Mediapeli - Tappara mediassa 2017-18

Kyllä P.Sihvonen oli taustahommia tehnyt. Lopussa toki hieman nauratti tuo “Meidän pelillä Tappara voidaan kaataa”. No näinhän se voi ollakin.

3 tykkäystä

Minä sanon:

Mutta meidän peli on parempaa kuin teidän peli

15 tykkäystä

Sihvonen on ottanu uudenlaisen roolin. Mää oon kyllä tykänny Sihvosesta, vaikka onki kärjistänyt raakasti ja jankannu sitä yhtä ja samaa viivelähtöä. Mutta nyt ku pelikirja on Sihvosellaki päivittyny, uskon että Petteriltä saadaan hyviä analyysejä. Nytki oli ihan hyviä pointteja ja esimerkkejä poimittu.

9 tykkäystä

Niin se vähän on. Inhorealistinen varmistelu on viime kauteen nähden vielä korostetummin ainoa järkevä ratkaisu Tapparaa vastaan. Pitkässä juoksussa.

E: Koska ei noiden pakkien perässä voi juoksuttaa mikkosalmioita.

3 tykkäystä

Tässä vielä linkki Tulosruutuun. Tappara keissi alkaa kohdasta 2:10

4 tykkäystä

14 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pelitapakeskustelu

Juu, minun mielestä Sihvonen ei ole koskaan ollut mikään hupiukko :sunglasses:

Ilves faneille voi tehdä kipeää ostaa Jääkiekkolehden kultanumero, kun se kertoo totuuden Tapparan mestaruuksista(17) :wink: Tänne ei varmaan kuulu, mutta tuli nyt laitettua…

16 tykkäystä

Urheilulehdellähän oli hienosti laskettu kausien määrä samalla lailla, että 74 SM-kautta on pelattu, mutta mitalitilastot kuitenkin ne laskee vasta viimeisiltä 62 vuodelta.

3 tykkäystä

Tiku ja Taku muuttaneet viime tipassa kansitekstiä vai onko näitä kahdella eri kannella liikenteessä?..

5 tykkäystä

Paljonkos tää lehti maksaa?

3.90 oli Kalevan S-marketissa ja ei tarvinnut edes Iltasanomia mukaan ostaa, vaikka ilman sitä ei kai saisi myydä edes…Jääkiekkolehden kultanumero oli tasan 10 euroa…

1 tykkäys

Aijaijai tätä on ootettu.

5 tykkäystä

Tulosruudussa käsiteltiin Ilvestä. Faktat faktoina. Ai että kuulosti hyvältä, kun insertissä puhuttiin Tampereen kakkosseurasta.

18 tykkäystä

Eikös se sitä ole ollut 70-luvun alusta lähtien

3 tykkäystä

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. :grin:
Aikaisemmin Maikkarin Chl-ennakossa Tapparasta puhuttiin Liigan lippulaivajoukkueena.

10 tykkäystä

Tiku jäi isälomalle niin linkkaillaan Takun twitteriä… On tuolla tuo Sportti peli mis mentiin kolme päästään…

10 tykkäystä

http://www.funtampere.fi/fun-tampereen-kiekko

Linkki funtampere haastatteluihin

2 tykkäystä
6 tykkäystä

Olisi voinut olettaa, että Tulosruutu noteeraisi tämän jotenkin kuten joka vuosi, mutta sen sijaan olikin Pelicansin fengsuista ja Tyrväisestä juttua. Hmph!