Mestaruussauna 2023!

Juuri se - en ole koskaan käynyt. Täytyy laittaa harkintaan.

Pysyykö Fugessa sauna ehjänä kun mestarit löylyttää?

1 tykkäys

Tuttu oli joskus välivuotta pitäessään vuoden duunissa Rotterdamin merimieskirkossa, mutta ei tullut käytyä kokeilemassa.

1 tykkäys

Saksanmaalla aikanaan mestaruuden vientiä katselin ja mukavaa sekin oli kun vertaa Oulun gamesevenjatkoaikatappioon paikanpäällä

4 tykkäystä

Kaveri painaa fugessa äijien kanssa parhaillaan meneen ja videoklippiä tulee kokoajan terveisien kera, olen siis melkein läsnä juhlissa.:thinking: Aika hyvä meininki tuntuis olevan. :joy::muscle:

3 tykkäystä

Äänijänteet kärsivät ja vauva itkee, kun isi huutaa tasoitusmaalia. Nyt kuitenkin pää kylmänä, mitään ei olla vielä voitettu, jatkoaikaa odotellaan. Onneksi tilanne on voitoissa 3-1. Rauhoittelen itseäni; Oulun kauhut eivät voi toteutua, vaikka tappio tulisikin.

Vaimo on pyöräyttänyt kakun hääpäivän kunniaksi. Hän on odottanut ymmärtäväisesti, milloin peli loppuisi. Ei sentään vielä, mutta onneksi on 18 min. puoliaika. Käyn välillä yhteiskuvassa, hymy irtoaa helposti omalle naiselle, kiitos siitä Savinaiselle.

Siirryn takaisin TV:n ääreen.Aina kun Pelsuilla on kiekko, kynteni lyhenevät. Nyt Tuulola ottaa kiekon, alkaa kiertämään Pelicans-päädyssä, kiertää kiertää, ei maaleja kyllä noin tehdä, ajattelen. Kiekko ajautuu viivalle, laukaus, kiekko kimpoilee ja pomppii, MD sutaisee!! Verkko tötterölle!!! Areena räjähtää!!! Isi räjähtää ja huutaa mutta vauva itkee taas!! :fireworks::fireworks::fireworks: :trophy::trophy::trophy::1st_place_medal::1st_place_medal::1st_place_medal:19!!!

20 tykkäystä

Iltalehti noteerannut Tapparan, urheiluvisassa kysytään minkä joukkueen logon on suunnitellut Kimmo Kaivanto.

3 tykkäystä

Ilves se ruma sivulogo?

…yksi vielä…

24 tykkäystä

Tämä tähti homma on kyllä hieno. Ehdottomasti kaksi tähteä sitten kun 20 on täynnä

9 tykkäystä

Eikö tähän voisi alkaa laittaa pelaajille olekaan tähteä sen mukaan montako mestaruutta Tapparassa kenellläkin on

4 tykkäystä

HIFKillä on se tähtihomma, että 1 tähti / 100 pelattua ottelua.

Itse tykkään tän tyyppisistä jutuista, taidan tykätä uniformuista?

Kirves logo / 100 matsia, ja raita mestaruudesta.

Olisi sitten hienoa nähdä Otto Rauhala, jonka paidan hihat muistuttaisi enemmän suuramiraalia kuin kapteenia, joskus jäädytystilaisuudessa.

Ilman muuta pitäisi ainakin tuo tähti/10 mestaruutta saada paitaan, vaikka olisikin fudiksesta “lainattua”.

Tuplapeukut sille!

5 tykkäystä

Hieno ajatus. Ja pelaajille yksi kannustin lisää jatkaa Tapparassa: “Kerää koko sarja”, kuten pentuna jotain merkkejä tms. :grin:

1 tykkäys

Suuramiraali Rauhala. No itse asiassa tuo arvo kyllä sopii sota-Otolle paremmin kuin hyvin :grinning:

Tänäänkös se olis ollut game seven? Mahdollisesti jatkoaika nyt käynnissä. Ei tarvi jossitella😁

28 tykkäystä

Mutta vaikka luntakin tuli ja taisi olla inversiota, niin eipä ole enää pelikaani turbiinissa… Ei mennyt turbiini soiroksi vaan läpi meni niin, että sulat vain pöllysivät.

6 tykkäystä

Lahtelaisten onneksi ratkesi aikaisemmin. Olis Lahen torilla vilpoista peliä kattella.

3 tykkäystä

Ilmankos 4-1 on gentleman’s sweep.

9 tykkäystä

Kattelin tätä videoo varmaan 5 minuuttia putkeen. Ei mennyt roska silmään vaan kyä silmistä tuli ihan puhtaita onnen kyyneliä ja paljon.

Pelin alussa homma vaikutti menevän omalla painollaan, sitten alkoi jo hieman epävarmuus iskee puseroon ja viimesillä minuuteilla alkoi henkisesti valmistautumaan Lahteen lähtemiseen.

Sitten näen Kemiläisen ampuvan viivasta, kiakko osuu Vellun lapaan ja ensimmäinen 0,2 sekuntia kestänyt ajatus oli “sivuverkko”, mutta heti perään tajus kiekon menneen maaliin!

Verkon heilahduksesta muistan yhden kuvan. Sen jälkeen seuraava muisto on ehkä kahen sekunnin pätkä, kun karjutaan jonkun jätkän kanssa toisillemme täyttä kurkkua ja sit halataan. Kolmas muistikuva on, kun halaan jotain toista randomia ja siihen ne jääkin. :joy: :sweat_smile: Kääriäisen alkaes kuuluttamaan havahdun ja huomaan olevani aivan eri paikassa kuin missä olin vielä hetki sitten. xD

En mä vaan tajua missä muualla ihminen voi kokea jotain vastaavanlaista kuin urheilun parissa. Sun keho jumalauta RÄJÄHTÄÄ muutamassa sekunnin kymmenyksessä sellaseen sanoinkuvailettomaan euforiaan, että… Niin. Ei sitä voi oikein kuvailla. Se täytyy itte kokea.

Eihän sitä meinannut saada kasattua itteensä jatkoerään ja kavereilla oli kuulemma vähän samaa ongelmaa. :joy: Jalat kanto juuri ja juuri. Huhhuh. Sairain matsi mitä oon koskaan todistanut!

Kovaa rokkia! :fire:

60 tykkäystä

Tulipa tämäkin viesti mieleen. :joy: Ton viestin kitisijän olisi pitänyt olla areenalla torstaina ja kattoo ympärilleen, että ois nähnyt mikä se urheilun suola on.

4 tykkäystä