Ampiainen = Laura Voutilainen
Iskelmä finlandia kruunulla
Taisin jo pari viikkoa sitten kirjoitella että leijona on Mikko Leppilampi. Kaikki vihjeet täsmäävät kun vähän googlettaa.
Loput kolme ovat:
Ampiainen = Erika Vikman
Heinäseiväs = Ilkka Alanko
Leijona = Sami Hedberg
Eilisessä Iltalehdessä oli koottuna kaikkien jäljellä olevien hahmojen siihen astiset vihjeet. Aika varma olen noista nimistä. Esim. Hedbergin haaveena oli nuorempana tulla sisustusarkkitehdiksi. Oli jopa hakenut 20-vuotiaana Taideteolliseen korkeakouluun sisustusarkkitehdiksi opiskelemaan.
Vikman ja Hedberg on aikas selkeää mutta… oon alusta asti liputtanut sen puolesta että Heinäseiväs on Ilkka Alanko. Nyt kuitenkin oon alkanut epäillä, koska mua on vaivannut se radiotoimittaja-vihje. Alangolla ei mun käsittääkseni ole mitään viritystä tähän suuntaan. Sitä vastoin mieleen on tullut Jussi69. Siinä myös aika hyvällä prosentilla vihjeet osuis plus myöskin tuo radioduuni.
Tuo radiotoimittaja-vihje onkin ainoa, josta en ole suoraa yhteyttä Ilkkaan löytänyt. Kaikki muut osuvatkin sitten täysin. Soitti kuusitoistavuotiaaksi asti käyrätorvea, innokas koripallofani, kakkosasunto Tallinnassa (vironkieli), vegaani, 400 000+ (Neljän Ruusun myydyt albumit), omistaa kaksi koiraa, keräilee aurinkolaseja ym. Ja kun vielä äänikin täsmää, vaikka kovasti sitä todellista lauluääntänsä yrittääkin peitellä, niin kyllä se Ilkka on!
Tänään siis finaalijakso ja kaikki hahmot paljastetaan. Omat veikkaukset ovat:
Leijona = Sami Hedberg
Heinäseiväs = Ilkka Alanko
Ampiainen = ei mitään hajua oikeesti mutta veikataan sitä vikmania
Omat veikkaukset ennen finaalia on,
Ampiainen–>Vikman
Leijona - - ->Hedberg
Heinäseiväs - - - >en enää tiedä mutta pidetään kiinni Liivikistä.
Ohjelman idea on loppupeleissä hyvä vaikka kuulostaa huonolta vähän niinkuin sohvaperunat oli kun alkoi. Tämä suomen toteutus vaan on aika karmea ja lähinnä tuomareita tarkoitan.
Taas mennään…
Hedberg on parempi laulajana kuin koomikkona.
Heinäseiväs on Ilkka Alanko
Ampiainen oli siis Erika Vikman
@Ekunkikat oli mielestäni ensimmäinen tässä ketjussa joka hänet mainitsi.
Toivottavaati Heinäseiväs voittaa, ehdottomasti hämmentävin hahmo,vaikka Ilkka Alanko sieltä paljastunee, tämä viimeinen esitys oli niin Ilkka Alankoa että ei voi olla kukaan muu
Olis hyvä ohjelma jos olis ihan oikeet tuomarit eikä noita pellejä.
Meni vähän ohi tuo Alangon haastattelu. Kommentoiko hän radiojuontaja-vihjettä jotenkin? Vai miten se heitto radioon liittyen ylipäänsä aiemmassa jaksossa meni?
Laulaako nyt kaikki oikeilla äänillä? Koska toi Alanko on ihan selvä. Tai en tiedä onko mitään ottanu mut ääni…
Saatiin tännekkin viikonlopuille ihan kivasti arvailua ja keskustelua. Niin, kuin muutama muukin sanonut, niin tuomaristo hieman kyllä pilasi muuten ihan hyvää formaattia. Kahtellaan saadaanko tälle jatkoa.
Uudenkauden esittely jakso menossa ja hiirulaisella Tappara paita roikkuu taustalla🤔
Ja Tappara huivi oli siä oikeella.
Pöllö = Tuure Boelius
Mörkö = Narttu Wiskari
Hiiru = muistaakseni erityisesti amerikkalainen hiiri = Mikki
+
lainen = Laine = selkeä P.Laine-viittaus ja amerikkalaisittain lausuttuna “lainen” on jotain sen suuntaista kuin “Leinonen”.
Laskekaa itse loput.
Oma veikkaus näin aluksi on Kiira Korpi.