Jukin paidat tälltä hetkellä 520€ ja 571€.
Tulevat nousemaan kalliimmaksi kuin Leijonat Storen edellisessä huutokaupassa myyty Jukin valkoinen paita.
Hiukan on hinnat karanneet hanskasta EHT-paidoissakin.
Mä en pidä noita Jukin paitoja enää millään muotoa halpoina.
Edellisen EHT-paitahuutokaupan kallein paita oli Jere Karjalaisen paita ja Juki oli hyvä kakkonen.
Pimpelipom @spongebob
Siellä olisi valkoinen Jani Lajusen paita täydentämään kokoelmaa.
Joo olen huomannut kyllä kyseisen paidan ja ihmetellyt, ettei siihen ole vielä tarjouksia tullut, tulen ihan varmasti jossain vaiheessa siitäkin paidasta tarjoamaan
Joo, näinhän se on.
Tuossa nyt käynnissä olevassa EHT-paitojen huutokaupassa on pari paitaa jotka sopisivat täydellisesti omaan kokoelmaan.
Valitettavasti eivät tule olemaan huutokaupan halvimpia paitoja.
Jos ne raaskin itselleni huutaa, niin kyllä niille löytyy meiltä myös se loppusijoituskohde.
Joku jääkiekkoon ja pelipaitoihin erikoistunut toimittaja voisi kysäistä Leijonat Storelta että miten tämän kertainen huutokauppa meni omasta mielestä.
Sieltä on voinut klikkailla paitoja lähtöhinnalla ostoskoriin ja maksaa ne. Taitaa tälläkin hetkellä olla jokusia loppuunmyytyjä paitoja huutokaupassa.
Viikonloppuna sieltä oli hukkunut kaikki tarjoukset mutta nyt ne taas näkyvät.
Olisko täällä kellään tarkempaa tietoa Fleurylle tehdyistä paidoista. Itse sain silloin erään ison sponsorin kautta yhden Fleuryn paidoista ja tuolloin kyseinen sponsori kertoi että paitoja tehtiin yhteensä 7 kpl Fleurylle. Se että moniko paidoista oli valkoinen ja moniko sininen tarina ei kerro. Kyseinen sponsori sanoi silloin että ko. paitaa olisi käytetty pelissä mutta muuta tietoa itsellä ei ole. Eikä paidassa kyllä mitään käytön jälkiä ole. Oma näkemys on että noista Fleuryn paidoista game worneja lienee 1 koti ja 1 vieraspaita ja loput on game issued paitoja. Mutta jos jollain täällä olis parempaa tietoa niistä niin olisin kiitollinen lisäinfosta.