Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Warrior on varuste sponssori tai sinne päin ja tuolla alakulmassa on toi pyöree äijänpää niin se on jersey 53 valmistus merkki

1 tykkäys

Kyllä, mutta voisin silti väittää että tämä on 2016-2017 kauden pelipaita. Rasmus Rasinaho.

1 tykkäys

Joo se on totta. Ei ollut keksitykkään jerseytä vielä tuolloin 2006. putosko blueovalilta 1 pois?

1 tykkäys

Meinaan kun käy vaikka urkkimassa 16-17 kauden kuvia Vanhatalon Instagramista niin huomaa että on samat sponsorit mut kotipaidat.

2 tykkäystä

Ja voisin silti väittää että vaikka onkin varuste sponsori niin Warrioria ei vielä 2006 Suomessa ollut. Taisi Montreal olla silloin joka myöhemmin muuttui Warrioriksi :smiley:

Ei pudonnut.

Tuo kyseinen paita on roikkunut mun henkarissa ja olen sen tiedon varassa mitä mulle on siitä kerrottu.
Huomatkaa tuo helmassa oleva Tampereen kaupungin silhuetti.
Onko 2016-17 paidoissa sellainen?
Ping @Donizimo

1 tykkäys

Todennäköisesti, kun Rasinaho pelasi tuolla kaudella yhden pelin A:ta ja siksi paidassa ei ole edes nimeä.

1 tykkäys

Yritän kaivaa vielä kuvia vieraspaidoista. Kotipaidoissa ei oo, mutta kaikki muu paidassa mätsää.

E: Löysin kuvan ja tuo vahvistaa että on 16-17 kauden paita joten Rasinaho sen on oltava koska ainoa joka pelasi numerolla 24. @BlueOval ping.

2 tykkäystä

Kyllä sinua on koijattu. Tapparan yhteistyö Terveystalon kanssa alkoi 2014. Lisäksi viime vuosikymmenellä Olvi ei ollut Tapparan sponsori.

Terveystalo jatkaa yhteistyötään jääkiekon tuoreen Suomen mestarin Tapparan kanssa. Vuodesta 2014 jatkunut kumppanuus sai nyt solmitulla sopimuksella jatkoa ainakin kevääseen 2020 saakka.

Terveystalo on yksi liigajoukkueen ja A-junioreiden toiminnasta vastaavan Tamhockey Oy:n pääyhteistyökumppaneista.

1 tykkäys

Ei ole koijattu.
Siksi @hemppu tuota kysyi koska tuo aikakausi oli muistin varassa.
Nyt löytyi oikea kausi ja vielä nimikin. Kiitti @Donizimo .

2 tykkäystä

Tosiaan niinkuin muutki jo sanonu ni 16-17 kauden A-junnupaita. Itsellä löytyy sinisenä Joona Luodon kyseisen kauden paita.

2 tykkäystä

Kristian Kuuselan Jesse Joensuu Allstars hyväntekeväisyyspelin paita.

IMG_7529
IMG_7530

15 tykkäystä

Pari Utun gameworn paitaa kaudelta 2019-20. :stuck_out_tongue_winking_eye:

IMG_7536

IMG_7537

14 tykkäystä

Tuosta A-junnupaitakeskustelusta tuli mieleen, että onko kellään junnujen gw-paitoja? Mietin omalle lapselle vähän pienempää paitaa, olisihan se aika kova saada joku GW Simontaival tai Tanus <130 senttisenä. Mutta mitä junnupaidoille tapahtuu?

Kiertää ikäluokissa, nimet hommataan itse selkään ja itse myös ommellaan ne kiinni. Sitä en tiedä kauanko yksi paitasetti kiertää(montako vuotta/kautta).

Edit. Paitojen kohtalosta ei ole tietoa, joskushan niistä on tehty esim. kauppakasseja

1 tykkäys

Nyt tuli kova paita :muscle: Salosen mestaruuskauden gameworn 2017 syksyltä :blush:

18 tykkäystä

Vai kuitenkin syksyltä 2016?
Kevään 2016 mestaruuspatch näyttäisi olevan.

3 tykkäystä

2016-17 paita. Siniset VISURA-mainokset.

3 tykkäystä

Joo tätä tietenkin tarkoitin, tuli vahingossa kirjoitusvirhe.

2 tykkäystä

Tämmöinen harvinaisuus löytyisi. 60-luvun (junnupaita) GW. Tarkkaa vuotta ei ole minulla tiedossa, mutta kaveri joka paidan minulle möi kertoi Rauman Kisapuvun lopettaneen paitojen valmistamisen 70 luvun alussa. Jos joku osaa kuvasta päätellä tarkempia vuosia, kaikki info otetaan ilolla vastaan!

Irtoaa ainoastaan silmittömällä hinnalla, ennen kuin kukaan ehtii kysymään… Sen verran harvinaisia näin vanhat paidat ovat. Vaikka junioripaita onkin.

Jaahas, saan uutena käyttäjänä laittaa vain yhden kuvan viestiin…

16 tykkäystä