Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Tai MM kisoissa käytetty paita jotka päätty maailmanmestaruuteen

1 tykkäys

Olen ymmärtänyt että tuohon aikaan syksyn harjoituspelit pelattiin edellisen kauden paidoilla?? Olenko tässä väärässä?

Tämä lienee lähempänä totuutta?
Jos kyseessä tämä vaihtoehto ja paita jäänyt jonnekin huoltajien haltuun, niin kyseinen paita ei ole gw?

Vaikea tuota on tietysti varmaksi sanoa. En itse tiedä millä paidoilla harjoituspelit tuolloin pelattiin. On tietenkin mahdollista että kyseessä on Forsbergille 93-94 kautta varten tehty paita, jolla ei ole pelattu. Viestissäni veikkasinkin että se on joko tai. :wink:

Fanipaita se ei kuitenkaan ole, enkä usko että täyttä varmuutta siihen onko sillä pelattu vai ei saadaan mitenkään helposti.

1 tykkäys

Fanipaidaksi ei kai kukaan väittänytkään?
Lähinnä oli kyse siitä että paidan väitetään olevan gw, vaikka se ei sitä erittäin suurella todennäköisyydellä ole.

Taisin itse aluksi ehdottaa sitä fanipaidaksi.

En osaa sanoa muuta kuin että paita saattaa olla GW, tai saattaa olla ettei olekaan. En usko että asiaa saadaan varmuudella ratkaistua.

Ensimmäinen kysymys lienee että millä paidoilla pelattiin syksyllä 1993?
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin tuohon aikaan oli käytäntö että harjoituspelit pelattiin edellisen kauden paidoilla??

Mun pointti on tässäkin se että tämäkään paita ei lähtisi kiertämään gw-statuksella, jos se ei sitä oikeasti myös ole.

1 tykkäys

Ei se oo lähtemässä kiertämään

1 tykkäys

Posti päivä :blush: Mäntylän viime kauden GI :muscle:

22 tykkäystä

Parit game wornit löysin taas, yks Vanhatalo saikin jo hyvän uuden kodin. Eiköhän näillekkin sellanen tutusta paikasta saada. :stuck_out_tongue_winking_eye:

16 tykkäystä

Kyllä saatiin. ISO kiitos! :star_struck: :star_struck: :star_struck:

8 tykkäystä

Itsellä olisi kiinnostusta GW paidan omistamiselle, mutta ei ole massia niin…

NO MONEY, NO FUNNY!

Huoli pois. Jotain gw paitoja saattaa saada ihan kympeilläkin.
Tosin, jos vaatimus on luokkaa Patrik Laine ja budjetti kymppejä niin sitten en jaksa uskoa että tarjontaa löytyy.

4 tykkäystä

No, minulla ei sillä selässä olevalla nimellä ole väliä, mutta se logo kiinnostaa.

Itse olen syntynyt -79 niin 78-79 kaudelta paita kiinnostaa tai sitten 90-luvulta…

3 tykkäystä

Tietääkö joku viisaampi kenen käyttämä ja miltä kaudelta? :open_mouth:

3 tykkäystä

Näyttää A junnun paidalta.

3 tykkäystä

Eikä pelkästään näytä vaan myös on A-junnupaita.
Perinnetietous kertoi että ikäluokka noin 2006 ja noita paitoja olisi käytetty vain yhdellä kaudella tuolla kaupunkisilhuetilla.

3 tykkäystä

Täältä löytys Reijo Ruotsalainen 1993-94 10 kioski nunerollinen paita ja hp. 2500e eikä ole tingin varaa

4 tykkäystä

Oliko Warrior muka rantautunut Suomeen jo tuolloin?

Mitä tarkoitat?
Tuo on Jersey53 paita kuten kuvastakin käy ilmi. :thinking:

Katso hihaa tarkemmin.

1 tykkäys