Minkälainen auto sinulla on?

MB C180 cdi 2013, joku 130 tkm.

Focus 2019 farkku 2.0 ecoblue. Sininen (tietty) ja oranssi tarra takana. Mondeosta (2015) Focukseen oli muutos kokoluokassa alaspäin mutta Focus on kyllä hyvä auto kun muistaa ottaa siihen 10k€ lisävarusteita.

Toyota Yaris vm.2009 kilometrejä kertynyt 165 000.

Mun on mk2 korimalli …

Ole iloinen Volvostasi. Minä ajan autolla jossa on Fordin osia.
Ihan kun mulla muuten ei olisi jo taivaspaikka varma.:confounded:

Mikä malli ??

2008 Volvo V70 D5 AWD ja harmillisesti vain Momentum.

Meillä on sellainen vm - 78 Jeep, joka on ollut seisonnassa viimeiset viisi vuotta.
Uuden pakoputkenpuolikkaan, öljyjen ja öljyn- sekä ilmansuodattimen vaihdon jälkeen vein sen katsastuskonttuurille.
Laakista läpi!!!
En ole pitkään aikaan tullut mistään näin hyvälle tuulelle!
Niin ilostuin, että vein laatikollisen karkkia katsastusaseman väelle :relaxed:

15 tykkäystä

Hieno peli varmasti. Ihan mielenkiinnosta, minkä mallinen mahtaa olla Jeep?

1 tykkäys

Se on sellainen aika harvinainen yksilö kuin CJ-7 Renegade ja vielä Levi’s Edition.
Tietääkseni toista samanlaista ei Suomessa ole?

4 tykkäystä

Wau. Ei näytä olevan kovin yleinen täälläpäin, ei. Sattuuko olemaan kenties luopumisaikeita pelistä, ihan noin vain kysyäkseni…

1 tykkäys

Ei me nyt ainakaan toistaiseksi olla siitä luopumassa.
Noista vielä pyydetään niin kovia summia että itsekin säikähdin kun kävin uteliaisuuttani katselemassa. Ei kenenkään ole tuollaisesta mitään järkeä noita hintoja maksaa. Tietysti jos on esim. keräilijä tai joku fanaatikko ja rahaakin saatavilla niin mikä ettei?!
Mutta kyllä vähän meinaan niin että seuraavaksi laitetaan hänen peltinsä kuntoon ja sitten taas katsellaan mitä tehdään. Kyllähän tuon ikäisessä Amerikan autossa laitettavaa riittää…

1 tykkäys

Mersun C200 coupe amg-paketilla (harmi, että kone ei ole amg - siihen ei kyllä paalu riittäisi) vuosimallia 2015, alle 50t km ajettu.

Sori, en voinut olla laittamatta tätä.:laughing::laughing::laughing:

4 tykkäystä

Otsikon kysymykseen, ihan paska.

6 tykkäystä

Nyt täytyy kyllä kertoa olevani kateellinen. Kuvia autosta ihan itse ottamana?

Toivottavasti karkkivalinta osui nappiin. Meinaan niin että menee auto ensi kerrallakin läpi kertalaakista. Mutta jos nyt lähti katsastajilta paikat hampaista… hmmm. :wink:

1 tykkäys

Tuollainen kuva tuli alkukeväästä napattua. Auton väri valottuu vähän väärin tuossa otoksessa.

19 tykkäystä

Ai saamari. Kyllä tolla kelpaa ajella.

4 tykkäystä

volvo v70 d5 -03 ja volvo c70 d5 avo -07

1 tykkäys