi tämä, kun joku väkisin väännetty uusi samantyylinen kappale.

4 tykkäystä

Ei tää huono ole mutta jotain UUTTA odotin minäkin :slight_smile: Jos ei muuta niin tällä mennään :smiley:

Jaa seon remix, jätän väliin kuuntelun.

Kuusela Krisse Krisse Krisse vois mennä tän kevään :smiley: tai Haapala Henkka Henkka :wink:

Nostaa tunnetta ukoille kentällä

Tai sitten vois ottaa rytmiä AC/DC:n T.N.T. -kappaleesta ja tilalle J.M.J., nyt kun herralla on vielä hyvät jatkot sorvattu.

10 tykkäystä

Village People ja Y.M.C.A.

Koska JMJ, tekopaikan loi
JMJ, ja maalilaulut soi
JMJ, syötön lapaas saa
JMJ, hae vapaata paikkaa!

Siitä kertosäe, saa käyttää. :wink:

8 tykkäystä

Jotain siä taas värkkäillään. :thinking: Kuva Mansesterin Instagramista.

4 tykkäystä

Kirveelle töitä -biisin teaser alla. Itse laulu julkaistaan 16.3

20 tykkäystä

Aiga magee

Kirveelle töitä -biisi julkaistiin tänään ja musavideo yllä. Domikin päässyt lopussa mukaan

16 tykkäystä

Ai saateri, olin juuri tulossa samaa linkittämään. Biisi ei säväyttänyt, Hasekki sitäkin enemmän!

2 tykkäystä

“Se olis taas tänään kirveelle töitä.” :muscle:
On se kova.
No joo, eihän tuo nyt mikään Saravon Pekka ole mutta kyllä siitä kertosäkeet torilla huutelee.

1 tykkäys

Biisi voi muuttua vielä todella hyväksi kun keväällä mennään taas päädystä läpi. Moni biisi ei säväytä välttämättä ekoilla kerroilla, mutta kun sen kuulee tietyssä tilanteessa tai tulee muuten tunnearvoa ni sen kuulee uudella korvalla. Aika näyttää :slight_smile:

7 tykkäystä

Ei valitettavasti pystynyt kuuntelemaan loppuun. Eikä edes toisella yrittämällä…

5 tykkäystä

Videolla näky olevan myös Iida Repo. Siitä iso käsi,mut musa oli täyttä kuraa.

5 tykkäystä

Viialan tyttö, ja mukava ihminen.

Tosin sontaa koko kappale alusta loppuun. Saravon Pekka oli ja meni, viime vuoden biisiäkään ei kukaan muista eikä kuuntele, tuskin tätäkään.

En riitele asiasta, selitän vain miksi olen oikeassa.

8 tykkäystä

Hyvä veto tähän väliin.:+1:t2:
Mikä se viime vuoden biisi muuten oli?

2 tykkäystä