Otsikko kertoo kaiken.
Itse ajelen Opel Vectra b 2.0l 1999. Tämä on siis ensimmäinen auto mikä mulla on.
Otsikko kertoo kaiken.
Itse ajelen Opel Vectra b 2.0l 1999. Tämä on siis ensimmäinen auto mikä mulla on.
Helpolla kerrottu: ei ole
Lainasin justiinsa veljen Toyota corollaa vm.1994
Teinitähti 1991
Volvo S40 b 1.8l 2008
BMW 330 diesel xdrive 2014
Audi A4 2.0tdi Q b7
MB Cla ,2017
Erittäin suurella todennäköisyydellä tämän tiesitkin, mutta silti on pakko heittää kysymys.
Miksi Ooppeleita tehdään?
Itsellä vanha Volvo ja vielä vanhempi USA-Voortti.[quote=“cunkku, post:8, topic:5782, full:true”]
MB Cla ,2017
[/quote]
Serkkupoika hieman moitti omaa samanlaista Johtotähteään.
Auton soitin ei ymmärrä 256gigaista muistikorttia, jos kortilla on yli 15000 biisiä.
Siis aivan paska auto…
Työsuhdeautolla.
Maailman helpoin asia. Ei tarvitse itse maksaa “mitään”.
Renkaat on huonot - käy hakemassa uudet.
Huolto - aja huoltoon ja ota sijaisauto.
Likainen auto - aja pesuun.
Ajoneuvovakuutus - mikä se on?
Kivi osui tuulilasiin - oho. Korjataan tai vaihdetaan lasi.
Jne jne…
Ja lisäksi kolmen vuoden välein uusi auto alle. Eli minulle henkilökohtaisesti loistava tilanne. Sijoituksena auto on maailman paskin ja yli kymmeneen vuoteen en ole autoa omistanut.
Ai niin. Tällä hetkellä Passat vm. 2015 diesel automaatti, lisävarusteina Tapparan minipaidat ikkunoissa.
Valkoinen vanhahko saksalainen, sieltä täältä “kauniisti” patinoitunut. Sisustettu harmonisin värein, sinisellä ja oranssilla.
Passat ecofuel, toimii bensalla ja kaasulla. Käynnistää bensalla, jonka jälkeen vaihtaa välittömästi kaasulle. Ja kaasulla mennään niin pitkään kun sitä tankissa on.
-07 Hatchback Focus 79tkm
Tapparan tarralla (ja liigakauden aikana myös pienellä pelipaidalla) varusteltu musta Audi A6.
Neliveto passatilla, 2016 vuosimallia ja mondeo 2010.
Tähän niin samaa mieltä. 21 vuoteen en ole omaa autoa omistanut, enkä varmaan tule omistamaankaan. BMW 316 D vm. 2015 alla ja Skoda Octavia 2,0 TDI 4x4 RS tilauksessa.
Koska Ooppelit on helppoja korjata ja halpoja. Paljon varaosia yms… Ainakin vanhemmat. Plus aktiivinen foorumi.
Kollegalla on tämä ja vahvasti myös itselläni harkinnassa. Uusi kärry pitäisi tilailla tammikuussa.
Ford Focus vm 2002, mutta Tapparatarralla.
Väärin!
Ooppeleita tehdään siksi ettei Voortti olisi huonoin.