Mun kaverilla on yksi tuollainen. En nyt vaan millään muista, kumman värinen se on. Se roikkui kaverilla henkarissa kun asui vielä kotona. Mutta en tiedä oliko sillä pelattu.
Tappara shopista sai tilata noita. Ostin silloin yhden joka sittemmin varastettiin faniristeilyn jälkeen.
Saiko tilata oikein noilla kyseisillä mainoksilla? Muistan silloin että ainakin niitä myytiin fanipaitoina ilman noita mainoksia ja numerokin oli vain 95 eikä 95,7
Kaikilla mainoksilla oli.
Jumaleissön, että on komia paita
Silloisella fanipaitatoimittajalla Tiburonilla tosiaan teettettin noita ja niitä sai tilata. Kaikilla mainoksilla ja numeroilla.
Tackla teki mielestäni viralliset pelipaidat tuolla kaudella.
En nyt kommentoi mitään yksittäistä paitaa kun en mitään tiedä mutta veikkaan että suurin osa markkinoilla pyörivistä (joita ei toki niitäkään ole paljon liikkeellä) lienee noita Tiburonin fanipaitoja.
Voin olla väärässäkin tässä mutta noin itse ajattelen ja suhtaudun epäilevästi jos minulle tarjotaan Fleuryä game wornina ilman todella uskottavaa tarinaa…
No tuo Tiburon homma ei sinänsä pidä paikkaansa että olisivat tehnyt vain fanipaidat. Tuolla Fleury ketjussakin oli juttua jossa Tappara oli ostanut Fleuryn gamewornin takas itselleen ja kyseessä juuri Tiburonin paita. Fleuryn omassa twiitissäkin oli aikoinaan kuvia hänen Tappara game wornista ja Belfast Giantsin game wornista. Tuokin Fleuryn paita oli Tiburonin. Itsekään en usko oman paitani olevan game worn mutta siitä olen melko varma että kyseessä on game issued paita. Ajankohta/kanava josta silloin paidan sain ei ihan puolla tuota fanipaita teoriaa. Jotenkin silloin yhdelle isoimmista sponsoreista en vain millään usko että Tappara olisi heille luovuttanut “vain” fanipaidan. Etenkin kun kyseinen sponsori oli saanut kokonaista yhden paidan silloin. Ja ainakin heidän mukaansa kyse nimenomaan oli Fleurylle tehdystä paidasta. Jotenkin sellainen fiilis että Fleuryn game worneja Tappara ajalta ei tosiaan ole kuin yksi valkoinen ja yksi sininen sekä porissa Fleuryn käyttämä nro 1 silloinen Halmeen paita.
Ilmeisesti siis Fleuryn paidat teetettiin Tiburonilla, joka teki myös fanipaidat tuolloin. Ja näitä Fleuryn paitoja sai silloin ostaa kuka vain.
Tuon kauden valokuvista näkee että muilla Tapparan pelaajilla on kaikilla Tacklan paidat päällä (tai en ainakaan löydä kuvia joissa ei olisi). Kaikilla paitsi Fleuryllä, josta löytyy kuvia joissa Tiburonin logo on nähtävissä.
Lieneekö siis niin että kesken kauden seurassa piipahtaneelle Fleurylle vain teetettiin nopea “fanipaita” erikoisella numeroinnilla? Joku seurassa varmaan tämän tietää.
Näin se voi hyvinkin olla. Tosiaan silloin kun paidan sain niin tämä sponsori kertoi että ko. paita 1 Fleurylle tehdyistä seitsemästä paidasta. Sitä en sitten tiedä pitikö paikkansa vai puhuiko lämpimikseen. Seurassahan sen varmasti jotkut tietäisi mutta tiedä sitten jaksaako lähteä kyselemään sieltä asiasta. Itselle tuli tosiaan se yllätyksenä että fanipaitoja sai ostaa noilla mainoksilla yms. Itse kun kysyin Fleuryn tultua Tapparaan fanipaitaa niin silloin oli vain vaihtoehtona “tavallinen” fanipaita ilman mainoksia ja numerolla 95.
Hallilla fan shopissa sai ennen Fleuryn tuloa tilata paidan, oletettavasti painettiin samaan aikaan kun Fleuryn käyttämät paidat.
Löytyisköhän keneltäkään kuvaa fanipaidasta ilman mainoksia ja ,7:aa?
Itselläni on vahva muistikuva että näitä oli tosiaan mahdollista ostaa samanlaisina, mutta ei minulla itselläni sellaista ollut. Muistini on kyllä ennenkin pettänyt.
Tämä kysymys myös tänne.
Pimpelipom @Janne_Karjalainen
Fanikerhon Tampereen alajaosto ilmoittautuu!
Ennenkö kukaan edes ehtii ajatella mielensä pahoittamista, niin tämän hankinnalle oli kysytty lupa fanikerhon pääjohtajalta.
Isot kiitokset myös myyjälle!

Tykkään tästä paidasta ja eka #26

Sain myös olla ko. Pelissä Mekassa
Onnittelut hienosta ostosta @BlueOval

Minkäs erän paita on kyseessä?
Vastakysymys.
Mistä sen voi tietää kun paitoja ei kai ole mitenkään merkitty?
Sovitaan, että miun paidalla on tehty se maali
Ekan erän paita meni huudossa 2 ja 3 sponsorille ja pelaajalle tai näin kuulin en tosin tiedä kumminpäin
Mulla oleva paita on siinä tapauksessa toisen tai kolmannen erä paita.
On mennyt alun perin Tapparan yhteistyökumppanille.
@Janne_Karjalainen omistaa ekan erän paidan.
Mä jätän tän vaan tähän.
Ottelun tilastot
Liiga 28.11.2015
Tappara – HIFK 5-4 (2-0, 1-2, 1-2) vl
1. erä:
05:18 1-0 Patrik Laine (Jan-Mikael Järvinen)
08:19 2-0 Laine (Teemu Aalto, Kristian Kuusela) yv
2. erä:
22:00 2-1 Arttu Luttinen (Teemu Ramstedt, Tommi Taimi)
27:01 3-1 Jere Karjalainen (Jani Lajunen, Kuusela) yv
36:58 3-2 Mika Partanen (Ramstedt)
3. erä:
48:59 3-3 Jasse Ikonen (Tomas Zaborsky, Lauri Taipalus) yv
49:24 4-3 Henrik Haapala (Kuusela, Nick Plastino)
56:05 4-4 Joonas Rask (Ramstedt, Taimi) yv