Aloitetaan finaalisarjakin tyylillä. Tässä ei tifoilla, mutta mennään näyttävästi ja äänekkäästi porukalla hallille.
Mahtavaa!!!![]()
Nyt kun tällainen järjestetään niin kaikki vaan messiin!![]()
![]()
Nyt kaikki raajat ristiin toivoen, että väki lähtee sankoin joukoin mukaan!
Jos kaikki päättää ettei toivota vaan tehdään, niin ei tartte enää toivoa. ![]()
On kyllä upea juttu, että tällaista järjestetään!
Nyt kaikki paikalle! Ottakaa mummot ja vaarit mukaan. Tätä parempaa finaalisarjan alkua ei muualta saa. Mitä enemmän porukkaa, sitä parempi fiilis. Näytetään samalla pikkuveljelle, että kyllä täältäkin puolelta löytyy kannattajakulttuuria!
Nostan hattua. Tämä on hieno asia.
Nämä on aina spesiaaleja hetkiä kuitenkin olla finaalissa (näin pitää teilläkin asia ymmärtää) joten tuollainen tempaus on juuri sitä mitä tehdä sarjan alussa. ![]()
Lauantaille luvattu jopa +19 astetta lämmintä! Ei vois kuvitella parempaa keliä lähteä marssimaan kohti areenaa ![]()
On niin lämmintä, ettei tarvitse edes soihtuja lämmittämään.
Eikä varsinkaan hiostavaa kommandopipoa!
Pitäskö marssia takaperin tai letkajenkata? Sitä ei osasto ole ainakaan ole tehnyt.![]()
Kun pelipaidan, speedot ja hassun hatun ![]()
![]()
Mitä veikkaatte kuinkakohan moni osallistuu marssiin. Olisi hienoa kun mahollisimman moni osallistuisi.
En yhtäkkiä keksi syytä jättää tätä välistä. Lauantai matsipäivä ja aurinko morottaa kokopäivän
Mä olen hetken aikaa nega-Niilo ja sanon että yksikin kommandopipo niin siinä on minulle syy poistua muodosta.
Ja sitten posin äärelle. Huippuhomma että tällainen järjestetään ja sää on nappi ja finaalit ja Tappara ja ![]()
Mikä kasvojen peittämisessä on väärin? Jos joku ei halua näyttää kasvoja ei tietääkseni vie keneltäkään muulta mitään pois.
Eikä noilla marsseilla ikinä ole tapahtunut mitään sellaista, mistä tarvitsisi tehdä mitään haloota. Vaikka siellä joillain on kasvot peitettyinä olleetkin.
No ei se ihan normaalin ihmisen toiminnaltakaan kuulosta. Tulee mieleen että onko etsintäkuulutettu rikollinen tai muuten pahat mielessä jos täytyy piiloutua mahdolliselta tunnistukselta.
Jääkiekkojoukkueen maalivahtina toimiessa ymmärrän että kasvot pitää peittää.
Tämä on vapaa maa. En ole pipoja kieltämässä. Pistäkööt halukkaat kommandopipoa päähänsä ja halukkaat jääkööt marssilta pois. Olkoot näihin molempiin syyt sitten ihan mitkä tahansa.
Minulle piponaamat edustavat asioita jotka eivät todellakaan ole positiivisia. Simple as that.
Mutta kuten sanoin, hieno homma että marssitaan hienossa säässä finaalien iloksi ja Tapparan puolesta.
Täsmälleen samaa mieltä. Piponaamat kannattavat tavallaan, itse toisella.