Numerolla 13 on aikanaan joku painellut. Pelaajan nimestä ei ole hajuakaan.
Lisää kuvia saa yv:nä, jos on kiinnostusta.
Numerolla 13 on aikanaan joku painellut. Pelaajan nimestä ei ole hajuakaan.
Lisää kuvia saa yv:nä, jos on kiinnostusta.
Ennenkö pyydän kuvia niin mikä on silmitön hinta?
Eiköhän se todellisuudessa muutamalla satasella lähde.
Minä taas puolestani väitän nähneeni Kisapuvun reikänylon-pelipaitoja Sm-liigassakin vielä pitkin 1980-lukua. Ehkä myöhemminkin. Rauman Kisapuku meni konkurssiin vasta 1991. Siinä mielessä sinulle on kyllä syötetty pajunköyttä.
Mä kuulin eräältä pitkän linjan paitakeräilijältä saman suuntaista infoa.
Viikonlopun aikana pitäisi tulla kuva Tapparan historiikista jossa oli joukkuekuvassa vastaava paita. Paidan myyjältä siis minulle, julkisen tännekin kunhan sen käsiini saan.
1985-86 oli Tapparan osalta viimeinen kausi jolloin Rauman kisapuvun paidat olivat käytössä. 1986-87 ensimmäinen vuosi Tacklan paitoja.
Tämä siis edustuksen osalta, paidathan kierrätettiin junnuihin joten heillä on voinut olla käytössä vielä pari vuotta myöhemminkin.
En tiedä mitä itse maksoit, mutta varmalta taholta kuultuna tuollaisia paitoja on myyty Kiekkobussissa 20€/kpl.
Paidan nykyinen rahallinen arvo tosin on just se millä se vaihtaa omistajaa.
Valitettavasti tuo #13 paita ei kovin arvokas ole ja paitoja on myyty tuohon @blueoval mainitsemaan hintaan. Paitoja kierrätettiin junnuilla 80-90 luvulla. Paitoja on verrattain paljon liikkeellä. Pari kymppiä.
@Ilmarinen esittämät paidat sen sijaan ovat monin kerroin arvokkaampia. Ja ns. kiven alla. Jos gw ja hyvä kunto, niin puhutaan jo todella arvokkaista.
Lopullisen arvon tietenkin markkinat määrittää.
Juuri näin!
Usein puhutaan ja kysytään että minkä arvoinen tämä ja tuo on.
Rahallinen arvo on juuri se rahasumma millä tuote vaihtaa omistajaa.
Niin, itsekään en näe oikein mitään arvoa jonkun tuntemattomaksi jäävän junnun paidalla, varsinkin jos vertaa siihen, että ihan Tapparan edustusjoukkueen pelaajien GW-paitoja saattaa saada parilla sadalla, kun puhutaan jostain rosterin alaketjujen nuorista.
Kummasta maksaisin mieluummin vaikka 200€, tuosta vai Simontaipaleesta/Utusesta/Rouhiaisesta tms.?
Niinpä. Kaikki vanhat Tappara-paidat vaan ei ole arvokkaita. Niin se vaan menee.
Olisi ihan mielenkiintoista nähdä kuvia myös paikoista, joissa näitä paitoja säilytätte. Erityisesti käyttäjiltä joilla on useampi paita, esimerkiksi @BlueOval. Ja miten näitä on käytetty sisustuselementtinä.
Kiitos vaan huomionosoituksesta.
Kuvia en kuitenkaan taida laittaa julkisesti jakoon.
Paitoja roikkuu henkareissa muutamassa eri paikassa.
Vieraille ei taatusti jää eteisessä epäselväksi mistä on kyse.
Kaveri totesi että mä olen akustoinut meidän makuuhuoneen pelipaidoilla.
Mulla roikkuu seinillä mailoista ja mailan pätkistä tehdyistä henkareista kaikki paidat, helppo laittaa päälle jos tarvii
Viesti siirrettiin ketjuun: Pelipaidan kehystäminen ja ripustaminen
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Pelipaidan kehystäminen
7 viestiä siirrettiin ketjuun: Fanipaidat
Oliko omista kokoelmista nuo kuvat?