The Karjalainen sai velipojan viereen
Kiitos Kaj sujuvista kaupoista
Ei ny oikein edustavia kuvia tullut, kun äkkiä tässä nyt kumminkin koitin kuvaamaan alkaa. Mutta siinä ne nyt ainakin on. Oranssi Bertrand luonnollisesti on vanhempia ostoksia. @BlueOval
Siteeraan Timo Soinia: Nyt tuli iso jytky!
![]()
Kaksi preseasonin paitaa:

Eikä siinä vielä kaikki!
Bonuksena kaksi alkukauden valkoista paitaa.
![]()
Paidoilla on pelattu alkukauden vierasottelut pois lukien Kalpa-Tappara 9.10.2020 jossa pelattiin sinisellä pelipaidalla.

Molemmista Krissen paidoista rähinäremmi poistettu.
Pimpelipom @Oijennus
Joko mun anomus Krissen fanipoikakerhon otetaan käsittelyyn? ![]()
Kuten eilen sanoin…
NYT ON KOMIAT JA KOVAT ![]()
![]()
Nyt on kyllä kovat paidat ![]()
Jos on haluja luopua tuosta Ilveksen miehen paidasta #13 niin laita yksityisviestiä.
Tein mahdollisesti heräteostoksia viikko takaperin. Tämän vuoden harjoituskauden paidoista on jo edustavampiakin otoksia ketjussa, joten panostetaan taiteellisen laadun sijaan vain numeron ja nimen näkymiseen:
Tervetuloa virallisesti Krissen fanipoikakerhon jäseneksi! Milläs helvetillä tämän kauden paitoja olet jo kairannut? Yhteydenotto toimistolla vai hä? Mitä? Hä?
Blueovalilla kotona taitaa olla kohta enemmän paitoja kuin toimistolla.
Paidat menee paitojen luo…
Mun kohdalla puhutaan kymmenistä paidoista.
Sitten kun on satoja paitoja, niin sitten niitä on paljon.
Mun kohdalla voi siis puhua jonkinlaisesta amtöörimäisestä puuhastelusta.
Jos on Krissen fanipoikakerhon jäsen, niin silloin ei voi puhua amatööristä.
Ps. Kaljalodju valmiina, ku tää virus antaa tilaa aloittelevan amatöörin tulla ihastelemaan pro-keräilijän timantteja ![]()
Tuota en allekirjoita!
Ehdottomasti olette kuitenkin rouvan kanssa tervetulleita, kaljalaatikon kanssa tai ilman. ![]()
Jos jäi vielä rahaa niin leijona storessa on huutokaupassa Kuuselaa ja Peltolaa sekä karjalaista
https://store.leijonat.fi/collections/leijonat-game-worn-huutokauppa-eht-19-20-ja-eht-18-19
Nyt on niin paljon “tapparalaisten” paitoja että varmaan riittää jokaiselle joku.
On Vellua, Henkkaa, Ojista, J Karjalaista, Lajusta, Säteriä, Metsoa jne.
Antakaa armoa ja jättäkää mulle #25 ![]()
Jukin paidat 571€ ja ylivoimasesti kalleimmat tällä hetkellä. Aika vielä on toki, mutta vielä pääsee halvalla kiinnitykseen hyvistä paidoista.