Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

The Karjalainen sai velipojan viereen :blue_heart::orange_heart:
Kiitos Kaj sujuvista kaupoista :+1:

14 tykkäystä

Ei ny oikein edustavia kuvia tullut, kun äkkiä tässä nyt kumminkin koitin kuvaamaan alkaa. Mutta siinä ne nyt ainakin on. Oranssi Bertrand luonnollisesti on vanhempia ostoksia. @BlueOval

20 tykkäystä

Siteeraan Timo Soinia: Nyt tuli iso jytky! :star_struck: :star_struck: :star_struck: :star_struck:

Kaksi preseasonin paitaa:

IMG_7806

IMG_7807

IMG_7808

IMG_7809

Eikä siinä vielä kaikki!
Bonuksena kaksi alkukauden valkoista paitaa. :star_struck: :star_struck:
Paidoilla on pelattu alkukauden vierasottelut pois lukien Kalpa-Tappara 9.10.2020 jossa pelattiin sinisellä pelipaidalla.

IMG_7811

IMG_7813

IMG_7815

IMG_7816

Molemmista Krissen paidoista rähinäremmi poistettu.
Pimpelipom @Oijennus
Joko mun anomus Krissen fanipoikakerhon otetaan käsittelyyn? :laughing:

37 tykkäystä

Kuten eilen sanoin…
NYT ON KOMIAT JA KOVAT :blue_heart::orange_heart:

6 tykkäystä

Nyt on kyllä kovat paidat :muscle:

3 tykkäystä

8 tykkäystä

2005 paita

16 tykkäystä

Elorinne 2011-12 paita
Siuro 2018-19 A junnujen Winter Classic

8 tykkäystä

Jos on haluja luopua tuosta Ilveksen miehen paidasta #13 niin laita yksityisviestiä.

1 tykkäys

Tein mahdollisesti heräteostoksia viikko takaperin. Tämän vuoden harjoituskauden paidoista on jo edustavampiakin otoksia ketjussa, joten panostetaan taiteellisen laadun sijaan vain numeron ja nimen näkymiseen:

14 tykkäystä

Tervetuloa virallisesti Krissen fanipoikakerhon jäseneksi! Milläs helvetillä tämän kauden paitoja olet jo kairannut? Yhteydenotto toimistolla vai hä? Mitä? Hä?

4 tykkäystä

Blueovalilla kotona taitaa olla kohta enemmän paitoja kuin toimistolla. :grin: Paidat menee paitojen luo…

2 tykkäystä

Mun kohdalla puhutaan kymmenistä paidoista.
Sitten kun on satoja paitoja, niin sitten niitä on paljon.
Mun kohdalla voi siis puhua jonkinlaisesta amtöörimäisestä puuhastelusta.

3 tykkäystä

Jos on Krissen fanipoikakerhon jäsen, niin silloin ei voi puhua amatööristä.

Ps. Kaljalodju valmiina, ku tää virus antaa tilaa aloittelevan amatöörin tulla ihastelemaan pro-keräilijän timantteja :pray:

3 tykkäystä

Tuota en allekirjoita!
Ehdottomasti olette kuitenkin rouvan kanssa tervetulleita, kaljalaatikon kanssa tai ilman. :blush:

3 tykkäystä

Jos jäi vielä rahaa niin leijona storessa on huutokaupassa Kuuselaa ja Peltolaa sekä karjalaista
https://store.leijonat.fi/collections/leijonat-game-worn-huutokauppa-eht-19-20-ja-eht-18-19

8 tykkäystä

Nyt on niin paljon “tapparalaisten” paitoja että varmaan riittää jokaiselle joku.
On Vellua, Henkkaa, Ojista, J Karjalaista, Lajusta, Säteriä, Metsoa jne.

2 tykkäystä

Antakaa armoa ja jättäkää mulle #25 :smiley:

4 tykkäystä

20 tykkäystä

Jukin paidat 571€ ja ylivoimasesti kalleimmat tällä hetkellä. Aika vielä on toki, mutta vielä pääsee halvalla kiinnitykseen hyvistä paidoista.

1 tykkäys